دسته‌ها
اخبار

تعریف تکنولوژی به زبان ساده ؛ Technology یا فناوری چیست و چه مزایا و معایبی دارد؟ تکراتو

این شامل فیلم‌ها، نمایش‌های تلویزیونی، کتاب‌ها و موارد دیگر می‌شود. NFT ها بخشی از اقتصاد دیجیتال هستند و در حال تبدیل شدن به جریان اصلی هستند زیرا به مردم اجازه می‌دهند صاحب چیزی شوند که نمایانگر بخشی از چیزی بزرگتر از خودشان است – برای مثال یک اثر هنری یا یک شخصیت. اقتصاد دیجیتال از انواع بازارهای آنلاین از جمله اقتصاد بازی، املاک مجازی و حتی پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مانند فیس بوک تشکیل شده است. تا سال 2022، فضای ابری مستحکم‌تر خواهد شد و حجم کار محاسباتی بیشتری روی ابر اجرا خواهد شد. طبق پیش‌بینی‌های گارتنر، انتظار می‌رود هزینه‌های جهانی برای خدمات ابری در سال 2022 به بیش از 482 میلیارد دلار برسد که از 314 میلیارد دلار در سال 2020 بیشتر است.

  • این فرایند به‌لطف پیشرفت در کاتالیزورهای‌های فعال نورخورشید یا فتوکاتالیست‌ها امکان‌پذیر است.
  • مجله آنلاین Fast Company به تازگی از کارشناسان و تحلیلگران حوزه تکنولوژی خواسته است تا پیش‌بینی‌های خود را از روندهای تکنولوژی در سال جدید میلادی ارائه دهند و آنها موضوعات متفاوتی از پیشرفت هوش مصنوعی گرفته تا توسعه ۵G را مطرح کرده‌اند.
  • پتنت‌های فاش‌شده از لپ‌تاپ تاشو سامسونگ نشان می‌دهد این شرکت کره‌ای احتمالاً قصد دارد دستگاه مذکور را با طراحی شبیه گوشی تاشو گلکسی زد فولد ۴ خود عرضه کند.
  • 6-وسايل نقليه اي كه بانيروي انسان كار مي كنند(دوچرخه) تنها در جامعه هاي كوچك روستايي كه فاصله كوتاه است مناسب به شمار مي روند حال آنكه در يك جامعه مرفه آنها را مناسب نمي دانند.
  • ما می‌توانیم به کمک آنالیز داده‌ها – تجزیه و تحلیل داده‌های بسیار پیشرفته، که اغلب با استفاده از تکنیک‌های هوش مصنوعی و ماشین لرنینگ تقویت می‌شود – داده‌های بدون ساختار و پیچیده و بسیاری از مسائل غیر ممکن را درک کرده و حل کنیم.

در گذشته کارها معمولاً به صورت یدی و با حضور افراد انجام می شد اما امروزه بسیاری از کارها اعم از درس خواندن، انجام پروژه و خرید در منزل به صورت آنلاین با موبایل و لپ تاپ قابل انجام است. از این رو هیچ گونه فعالیت جسمی و بدنی انجام نمی شود و همین برخی مشکلات و ضعف های جسمی را برای فرد به همراه خواهد داشت. برخلاف سیستم های معمولی ، اطلاعات را در بلوک ها ذخیره می کند که بعداً به صورت زنجیره ای به هم متصل می شوند. این تکنولوژی مزایای بی شماری را ارائه می دهد ، یکی از آنها این است که معاملات را امن تر و بدون خطا می کند.

بررسی آیفون ۱۴؛ تکرار مکررات [با بررسی ویدیویی]

شاید کمی عجیب باشد اما ربات‌ها در آینده نزدیک قادر به خلق آثار هنری و طراحی خواهند بود. پس می‌توانیم انتظار داشته باشیم که فرآیندهای خلاقانه و هنری در آینده به سمت همکاری بیشتر انسان و ربات حرکت کند. بلاکچین زنجیره‌ای از داده‌ها است که کسی نمی‌تواند چیزی را در آن تغییر دهد. کنترل داده‌ها هم در بلاکچین امکان‌پذیر نیست و معاملات امن و مطمئن هستند.

راهنمای خرید

به منظور تجزیه‌وتحلیل داده‌ها ابتدا از روش‌های آمار توصیفی مانند محاسبه میانگین، انحراف استاندارد و غیره استفاده شد. بنابراین توصیه می‌شود که شرکت‌های مورد مطالعه، قبل از به کارگیری نوع خاصی از تکنولوژی، به شناسایی و تحلیل فرهنگ سازمانی خود پرداخته و متناسب با سطح فرهنگ خود، تکنولوژی مناسب را به کار گیرند. برای رسیدن به ماموریت خود در خلق تغییرات اجتماعی، کارآفرینان نهایت سعی خود را در رسیدن به بیشینه ی مقدار مردم می کنند.آنها از تکنولوژی موجود برای بهبود روش خود استفاده می کنند. سودمندی درک شده تکنولوژی های موجود بر بکارگیری آتی تکنولوژی مورد نظر تاثیر می گذارد. در نتیجه، درک افراد نسبت به نوآوری تکنولوژی بر استفاده و بکارگیری تکنولوژی مورد نظر موثر واقع می شود .

در حالیکه تا زمان معرفی سری آیفون هنوز چند ماه باقی مانده است شایعات زیادی درباره سری آیفون ۱۵ شنیده می‌شود. با نظارت بر فعالیت های مشکوک ، حملات احتمالی را تجزیه و تحلیل کنید. بلاکچین با الگوریتم های جامع کار می کند که تا حد زیادی نفوذ به آن را غیرممکن می کند.

استدلال روانشناسی در تایید عمیق بودن کار !!

ما انتظار داریم که متاورس فراگیر شود و همه جا حاضر و رایگان در دسترس باشد. متاورس یک تمرکز دیجیتالی خواهد بود و به طور بالقوه شامل سرگرمی، ارتباط اجتماعی، بهره وری کار و اصلاح رفتار در مقیاس می‌شود. این یک اکوسیستم کامل برای توسعه دهندگان، برنامه‌ها، تبلیغات و نوآوری‌های دیجیتال جدید ایجاد می‌کند. متاورس راحتی، مصرف و دسترسی بدون اصطکاک به خدمات را تسهیل خواهد کرد.