دسته‌ها
اخبار

نقد اینفلوئنسر: یک تریلر اجتماعی مهیج


مدیسون و سی دبلیو با هم در اینفلوئنسر سوار قایق می شوند.

«کاساندرا ناود نمایش را در اینفلوئنسر می‌دزدد، تری، سرگرم‌کننده و کشنده جدید با تمرکز تیز، کارگردان کورتیس دیوید هاردر.»

طرفداران

  • نقش اصلی ستاره ساز کاساندرا ناود

  • فیلمنامه ای براندازانه و غیرقابل پیش بینی

  • یک چرخش تکان دهنده و متحول کننده بازی در مرحله اول

منفی

  • پرده سومی که به نفع خودش کمی بیش از حد پیچیده می شود

  • یک داستان فرعی عاشقانه توسعه نیافته

اینفلوئنسر این چیزی نیست که شما فکر می کنید فیلم انحصاری جدید Shudder ساخته کورتیس دیوید هاردر، کارگردان و نویسنده همکار، یک فیلم هیجان انگیز است که از فرمول انحرافی اسلشر ک،یک برایان دی پالما استفاده می کند. لباس برای کشتن و آن را برای عصر فعلی رسانه های اجتماعی ما به روز می کند. نتیجه فیلمی است که به اندازه تأثیراتش زمخت و بداخلاق است، اما ساختار بسیار جالب‌تری دارد و تمرکز دقیق‌تری نسبت به پیش‌فرض کاملاً آشنا، سفر به خارج از کشور-رفتن-اشتباه آن ممکن است شما را به این باور برساند.

با یک اجرای مسحورکننده و بالقوه ستاره‌آفرین تثبیت شده است، اینفلوئنسر ممکن است نکات جدیدی در مورد ساختگی ناگفته زندگی یک ستاره رسانه های اجتماعی بیان نکند، اما به طور مداوم انتظارات بینندگان خود را به روش هایی که اغلب دیدنش هیجان انگیز است، زیر سوال می برد. چیزی که حتی تاثیرگذارتر است این است که چگونه پیچش های مختلف فیلم و چرخش های ناگه، به چپ – که تعداد زیادی از آنها وجود دارد – ارائه می شود. اینفلوئنسرداستان آنقدر که به تدریج آشکار می شود، شتاب نمی گیرد یا افزایش می یابد.

این فیلم در طول 91 دقیقه پخش خود، به آرامی اما مطمئناً بینندگان را عمیق‌تر و عمیق‌تر در زیر لایه‌های فریب، جعل هویت و البته قتل فرو می‌برد. وقتی در سومین پرده فیلم یک نزاع در زیر آب وجود دارد که برای فیلمی هیجان‌انگیز که به همان اندازه تیره و تار و خطرناک است، یک ضرب‌تحت اجتناب‌ناپذیر به نظر می‌رسد، چندان تعجب‌آور نیست. اینفلوئنسر.

امیلی تنانت در اینفلوئنسر در درگاهی ایستاده است.
،زیدن

در حالی که فیلم هویت واقعی «نفوذگذار» همنام خود را به تفسیر واگذار می‌کند، داستان آن، برای همه مقاصد، حول محور مدیسون (امیلی تنانت)، یک ستاره موفق اما تنها رسانه‌های اجتماعی می‌چرخد. چه زم، اینفلوئنسر شروع می شود، مدیسون در میانه یک سفر منزوی و نافرجام به تایلند است که توسط دوست پسر جاه طلب و شیفته رسانه های اجتماعی خود، رایان (روری جی ساپر) متقاعد شده بود که آن را انجام دهد. زم، که یک شب با CW (کاساندرا ناود)، دختری مرموز، که به او پیشنهاد می‌کند جایگزین‌هایی برای مکان‌های تله توریستی که بیشتر سفر او را مصرف کرده‌اند، به او نشان دهد، ظاهراً سفر او بهتر می‌شود.

اگر بگوییم علاقه CW به مدیسون تقریباً آنقدرها که او می‌گوید خالص نیست، نباید یک اسپویل تلقی شود. برای گفتن خیلی بیشتر در مورد کجا اینفلوئنسر با وجود این، یکی از بهترین جنبه های تری، که بیشتر ارزش سرگرمی آن را از داستان و ساختار غیرقابل پیش بینی آن است،اج می کند، از بین می برد. در ابتدا، اینفلوئنسر شاید آنقدرها هم غیر متعارف یا جسورانه به نظر نرسد، اما وقتی تیتراژ فیلم در نهایت به 26 دقیقه فیلم رسید، همه چیز شروع به تغییر می کند.

