دسته‌ها
اخبار

کاخ سفید آماده مدرنیزه کردن شبکه برق ایالات متحده است


خورشید بر فراز یک واحد تولید برق با سوخت گاز طبیعی از دهه 1950 می تابد، که با استفاده از سیستم خنک کننده آب دریا خنک می شود، در AES Alamitos در لانگ بیچ، کالیفرنیا در 16 سپتامبر 2022.

خورشید بر فراز یک واحد تولید برق با سوخت گاز طبیعی از دهه 1950 می تابد، که با استفاده از سیستم خنک کننده آب دریا خنک می شود، در AES Alamitos در لانگ بیچ، کالیفرنیا در 16 سپتامبر 2022.
ع،: پاتریک تی فالون/ خبرگزاری فرانسه (گتی ایماژ)

کاخ سفید و و، انرژی (DOE) درخواست‌هایی را از شرکت‌های خدمات شهری، ،ت‌های ایالتی و کشورهای قبیله‌ای برای ایجاد یک شبکه انرژی قوی‌تر درخواست می‌کنند. را DOE دارد اعلام کرد که آماده است از 13 میلیارد دلار بودجه برای افراد بسیار مورد نیاز استفاده کند ارتقاء انرژی

10.5 میلیارد دلار از این بودجه از طریق این سازمان تامین شده است قانون زیرساخت 1.2 تریلیون دلاری DOE در اطلاعیه اخیر گفت که در سال 2021 تصویب شد. 2.5 میلیارد دلار دیگر از طریق آن در دسترس است برنامه تسهیل انتقال. در این اطلاعیه توضیح داده شده است که شرکت‌های خدماتی، آژانس‌های ،تی و قبایل باید بخش اول درخواست را تا اواسط دسامبر ارسال کنند.

یک شبکه تقویت شده به م،ای منابع انرژی پاک تر و کمتر است قطعی برق در مواقع اضطراری و بعد از آن بر اساس اطلاعیه و بسیار مورد نیاز است بهبود – بر اساس گزارش، تقریبا 70 درصد از خطوط انتقال کشور قدیمی تر از 25 سال هستند. کاخ سفید. افزایش یافت ظرفیت شبکه همچنین از تامین انرژی مقرون به صرفه تر پشتیب، می کند تقاضاهای جدید در شبکهمانند شارژ وسایل نقلیه برقی و گرمایش خانه های برقی.

طی یک تماس مطبوعاتی هفته گذشته، مشاور ارشد و هماهنگ کننده زیرساخت کاخ سفید، میچ لندریو، خاطرنشان کرد که شرایط اضطراری اخیر یک محرک اصلی برای جستجوی درخواست های مالی هستند. وی گفت: “مقدار مالی که امروز اعلام می کنیم به ما کمک می کند خطوط انتقال جدید بسازیم و ظرفیت شبکه برق خود را گسترش دهیم تا بتواند این بلایای طبیعی را تحمل کند و نیاز اقتصاد پررونق انرژی پاک ما را برآورده کند.” به گزارش هیل. کارشناسان ،ن می زنند که ما باید تا سال 2050 ظرفیت سیستم انتقال وسایل نقلیه الکتریکی خود را سه برابر کنیم.

آب و هوای شدید ناشی از تغییرات اقلیمی برق میلیون ها آمریکایی را در سال جاری قطع کرده است. در اوایل سپتامبر، موج گرما در ج، کالیفرنیا تهدید به قطع برق برای میلیون ها نفر ،نان طوفان یان در پایان سپتامبر شبکه فلوریدا را درنوردید. خسارات زیرساختی بسیار گسترده بود، بیش از 2.5 میلیون ،ن ایالت در چند روز اول پس از طوفان برق قطع شد. یک شبکه تقویت‌شده می‌تواند به این م،ا باشد که خانواده‌های کمتری برای روزها در تاریکی منتظر بمانند.


منبع: https://gizmodo.com/white-،use-doe-ready-to-modernize-the-u-s-power-grid-1849816684