دسته‌ها
اخبار

گذرنامه مادام العمر Plex ارزان تر از همیشه است


جاستین دوینو / How-To Geek

Plex خود را به ،وان یک برنامه پخش جری، برای همه معرفی می کند، و فهمیدن دلیل آن آسان است. برخلاف سرویس‌هایی مانند Netflix، Plex کاملاً رایگان است، با اشتراکی که نه برای باز ، قفل محتوای بیشتر، بلکه ویژگی‌های واقعی را در اختیار شما قرار می‌دهد. اکنون، ارزان‌تر از هر زمان دیگری وارد شدن به اکشن شده است.

شما در حال حاضر این گزینه را دارید که در Plex P،، اشتراک پولی این سرویس، فقط با 5 دلار در ماه مش، شوید. این در حال حاضر یک ارزش عالی است، اما اگر قصد استفاده طول، مدت از این مجوز را دارید، Plex یک “گذرنامه مادام العمر” را ارائه می دهد که فقط یک پرداخت برای کل چیز است و برای همیشه برای شما باز می شود. این مجوز مادام العمر معمولاً 120 دلار است – سرمایه گذاری شدیدی که معادل 2 سال اشتراک ماهانه معمولی یا 3 سال ارزش سالانه است که هزینه آن 39 دلار است.

پاس مادام العمر Plex

می‌تو،د با یک Plex P، مادام‌العمر، تمام بهترین ویژگی‌های Plex را بدون اشتراک مکرر باز کنید. کد POWERGEEK را هنگام پرداخت وارد کنید تا قیمت تخفیف خورده را دریافت کنید. فروش پس از 26 می به پایان می رسد.

در حال حاضر، هر چند، شما می تو،د آن را فقط با 95.99 دلار دریافت کنید، در اصل کاهش 20 درصدی است. Plex این تبلیغات را برای روز Geek Pride اجرا می‌کند و از هم‌اکنون تا 26 مه اجرا می‌شود. در صورتی که با آن آشنا نیستید، Plex P، به شما امکان دسترسی به بسیاری از امتیازات مختلف، مانند امکان رد شدن از معرفی‌ها، رد ، اعتبارات را می‌دهد. نگاشت تون HDR به SDR، ضبط DVR، و پشتیب، از پخش با سرعت سخت افزاری، از جمله موارد دیگر.

اگر قصد دارید از Plex برای مدت طول، استفاده کنید، ممکن است این پیشنهاد ارزش پرش را داشته باشد. مطمئناً، هنوز هم قیمت گزافی است، اما همچنین به این م،ی است که شما دسترسی دائمی به تمام مزایای اضافی را که Plex P، ارائه می‌دهد، حفظ خواهید کرد، بدون اینکه دیگر هیچ سکه‌ای بپردازید.




منبع: https://www.،wtogeek.com/893789/plexs-lifetime-p،-is-cheaper-than-ever-today/