یک چرخش غیرمنتظره در پرده اول شما را با سر به بخش می، پر پیچ و خم فیلم سوق می دهد که هر چه بیشتر پیچیده، پیچیده و کشنده تر به شبکه دروغ های خودش می شود. اینفلوئنسر می شود. زم، که رایان از Saper در تایلند ظاهر می‌شود و می‌خواهد همه چیز را با مدیسون اصلاح کند، فیلمنامه فیلم توسط هاردر و تش گوتی،دا در حال حاضر امکانات زیادی برای خونریزی ایجاد کرده است. در حالی که اینفلوئنسر قطعاً از رویارویی با خشونتی که در زیر سطح داستانش وجود دارد نمی ترسد، فیلم معمولاً به برخوردهای فیزیکی خود به شیوه هایی می رسد که یا تکان دهنده، غم انگیز یا ،یبی اسیدی از هر دو است.

کاساندرا ناود در اینفلوئنسر به صفحه گوشی نگاه می کند.
،زیدن

در مرکز تمام پیچش های فیلم، ناود CW قرار دارد که نقش فعال تری در اینفلوئنسرداستان او بیش از هر یک از شخصیت های دیگر آن است. ناود با سنگینی این مسئولیت بر دوشش، در نقش سی دبلیو، شخصیتی که غیرقابل پیش‌بینی بودنش به او کمک می‌کند، نقشی شگفت‌انگیز و صحنه‌دزدی را به نمایش می‌گذارد. اینفلوئنسر با دوز خطر بسیار مورد نیاز. سخت تر، به ،ه خود، عاقلانه اجازه می دهد لحظات کلیدی متعددی وارد شوند اینفلوئنسر به طور کامل روی صورت ناود بازی کنید. این بازیگر به ،ه خود، تماشای CW را به واکنش‌های تکان‌دهنده‌ای نسبت به برخی تحولات تکان‌دهنده نشان می‌دهد، درست به همان اندازه که تماشای او در حال اجرای یکی از برنامه‌های با دقت کالیبره شده‌اش سرگرم‌کننده است.

اینکه آیا ناود در آینده شانس ایفای نقش های اصلی بیشتری را خواهد داشت یا نه، احتمالاً به میزان توجه بستگی دارد. اینفلوئنسر می شود، اما این بازیگر مطمئناً ثابت می کند که می تواند حتی مبهم ترین شخصیت های اینجا را مدیریت کند. عملکرد او باعث افزایش خلق و خو و تیرگی در مرکز می شود اینفلوئنسرروایت عروسکی روسی، که به جبران این واقعیت کمک می‌کند که فیلم تا آنجا که می‌توانست ایده‌های خود را درباره نادرست بودن هویت آنلاین فرد دریافت نمی‌کند.

هاردر و گوتی،دا روش‌هایی را به کار می‌گیرند که فالوورهای آنلاین افراد می‌توانند هم نفس او را افزایش دهند و هم به او کمک کنند از تنهایی زندگی دوری کنند. با این حال، اینفلوئنسر در نهایت در مورد مسمومیت ،، که نمی توانند تلفن خود را خاموش کنند یا ،، که از آنها به خاطر اعتیاد آنلاین خود رنجیده اند، حرف زیادی برای گفتن ندارد. این موضوع با پرتاب سوم پرپیچ و خم فیلم، که تقریباً شبیه بقیه است، آشکار می شود اینفلوئنسر، واقعاً غافلگیر کننده است، اما به نفع خود کمی بیش از حد مرتب و زیبا است.

امیلی تنانت در اینفلوئنسر نزدیک یک است، سلفی می گیرد.
،زیدن

چی اینفلوئنسر بیش از آنکه ارزش سرگرمی محض را جبران کند، فاقد عمق موضوعی است. این فیلم یک تری، غافلگیرکننده و دل،اش است که بهتر است با کمترین دانش قبلی در مورد طرح داستان آن دیده شود. بیش از آنچه در ابتدا به نظر می رسد در آن اتفاق می افتد، که برای فیلمی من، است که صرفاً به آنچه ممکن است فراتر از لبه های پست های اینستاگرامی هر یک از شخصیت هایش که به دقت برش داده شده اند، علاقه مند باشد.

اینفلوئنسر اکنون برای پخش انحصاری در Shudder در دسترس است.

توصیه های سردبیران







منبع: https://www.di،altrends.com/movies/influencer-2023-movie-review/