دسته‌ها
اخبار

تکنولوژی یعنی چه و اجزای اصلی آن چیست؟! فیبز، خدمات آنلاین کسب و کار

سازمان بازار و رقابت بریتانیا اعلام کرد که تحقیقات جامعی را درباره سلطه اپل و گوگل در بازار مرورگرهای موبایل انجام خواهد داد. از زمانی که اولین دستگاه‌های پلی استیشن 4 وارد بازار شدند، نزدیک به 9 سال می‌گذرد و تاکنون نیز بازی‌های بسیار زیادی برای این کنسول … تیم ملی انگلیس، همگروه تیم ملی ایران، ارزشمندترین تیم حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است و جود بیلینگام ملی پوش انگلیسی نیز ارزشمندترین بازیکن … در این گزارش آمده که سامسونگ قصد دارد با شرکت Iridium Communications همکاری کند و از ماهواره‌ای ارتباطی آن کمک بگیرد. چاپ سه بعدی، فرآیندی است که در آن چاپگر سه بعدی با قرار دادن لایه به لایه مواد مطابق با مدل دیجیتالی سه بعدی، اشیای سه بعدی را ایجاد کند. همه ی افراد جامعه در هر قشری، باید از تکنولوژی در زمینه ی کاری خود استفاده کنند.

  • بنابر این یکی از معایب تکنولوژی این است که به علت قیمت بالا شاد همه افراد نتوانند از آن بهره مند شوند.
  • در ماه آپریل متوجه شدیم که یکی از اجزای کلیدی باتری‌های غول‌آسا و صنعتی را می‌توان از ماده‌ای که به وفور یافت می‌شود استخراج کرد.
  • تکنولوژی‌هایی که از زمان پیدایش آنها زیاد نگذشته است و هنوز وارد عرصه جهانی نشده‌اند، اما ممکن است در آینده تجاری شود و به بازار عرضه شود.
  • بریکهوت، هارتمن و ترو ، این متدها را مورد بررسی قرار داده و این توضیح را مبنی بر اینکه این مدلهای خطی بر اساس فرضیاتی که به طور کامل تعریف شده اند و نوآوری یکی از مراحل آن است، ارائه داده اند.

از یک طرف، کارآفرینان هم در زمینه‌ها یاجتماعی و هم تجاری از فن نوآوری و تکنولوژی موجود برای ایجاد تغییرات استفاده می کنند و از سوی دیگر نیزف در بعضی موارد، کارآفرنان تکنولوؤی های جدید در ایجاد تغییرات اجتماعی ابداع می کنند. فناوری های جدیدی در توسعه وب سایت ها کشف می شوند ، زیرا توسعه دهندگان روش های جدیدی از نوآوری ها را ایجاد می کنند. برای راحتی کار ، تغییرات این صنعت را تجزیه و تحلیل کرده و لیستی از آخرین روندهای توسعه وب در سال 2021 ایجاد کرده ایم. با نگاهی به آینده، انتظار می‌رود که شاهد حرکت قوی در چندین بخش علوم زیستی، از جمله تحقیقات پیشرفته باشیم. کاربرد فناوری رباتیک؛ ابزار هوش مصنوعی ؛ استفاده از فناوری ابری؛ بهبود سرعت آزمایش دارو؛ ادغام اطلاعات ژنتیکی و همچنین توسعه پزشکی شخصی از طریق پیشرفت در فناوری ژنتیک پیش بینی می‌شود.

پیامدهای فناوری و تکنولوژی در زندگی بشر

فناوری به معنی کاربرد منظم معلومات علمی و دیگر آگاهی‌ های نظام‌ یافته برای انجام وظایف علمی است. با تفکر در باب تکنولوژی، وصفی بر ما آشکار می‌شود که با اندیشیدن بر هر «پدیدار» دیگری هویدا می‌شود و آن تعریف‌ناپذیری، سیطره‌ناپذیری و غنای سرشار و خوف‌برانگیزی است که همۀ پدیدارها، از جمله «پدیدار تکنولوژی» از آن برخوردار اند. ما می‌توانیم از تکنولوژی درست مثل هر پدیدار دیگری به منزلۀ یک امر فنی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، تاریخی و یک «خیلی چیزهای دیگر» سخن بگوییم. اما تکنولوژی «صرفاً یک امر فنی»، «صرفاً یک امر اقتصادی» و «صرفاً» خیلی چیزهای دیگر یا حتا مجموعۀ همۀ این عناصر برشمرده شده نیست.

مهارت کار عمیق در میان کارمندان

گلکسی A53 5G یا A33 5G؛ کدام یک ارزش خرید بیشتری دارد؟ در این مطلب به مقایسه دو گوشی گلکسی A53 5G با گلکسی A33 5G می‌پردازیم تا ببینیم کدام محصول ارزش خرید … پدیده‌ی جت لگ چیست و چطور می‌توان آن را مدیریت کرد؟ پدیده‌ی جت لگ زمانی رخ می‌دهد که ساعت طبیعی بدن که ریتم سیرکادین نام دارد، به دلیل مسافرت … همانطور که می‌دانید مغز انسان‌ها یکی از پیچیده‌ترین چیزهاییست که در جهان هستی شناخته شده است، بنابرا … 6 – یادگیری جذب و بومی‌سازی دانش فناوری مبتنی بر انجام، استفاده و تعامل.

متاورس یک واقعیت دیجیتالی است که رسانه‌های اجتماعی، بازی‌های آنلاین، واقعیت افزوده، واقعیت مجازی و ارزهای دیجیتال را ترکیب می‌کند تا امکان تعامل مجازی با کاربر را فراهم کند. متاورس ممکن است به هر چیزی در اینترنت، از جمله همه پیشنهادات AR اشاره داشته باشد. فضای مجازی آینده متاورژن را توصیف می‌کند و دسترسی به انواع سرگرمی‌ها و پروژه‌ها از جمله موقعیت‌های شغلی را فراهم می‌کند.