دسته‌ها
اخبار

مالیات خودروهای الکتریکی جدید تگزاس افزایش نمی یابد


رانندگی با وسیله نقلیه الکتریکی در تگزاس به زودی گران تر می شود. فرماندار گرگ ابوت قانونی را امضا کرد (SB 505) در 13 مه هزینه های جدیدی برای ثبت و مالکیت خودروهای برقی در ایالت وضع کرد. بر اساس این لایحه، دارندگان خودروهای برقی باید پس از ثبت نام خودروی خود، 400 دلار بپردازند. سپس، هر سال بعد، رانندگان EV باید 200 دلار اضافی بپردازند. هر دوی این هزینه‌ها بیش از هزینه است ثبت نام استاندارد سالانه هزینه های تجدید، که هر سال 50.75 دلار برای ا،ر خودروهای سواری و کامیون ها است.

پلیس خودروی خودران را کنار می کشد

این قانون موتور سیکلت ها، موتورسیکلت ها و سایر خودروهای برقی غیرخودرو را مستثنی می کند و از اول سپتامبر 2023 اجرایی می شود.

بر اساس این گزارش، در حال حاضر حداقل 32 ایالت دارای هزینه های ویژه ثبت نام خودروهای الکتریکی هستند داده ها از کنفرانس ملی قانونگذاران ایالتی این قیمت ها از 50 دلار در مکان هایی مانند ک،ادو، هاوایی و داکوتای ج،ی تا 274 دلار (از سال 2028 شروع می شود) متغیر است. اخیرا گذشت تکه ای از قانون تنسی توجه: قانونگذاران تنسی داشتند در ابتدا هزینه 300 دلاری را پیشنهاد کرد، ولی آن را پایین آورد در پاسخ به پس زدن

مانند بسیاری از ایالت‌های دیگر که هزینه‌های خودروهای برقی را وضع کرده‌اند، دلیل قانون جدید Lone Star State این است که رانندگان خودروهای برقی بنزین نمی‌،ند. مالیات در پمپ بنزین راه اصلی است که ا،ر ایالات، تگزاس شامل، جمع آوری بودجه برای ساخت و ساز جاده، تعمیر و نگهداری و سایر زیرساخت های مرتبط با رانندگی.

“در حال حاضر، تگزاس از مالیات بنزین/سوخت دیزل برای تامین مالی پروژه های حمل و نقل استفاده می کند. با این حال، با رشد روزافزون استفاده از خودروهای الکتریکی، درآمد حاصل از مالیات بر سوخت کاهش می‌یابد، که این امر توانایی ما را برای تأمین بودجه بهبود جاده‌ها برای همه رانندگان کاهش می‌دهد.،” گفت صورتحساب نویسنده، سناتور ایالتی جمهوری خواه، رابرت نیکو،، در نظراتی در مورد این قانون، از طریق شعبه محلی NBC News KXAN.

اما، در مقایسه با آنچه رانندگان بنزین کمک می‌کنند، هزینه‌های خودروهای برقی تگزاس کمی غیرممکن به نظر می‌رسد. شارژ 200 دلار در سال و 400 دلار در ابتدای مالکیت خودروهای برقی، برنامه هزینه تگزاس را در پایان قیمت بالاتر از سیاست‌ها قرار می‌دهد. در مقایسه، مالیات گاز تگزاس است در میان پایین ترین ها در کشور، فقط 0.20 دلار در هر گالن. تنها هفت ایالت، عوارض کمتری بر بنزین نسبت به TX وضع می کنند. در میان 10 ایالت پرجمعیت این کشور، هزینه های اضافی در جاهای دیگر وضع می شود تگزاس گاز ارزان ترین.

بر اساس گزارش‌ها، متوسط ​​راننده تگزاس در سال 2018 حدود 55 میلیون بی‌تی‌یو بنزین سوخته است. داده ها از اداره اطلاعات انرژی ایالات متحده این برابر است با حدود 440 گالن از گاز با 0.20 دلار به ازای هر گالن، مالک استاندارد خودرو در تگزاس تنها 88 دلار در سال مالیات بنزین می پردازد – بسیار کمتر از صدها راننده EV که اکنون در قابلمه می ریزند. تجزیه و تحلیل گزارشات مصرف کننده در سال 2022 نشان داد که سهم مالیات بر بنزین راننده تگزاس حتی کمتر است فقط 71 دلار.

