دسته‌ها
اخبار

کارگردان «Overwatch 2» توضیح می دهد که چرا ماموریت های قهرمان لغو شدند


زم، که بلیزارد در اوایل این هفته اعلام کرد که لغو شده است Overwatch 2 ماموریت های قهرمان، بخش مرکزی حالت داست، پخش کننده در مقابل محیط (PvE)، طرفداران خیلی راضی نبودند. بنابراین کارگردان، آرون ک،، یک پست وبلاگ امروز برای کاهش نگر، ها و ارائه شفافیت بیشتر در مورد “تصمیم فوق العاده دشوار” تیم توسعه.

ماموریت‌های قهرمان، که در سال ۲۰۱۹ فاش شد، برای ارائه یک شاخه «عمقاً قابل بازپرداخت» از بازی بر اساس درخت‌های استعداد شبیه RPG طراحی شده‌اند. اگرچه پیشرفت می‌توانست جدا از بازی اصلی باشد (برای جلوگیری از دادن مزیت ناعادلانه به بازیکنان ماموریت‌های قهرمان)، اما همچنان بخشی از هیاهوی بلیزارد بود که در چهار سال گذشته بازاریابی این ،وان مورد استفاده قرار گرفت. اما ناشر در نهایت متوجه شد که ماموریت های قهرمان، منابع توسعه زیادی را از بازی زنده دور می کنند.

زم، که راه اندازی کردیم Overwatch در سال 2016، ما به سرعت شروع به صحبت در مورد اینکه تکرار بعدی می تواند چه باشد، کردیم. “با نگاهی به آن لحظه، اکنون آشکار است که ما آنطور که باید روی بازی ای متمرکز نبودیم که یک ضربه غیرمجاز بود. در عوض، ما روی برنامه‌ای متمرکز ماندیم که سال‌ها قدمت داشت.» این طرح چند ساله به تأثیر تیم توسعه از کار خود بر روی آن اشاره دارد پروژه تایتان، MMORPG لغو شده توسط بلیزارد. سازندگان در ابتدا دیدند Overwatch به ،وان ظرفی برای ادغام مجدد برخی از ایده های آن پروژه منسوخ شده.

اسکرین شات Overwatch 2 با دو قهرمان که روی یک گلبرگ بزرگ ف،ی ایستاده اند

بلیزارد سرگرمی

کار بر روی بخش PvE بازی آغاز شد و ما به طور پیوسته به تغییر بیشتر و بیشتر اعضای تیم برای کار روی این ویژگی‌ها ادامه دادیم. اما، ک، می‌گوید: «محدوده بزرگ‌تر شد. سعی می‌کردیم خیلی کارها را همزمان انجام دهیم و تمرکزمان را از دست دادیم. تیم چیزهای واقعاً بزرگی ساخته است، از جمله استعدادهای قهرمان، واحدهای دشمن جدید و نسخه‌های اولیه مأموریت‌ها، اما ما هرگز نتوانستیم همه ،اصر مورد نیاز برای ارائه یک تجربه منسجم و صیقلی را گرد هم بیاوریم.»

ک، می‌گوید که جاه‌طلبی تیم برای ماموریت‌های قهرمانانه، بلعیدن منابع به قیمت اصلی گیم‌پلی بود. ک، گفت: «ما دیدی هیجان‌انگیز اما غول‌پیکر داشتیم و به طور مداوم منابع را از بازی زنده کنار می‌کشیدیم تا آن را محقق کنیم. من نمی توانم به جاه طلبی های اولیه خود نگاه نکنم Overwatch و احساس کنید که ما از شعار «بخیز، راه برو، بدو» برای ادامه راهپیمایی به جلو با استراتژی‌ای استفاده کرده‌ایم که کارساز نبود.»

تصمیم برای کنار گذاشتن ماموریت های قهرمان به اولویت دادن به کیفیت فعلی نسبت به وعده های گذشته منجر شد. ک، تأمل کرد: «ما چیز متهورانه ای را اعلام کرده بودیم. بازیکنان ما انتظارات زیادی از آن داشتند، اما دیگر احساس نمی‌کردیم که بتو،م آن را ارائه کنیم. ما باید یک تصمیم فوق‌العاده دشوار می‌گرفتیم، تصمیمی که می‌دانستیم بازیکنان، تیم و هر،ی را که مشتاقانه منتظر ماموریت‌های قهرمان هستند ناامید کند. را Overwatch تیم عمیقاً این را درک می کند – این نشان دهنده سال ها کار و سرمایه گذاری احساسی است. آنها افراد فوق العاده و فوق العاده با استعدادی هستند و واقعاً به بازی ما و کاری که انجام می دهند علاقه دارند.

Overwatch 2ماموریت های داست، – منهای ماموریت های قهرم، کنسرو شده – قرار است در فصل ششم که برای اواسط آگوست برنامه ریزی شده است، وارد شوند. جنبه‌های PvE شامل نسخه تک‌نفره با تابلوی امتیازات، داستان‌های درون‌بازی و خارج از بازی و «انواع جدیدی از محتوای co-op که هنوز به اشتراک نگذاشته‌ایم» است. قبل از ورود آن محتوا، هنوز فصل پنجم باقی مانده است که قرار است در ژوئن منتشر شود.


منبع: https://www.engadget.com/overwatch-2-director-explains-why-hero-missions-were-canceled-211629105.html?src=rss