دسته‌ها
اخبار

اپل می تواند به زودی اولین فروشگاه های آجر و ملات خود را در هند افتتاح کند


اپل در حال حاضر شروع به استخدام برای پر ، فروشگاه های اعلام نشده خود در هند کرده است. همانطور که برای اولین بار توسط فایننشال تایمز. مال شرکت لیست مشاغل اخیر افتتاحیه های جدید را برای 12 نقش ،ده فروشی در “مکان های مختلف” در سراسر کشور، از جمله رهبران فروشگاه، مدیران ارشد، کارگران Genius Bar، و غیره نشان دهید.

فهرست‌های شغلی که شامل موقعیت‌های تمام وقت و پاره وقت می‌شود، مستقیماً به فروشگاه اپل اشاره می‌کنند، اگرچه هیچ نشانه‌ای از تعداد نقش‌های موجود وجود ندارد. مطابق با فایننشال تایمزحداقل پنج کارمند مستقر در بمبئی و دهلی نو در لینکدین به اشتراک گذاشتند که قبلاً برای فروشگاه‌های آینده استخدام شده‌اند، در حالی که رنو سوانتی، رئیس بخش استخدام اپل در هند، خبر استخدام آنها را در پستی در شبکه جشن گرفت. .

این آهنگ با ژوئیه 2022 دنبال می شود گزارش از ا،ومیک تایمزکه نشان می دهد اپل قصد دارد در ابتدای سال جاری فروشگاهی به مساحت 22000 فوت مربع در بمبئی افتتاح کند. طبق گزارش ها، این شرکت همچنین در حال کار بر روی یک فروشگاه 10000 تا 12000 فوت مربعی در دهلی نو به همراه چندین فروشگاه دیگر در کشور است، اما مشخص نیست چه زم، درهای خود را باز خواهند کرد. اپل بلافاصله به آن پاسخ نداد آستانهدرخواست نظر


منبع: https://www.theverge.com/2023/1/8/23545233/apple-store-india-jobs-،ors