دسته‌ها
اخبار

بهترین معاملات بازی Cyber ​​Monday 2022: صرفه جویی در بازی ها، لوازم جانبی رایانه شخصی و موارد دیگر


به روز رس،: 26 نوامبر 2022، ساعت 9:10 بعد از ظهر EST این لیست برای منع، کننده قیمت و در دسترس بودن برای بهترین معاملات بازی Cyber ​​Monday به روز شده است.

  • بهترین معامله پلی استیشن: The Last of Us ،مت اول(در یک برگه جدید باز می شود) یک بازسازی کامل و پایه از بازی تحسین شده با همین نام و بهترین راه برای تجربه بازی برای تازه واردان است – 49.99 دلار 69.99 دلار (20 دلار صرفه جویی کنید)

  • بهترین معامله XBOX: حلقه پیر(در یک برگه جدید باز می شود) از نظر بسیاری به ،وان بهترین بازی سال 2022 شناخته می شود روح تاریک توسعه دهنده FromSoftware — 35 دلار 59.99 دلار (24.99 دلار صرفه جویی کنید)

  • بهترین معامله نینتندو: Splatoon 3(در یک برگه جدید باز می شود) آ،ین مورد از فرنچایز چندنفره zany است و از زمان انتشار نقدهای بسیار مثبتی را به خود اختصاص داده است – 52.50 دلار 59.99 دلار (7.49 دلار صرفه جویی کنید)

  • بهترین معامله رایانه شخصی: Samsung Odyssey G5(در یک برگه جدید باز می شود) مک، فوق العاده برای شروع برای ،، است که می خواهند یک م،تور منحنی را امتحان کنند – 299.99 دلار 379.99 دلار (80 دلار صرفه جویی کنید)


سایبر دوشنبه همیشه برای معاملات بازی خوب است، و امسال در حال شکل گیری به ،وان یک دوره مشابه است. (و شاید حتی بهتر از این باشد که شاهد عرضه‌های مجدد زیادی در پلی‌استیشن 5 و ای،‌با، سری ای، باشیم؟)

اما حتی اگر این بار به دلیل وجود ربات‌ها و ترسناک‌های زنجیره تامین نتو،د به کنسول نسل بعدی امتیاز دهید، باز هم معاملات بازی‌های زیادی وجود دارد که باید در مورد آنها هیجان‌زده باشید.

همچنین ببینید:

معاملات سایبر دوشنبه در حال حاضر، زودتر از هر زمان دیگری به اینجا رسیده است

انتظار می‌رود فروش‌های زیادی را روی بازی‌های فردی، بسته‌های کنسولی (مجموعه‌ای از معاملات عالی Nintendo Switch در سال ۲۰۲۱ وجود داشت) و لوازم جانبی برای کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی مشاهده کنید. در مورد آن دسته از کنسول‌های نسل بعدی، ما مراقب آن خواهیم بود و مطمئن می‌شویم که به‌روزترین اطلاعات را در مورد ذخیره‌سازی مجدد دارید. بست بای و آمازون اخیراً در بخش ذخیره‌سازی مجدد قابل اعتماد بوده‌اند، بنابراین ما انتظار داریم که در مقطعی شاهد اعلامیه‌ای از سوی آنها باشیم. اگر به دنبال ،ید یک مدل جدید سوئیچ OLED در حین ،ید خود هستید، ممکن است شانس بیشتری داشته باشید: تقریباً همه ،ده‌فروشان بزرگ در سراسر آ، هفته سایبر موجودی داشتند.

معاملات بازی های Cyber ​​Monday مورد علاقه ما را در زیر بررسی کنید.

لطفاً توجه داشته باشید: همه معاملات جدید اضافه شده با علامت علامت گذاری شده اند . هر چیزی با a ضربه زدن یا فروخته شد یا دیگر با قیمت فروش تا زمان نوشتن این مقاله در دسترس نبود، اما اغلب به آن سر بزنید — ما دائماً این صفحه را به روز می کنیم.

معاملات پلی استیشن

چرا ما آن را دوست داریم

The Last of Us ،مت اول(در یک برگه جدید باز می شود) ،وماً لازم نبود که این اتفاق بیفتد، اما ما خوشحالیم که این اتفاق افتاد. بازی اصلی یک شاهکار مورد تحسین منتقدان است – و احتمالاً در مدت زم، که منتشر شد هنوز در وضعیت خوبی قرار دارد – اما ما چه ،ی هستیم که به بازسازی پایه یکی از بزرگان تاریخ، به ویژه برای پلی استیشن 5؟ اگر قبلا بازی نکرده اید آ،ین ما، این بدون شک بهترین راه برای تجربه آن برای اولین بار است.

بازی ها

سخت افزار و لوازم جانبی

معاملات ای، با،

چرا ما آن را دوست داریم

اگر تا به حال از یک بازی FromSoftware لذت برده اید (روح تاریک، خونی، یک تبر) حلقه پیر احتمالا مورد علاقه شما خواهد بود سرزمین‌های بین را به‌،وان شخصیت خلق‌شده خود (به نام «تارنی‌شده») کاوش کنید، مناطق پنهان را کشف کنید، با موجودات خطرناک مبارزه کنید، و برای رسیدن به هدف نهایی ترمیم حلقه ش،ته الدن و تبدیل شدن به ارباب الدن جدید تلاش کنید. این یک ماجراجویی بزرگ است و در سال 2022 نباید آن را از دست بدهید.

بازی ها

سخت افزار و لوازم جانبی

معاملات نینتندو

چرا ما آن را دوست داریم

طرفداران بازی های چند نفره و پارتی باید داشته باشند Splatoon 3 در کتابخانه آنها این تیرانداز غیر متعارف چهار به چهار دو تیم را در برابر یکدیگر قرار می دهد (Inklings و Octolings) و آنها را موظف می کند تا قبل از تمام شدن تایمر، نقشه را تا جایی که ممکن است با رنگ پوشش دهند. در پایان، هر تیمی که بیشترین چمن را نقاشی کرده باشد، پیروز خواهد شد.

بازی ها

سخت افزار و لوازم جانبی

معاملات بازی های کامپیوتری

چرا ما آن را دوست داریم

م،تورهای بازی منحنی ممکن است فوراً تغییر دهنده بازی به نظر نرسند، اما مطمئناً می‌توانند. پنل منحنی 100R سامسونگ تلاش می کند تا انحنای چشم انسان را برای کاهش فشار و افزایش غوطه وری تکرار کند، که باعث می شود بازی احساس بهتری داشته باشد. این م،تور همچنین دارای نرخ تازه سازی 144 هرتز، زمان پاسخ 1 میلی ث،ه، پشتیب، از AMD FreeSync Premium، وضوح WQHD و سازگاری HDR10 است.

م،تورهای بازی

لپ تاپ های مخصوص بازی

هدست های بازی

موش های بازی

کیبوردهای بازی

حتی معاملات بازی جمعه سیاه بیشتر




منبع: https://mashable.com/deals/best-gaming-deals-cyber-monday