دسته‌ها
اخبار

سس بزرگ اطلاعات چاشنی شما را می خواهد


از آنجایی که شرکت‌های فناوری و افراد پولدار از فروشندگان هوش مصنوعی می‌خواهند که ترمزهای خود را پمپ کنند، به اعتقاد من فناوری نوظهور دیگری، Heinz Remix، نیازمند بررسی دقیق است.

در ابتدا، Heinz Remix صرفاً به نظر می‌رسد که یک توزیع‌کننده نوشابه مخلوط-n-match – برای سس است. با این حال، چیزهای بیشتری در زیر سطح در حال وقوع است. این در مورد است مسئوليت، در سس ها

کرافت هاینز دیروز گفت این دستگاه به مردم «قدرت شخصی‌سازی سس‌هایشان را مانند قبل» ارائه می‌دهد. این یک فرآیند دو مرحله ای را دنبال می کند – یک پایه (در حال حاضر، سس کچاپ، مزرعه، سس 57 استیک، و BBQ)، به علاوه یک یا چند “تقویت کننده” (در حال حاضر، jalapeño، چیپوتل دودی، بوفالو و انبه) انتخاب کنید. گفت: تقویت کننده ها می توانند هر کدام از طریق سه “سطح شدت” (کم، متوسط ​​و زیاد) سفارشی شوند کرافت هاینز در بی،ه ای

سس کچاپ چیپوتل سرزمینی است که به خوبی زیر پا گذاشته شده است، با این حال هاینز ادعا می کند که دستگاه پخش کننده صفحه لمسی آن در اولین نمایش انجمن رستوران های ملی شیکاگو در سال 2023، “200 ،یب سس بالقوه” را ارائه می دهد. در میان آنها وحشتناک (مزرعه انبه) و اضافی (سس استیک چیپوتل). با این حال، آنچه در اینجا واقعاً نگران کننده است (به غیر از پتانسیل یک سس)قبرستان“) چیزی است که هاینز قصد دارد پس از فرورفتن دیپرها انجام دهد. آلن کلاینرمن، نایب رئیس Disruption در کرافت هاینز، گفت: به زبان ساده، “این چیزی بیش از یک توزیع کننده سس است.”

مدیر اجرایی در بی،ه ای توضیح داد: “این یک موتور بینش و توانمندسازی مدل ،ب و کار است.” مطابق با کلاینرمن، ماشین خواهد شد فعال ، غول سس 47.75 میلیارد دلاری برای “درک و پاسخ به روند مصرف کنندگان و ترجیحات طعم در زمان واقعی” (تاکید TechCrunch’s.)

“چه ،ی می داند،” کلاینرمن افزود، “شاید ،یب سس جدید بعدی ما از یک سوپر فن با استفاده از HEINZ REMIX باشد!”

به عبارت دیگر، در حالی که ما مطمئن نیستیم که چه سس هایی از ریمی، هاینز تهیه می شود، یک چیز از قبل قطعی است: هنگامی که هاینز این فناوری را در اوا، امسال با رستوران ها راه اندازی می کند، این شرکت به تنهایی انجام خواهد داد – جمع آوری لقمه های غذایی داده های سس از مهمانان بی خبر بی پاسخ ماندن ما با یک سوال مهم: چه ،ی نعلبکی را سس می کند؟


منبع: https://techcrunch.com/2023/05/18/heinz-remix-sauce-ma،e/