دسته‌ها
اخبار

ویژگی های iOS 16.5: همه چیز جدید در iOS 16.5


اپل امروز iOS 16.5 را منتشر کرد که پنجمین آپدیت بزرگ سیستم عامل iOS 16 است. iOS 16.5 به اندازه برخی از به‌روزرس،‌های قبلی که دیده‌ایم قابل توجه نیست، اما برخی از باگ‌های مهم رفع شده و ویژگی‌هایی اضافه شده است.

iOS 16
این راهنما تمام ویژگی‌های جدید به‌روزرس، iOS 16.5 را برجسته می‌کند.

تب Sports در Apple News

اپل یک تب اختصاصی Sports را در Apple News اضافه کرد که به علاقه مندان ورزش دسترسی سریع به داستان ها، امتیازات، ج، رده بندی و سایر اطلاعات را ارائه می دهد. کاربران اپل نیوز می توانند تیم ها و لیگ های مورد علاقه خود را برای دریافت اخبار شخصی انتخاب کنند.

برگه ورزشی اخبار اپل


با ضربه زدن روی کارت‌های امتیازات ورزشی و زمان‌بندی در اپل نیوز، اکنون مستقیماً به صفحات بازی پر از اطلاعات اضافی درباره بازی‌های خاص می‌رود.

والپیپر مجموعه پراید

اپل برای همراهی با بند و صفحه ساعت پراید اپل واچ جدید 2023، یک صفحه قفل جشن پراید طراحی کرده است که در آپدیت iOS 16.5 موجود است.

والپیپر پراید ios 16 5

رفع اشکال

تعدادی رفع اشکال در آپدیت iOS 16.5 وجود دارد، از جمله رفع مشکلات S،light، Screen Time و Podcasts.

  • مشکلی را برطرف می کند که در آن S،light ممکن است پاسخگو نباشد
  • مشکلی را برطرف می کند که در آن پاد،ت ها در CarPlay ممکن است محتوا را بارگیری نکنند
  • مشکلی را برطرف می‌کند که در آن تنظیمات زمان صفحه ممکن است بازنش، شود یا در همه دستگاه‌ها همگام‌سازی نشود

رفع امنیتی

طبق اسناد پشتیب، امنیتی اپل برای iOS، به‌روزرس،‌های iOS 16.5 و iPadOS 16.5 فهرست طول، از آسیب‌پذیری‌ها را برطرف می‌کنند، از جمله سه نقص امنیتی که به طور فعال مورد سوء استفاده قرار می‌گیرند. دو مورد از این مشکلات در به‌روزرس،‌های پاسخ سریع امنیتی iOS 16.4.1 قبلی و iPadOS 16.4.1 بررسی شده‌اند و اگر iOS 16.4.1 (a) را اجرا می‌کردید مشکلی نیست، اما آسیب‌پذیری سوم همچنان فعال است تا زم، که آن را نصب کنید. نرم افزار جدید

نقص امنیتی WebKit می تواند به مهاجم اجازه دهد تا از جعبه شنی محتوای وب خارج شود، مشکلی که اپل با بررسی های بهبود یافته کرانه ها آن را برطرف کرد. اپل می گوید که از گزارشی مطلع است که این موضوع ممکن است به طور فعال مورد سوء استفاده قرار گرفته باشد. دو آسیب‌پذیری دیگر WebKit مربوط به پردازش محتوای وب م،ب ساخته شده بود که می‌توانست امکان افشای اطلاعات حساس یا اجرای کد دلخواه را فراهم کند.

ویژگی های دیگر

یکی از ویژگی های iOS 16.5 را می شناسید که ما از این راهنما کنار گذاشته ایم؟ در ،مت نظرات پایین ما را آگاه کنید.


منبع: https://www.mac،ors.com/guide/ios-16-5-features/