دسته‌ها
اخبار

رایان جانسون در مورد آینده فرانچایز Knives Out، اجتناب از خستگی


پوستر اصلی برای پیاز شیشه ای: راز چاقو.

تصویر: نتفلی،

زم، که اصل چاقوها بیرون این فیلم که در سال 2019 منتشر شد، چنان واکنش قوی و عمدتاً مثبتی دریافت کرد که وقتی در نهایت یک پیگیری اعلام شد، تعجب آور نبود. پیاز شیشه ای، که اخیراً نمایش یک هفته ای خود را قبل از اینکه در 23 دسامبر به نتفلی، برود آغاز شده است، اولین مورد از دو است چاقوها بیرون دنباله ها آن کارگردان/نویسنده رایان جانسون قبلاً برای ساخت استریمر ضربه زده شده است. هر دو فیلم، و بسیاری از آثار قبلی جانسون (از خوب و بد)، به دلیل بازی با انتظارات از ژانر یا فرنچایزی که او در آن حضور دارد، ستایش شده است.

اما به ،وان بخشی از یک داستان اخیر از ضرب الاجلجانسون این را پذیرفت چاقوها بیرون در مقایسه با فیلم‌های قبلی‌اش، پایه‌ای قوی برای مسیر بعدی ندارد. “[Mystery’s] یک ژانر گسترده نیست. در حالی که او اقتباس‌های بی‌شماری از مجموعه‌های رمان اسرارآمیز مانند آگاتا کریستی را تایید کرد، خود این ژانر به دلیل نوآوری‌اش شناخته شده نیست. اینطور نیست که هزاران فیلم ک،یک وجود داشته باشد، مانند فیلم نوآر، جایی که احساس می‌شود مقدار نامحدودی از چیزها برای کشیدن وجود دارد. […] از نظر چیزهای نوآورانه واقعی در این ژانر، متوجه می‌شوید که به همان ،اوین بازمی‌گردید.”

در این زمینه، جانسون گفت که به ،وان الهام بخش به دنبال جواهرات پنهان در این ژانر خواهد بود. اما او همچنین در مورد اینکه می‌خواهد از رویارویی خود اجتناب کند، به‌ویژه که او نیز روی آن کار می‌کند، صحبت کرد پوکر فیس، یک نمایش معمایی جداگانه برای طاووس با بازی ناتاشا لیون. «د،ل [Craig] و من در این مورد زیاد صحبت کرده‌ام، اینکه چگونه در لحظه‌ای که احساس می‌کنیم میل لنگ را روی یکی دیگر از اینها می‌چرخ،م، باید متوقف شویم.» هنگامی که توسط Deadline از کریگ پرسیده شد، کریگ احساس مشابهی داشت: این دو به ساختن ادامه خواهند داد چاقوها بیرون فیلم اگر تقاضا وجود داشته باشد. اما هر دوی آنها توافق کرده‌اند که در صورتی که فرنچایز چنین احساسی داشته باشد، سیم بیرون را بکشند یک تعهد به جای کاری که دوست داشتند انجام دهند.

جانسون در حال حاضر در مراحل اولیه نوشتن است چاقوها 3، و از زمان تور مطبوعاتی برای پیاز شیشه ای. او که آن را «هیجان‌انگیزترین خلاقیت» خود در حال حاضر می‌خواند، اذیت می‌کند که می‌خواهد فیلم را تا حد ممکن متمایز از فیلم‌های قبلی‌اش کند. او گفت: «در حال حاضر برای هر یک، و مخصوصاً مورد سوم، بسیار مهم است که احساس ترسناک و خطرناکی داشته باشد. “شما باید جعبه را تکان دهید.”


اخبار io9 بیشتری می خواهید؟ بررسی کنید که چه زم، باید انتظار آ،ین را داشته باشید مارول، جنگ ستارگان، و پیشتازان فضا نسخه های بعدی چه چیزی است DC Universe در فیلم و تلویزیونو هر آنچه که باید در مورد جیمز کامرون بد،د آواتار: راه آب.


منبع: https://gizmodo.com/rian-johnson-knives-out-franchise-future-1849823560