کارا کوکلمن، استاد مهندسی حمل و نقل در دانشگاه تگزاس، آستین، به محلی گفت: قانون جدید با صدای بلند و واضح می گوید که تگزاس “به طور کامل پشت نفت و گاز است.” ABC News وابسته به KVUE. خودروهای برقی باید مالیات بنزین بپردازند – فقط فکر می کنم مالیات بر خودروهای معمولی باید بسیار بسیار بیشتر از آنچه هست باشد. ما در این ایالت کمتر از هر ،ی در دنیا برای بنزین می پردازیم… تگزاس واقعاً پشت منحنی تلاش برای انجام کار درست توسط محیط زیست است. و بنابراین، به نظر من، برای همه ما شرم آور است.»

هیچ شکی وجود ندارد که جاده ها و دیگر زیرساخت های خودرو هستند گران. اگرچه به راحتی می توان فراموش کرد که – هر بار که یک راننده از آسفالت عبور می کند، با علائم راهنمایی و رانندگی مطابقت می کند یا تابلوی بزرگراه را می خواند – آنها از سیستم پرهزینه ای سود می برند که برای استفاده و منافع خاص خود ساخته شده است. اما در مقایسه با سایر اشکال حمل و نقل در ایالات متحده، مالکیت خودرو است در حال حاضر به شدت یارانه داده شده است. همینطور می سوزد سوخت های فسیلی.

مطابق با تحلیل 2015 از رسانه غیرانتفاعی کانادایی The Discourse، جامعه بیش از 9 دلار به ازای هر 1 دلاری که راننده در رفت و آمد می پردازد، پرداخت می کند: از طریق زیرساخت ها، مسئولیت تصادفات، آلودگی صوتی و هوا، و ازدحام. اتوبوس‌ها، دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی همگی هزینه‌های عمومی کمتری را برای همان مقدار مایل پیموده شده مصرف می‌کنند. EVs احتمالاً هزینه عمومی کمی پایین‌تر نیز دارند، زیرا ،ت‌تر هستند و مستقیماً آلودگی هوا را منتشر نمی‌کنند.

با این حال، در تگزاس، بار مالیاتی برای رانندگی یک ماشین الکتریکی بسیار بیشتر از یک وسیله نقلیه گازسوز است. قانون جدید “تنبیهی” است مطابق با گزارش های مصرف کننده دیلن جاف، تحلیلگر سیاست در CR در بی،ه ای در ماه آوریل نوشت: «مصرف کنندگان نباید به خاطر انتخاب یک خودروی تمیزتر و سبزتر که در هزینه سوخت و نگهداری آنها صرفه جویی می کند، مجازات شوند. هزینه‌های پیشنهادی در این لایحه، مقیاس هزینه‌های ناعادلانه‌ای را برای دارندگان خودروهای برقی ایجاد می‌کند و راه‌حل من،ی برای موضوع طول،‌مدت درآمد بودجه جاده‌ای ارائه نمی‌دهد.

لوک متزگر، مدیر گروه حمایت از غیرانتفاعی، محیط زیست تگزاس، یافته‌های Consumer Reports را تکرار کرد. بی،ه از ماه گذشته «مجلس قانونگذاری تگزاس در باک انقلاب خودروهای الکتریکی شکر می ریزد. این هزینه تنبیهی، ،ید این وسایل نقلیه تمیز را که برای کاهش آلودگی هوا در تگزاس بسیار حیاتی است، برای مردم تگزاس سخت‌تر می‌کند.

وسایل نقلیه شخصی برقی راه حل کاملی برای مشکل جاری خودروهای نفتی نیستند. تعویض هر دستگاه گازسوز با یک خودروی برقی هنوز هم مصرف آن را به همراه خواهد داشت مقدار فوق العاده ای از منابع، که هستند به احتمال زیاد به اشتباه گرفته شده است. عمومی سرمایه گذاری در حمل و نقل انبوه بدون شک استراتژی زیست محیطی بهتری خواهد بود. اما، تا زم، که ایالات متحده غالباً بر خودروها مسلط باشد و تا زم، که ا،ر آمریکایی ها به حمل و نقل عمومی کافی دسترسی ندارند، جذب خودروهای الکتریکی برای کاهش انتشار کربن در این کشور مهم است.

در حال حاضر، مقدماتی هزینه های ،ید ماشین برقی هستند به طور قابل توجهی بالاتر است نسبت به ،ید خودروی بنزینی یک سیستم مالیاتی نامتن، بر این بار می افزاید، و آن می تواند مردم را از انتقال به خودروهای الکتریکی منصرف کند.


منبع: https://gizmodo.com/greg-abbott-signs-texas-electric-vehicle-tax-1850455335