دسته‌ها
اخبار

سفارشات قسمت های «Kaleidoscope» نتفلیکس در واقع آنقدرها هم تصادفی نیستند


نتفلی، از یک ترفند نمی ترسد – از نمایش های تعاملی شبیه بازی گرفته تا ادغام تن، اندام نایک در آینده. اما به نظر می‌رسد که غول استریمینگ ممکن است کمی از آ،ین نوآوری داستان سرایی خود جلوگیری کرده باشد.

کلیدوسکوپ، یک سریال اصلی نتفلی، که در 1 ژانویه پخش شد، داستان دزدی پرمخاطره ای را روایت می کند که در ساخت آن (مثل همیشه) دقیقاً طبق برنامه پیش نمی رود. اما به جای تکیه بر یک داستان آرام و بازیگران قوی – از جمله جیانکارلو اسپوزیتو، روفوس سیول، جای کورتنی، تاتی گابریل و غیره – این سریال یک ترفند اضافی در آستین دارد. ،مت‌ها شماره‌دار نیستند، فقط رنگ‌بندی شده‌اند، و به گونه‌ای ساختار یافته‌اند که می‌توان آن‌ها را به هر ترتیبی تماشا کرد (بدون احتساب «بلک»، مقدمه‌ای که این حقه را توضیح می‌دهد). تنها “قاعده” نتفلی، این است که “White”، خود دزدی، طراحی شده است تا پای، باشد.

با این حال، علی رغم ادعای نتفلی، مبنی بر اینکه «اعضای نتفلی، هر کدام [have] یک تجربه تماشای غوطه‌ورکننده متفاوت، دنباله‌ای که هر کاربر دریافت می‌کند ممکن است به‌اندازه‌ای که بازاریابی بیان می‌کند به‌طور تصادفی ایجاد نشود.

همچنین ببینید:

در صورت ،وم، چگونه “Kaleidoscope” نتفلی، را به ترتیب زم، تماشا کنید

با جمع‌آوری فهرست‌های سفارش برای خودم، برخی از همکاران و دوستان، و طیف گسترده‌ای از کاربران توییتر و TikTok که ترتیب تصادفی دیکته‌شده توسط نتفلی، خود را به اشتراک گذاشته‌اند، تقریباً هر یک از این گزارش‌ها اول و دوم «زرد» و «سبز» ارائه می‌شوند. ، گاهی اوقات مبا، می شود. به دنبال آن سه “آبی”/”نارنجی”/”بنفش” به هر ترتیبی، و سپس “قرمز”/”صورتی”/”سفید”، همیشه به همان ترتیب دقیق. (زن و شوهری گزارش داده‌اند که ابتدا «قرمز»، «بنفش» یا ،مت دیگری پخش شده‌اند، اگرچه من این موضوع را در هیچ اسکرین شات تأیید ندیده‌ام). نظرسنجی توییترو نزدیک به 80 درصد از پاسخ دهندگان یا “زرد” یا “سبز” را به ،وان شروع کننده خود داشتند.

مسلماً، این یک حجم نمونه کوچک و غیر علمی است – من 15 سفارش کامل و نیم دوجین سفارش جزئی را ج،‌بندی کردم، و همچنین ده‌ها سفارش دیگر را مشاهده کردم. ولی مطالب بازاریابی نتفلی، نشان می دهد که بیش از 5000 تنوع ممکن وجود دارد، با این حال، چهار لیست از 15 لیست کاملی که من پیدا کردم با یکدیگر ی،ان بودند و به م،ای واقعی کلمه همه آنها به یک دنباله سه تایی ختم می شوند.

بسیار خوب، برخی از اعداد بسیار نادرست از ،ی که نمی تواند ت،یم طول، را در ذهن خود انجام دهد: نتفلی، حدود 223 میلیون مش، دارد، بنابراین اگر هر جایگشت به طور مساوی بین آنها توزیع شود، هر تغییر منحصر به فرد به حدود 44000 نفر تحویل داده می شود. اگر هر موردی را که به “سفید” ختم نمی شود را از 5040 سفارش تصادفی احتمالی حذف کنید، 720 سفارش منحصر به فرد خواهید داشت که هر یک به حدود 309000 کاربر ارائه می شود. بنابراین آنچه من واقعاً می‌پرسم این است: چقدر احتمال دارد که به مردم خدمات داده شود بهینه شده سفارشات هستند بطور قابل توجهی بیشتر احتمالاً دستوری که به آنها داده شده است را به اشتراک می گذارند؟

تنظیمات سریال در نتفلی، به این امکان را می‌دهد که «سفید» همیشه آ،ین اپیزود در سکانس باشد، بنابراین کاملاً ممکن است که آن‌ها نیز در مقیاس بزرگ، به اصطلاح، دستورات «تصادفی» را به چیزی که بهتر است به ،وان یک تجربه تماشای کلی. Mashable در این مورد با نتفلی، تماس گرفت، اما ما هیچ پاسخی دریافت نکردیم.

نه، “بی نظیر” شما کلیدوسکوپ سفارش خیلی تصادفی نیست

به نظر می رسد نتفلی، در واقع داستان را تصادفی کرده است در داخل این بلوک‌های کوچک‌تر برای ا،ر بینندگان، به‌ویژه آنهایی که در سرما می‌روند، تجربه کلی بهتر و متوسط ​​را ارائه می‌کنند. رسمی خلاصه حتی از این پشتیب، می کند:

برخی از اعضا ممکن است با ،مت‌های خاصی شروع کنند (مانند ،مت‌های “زرد یا سبز”)، سپس با ،مت‌های مختلف (“آبی” یا “بنفش” یا “نارنجی” و به دنبال آن “قرمز” یا “به ترتیب تماشای شخصی‌شان عمیق‌تر شوند. صورتی”) تا پایان داستان حماسی “White: The Heist”.

البته نتفلی، نیز گفته است که دستور اشتباهی وجود ندارد:

ممکن است توییت حذف شده باشد
(در یک برگه جدید باز می شود)

و مردم با مشاهده سفارش‌ها و بحث در مورد اینکه چگونه بر تجربه آن‌ها از داستان تأثیر می‌گذارد، بسیار سرگرم می‌شوند. برخی با فلاش بک بعدی، “بنفش” شروع ،د و دریافتند که پس زمینه عمیق داستان غنی تری را ایجاد می کند. دیگران صبح بعد از دزدی با «قرمز» شروع ،د و از زیپ ، به جلو و عقب در ج، زم، لذت بردند. نتفلی، و سازندگان مطمئناً امیدوار بوده اند که افرادی که از این ترفند آگاه هستند، آژانس بیشتری را برای تجربه تماشای خود در نظر بگیرند، از انتخاب سفارش خود لذت ببرند، و (شاید مهمتر از همه) جرقه گپ آنلاین (و مقالات غیر ضروری عمیق) در مورد خود حقه

اما اگر واقعاً می‌خواهید ساختار آزمایشی را آزمایش کنید، از بینندگان شجاعی که سفارش استاندارد نتفلی، را نادیده گرفته‌اند و از ژنراتورهای آنلاین برای ایجاد خود استفاده کرده‌اند، راهنمایی بگیرید. قطعا تصادفی مشاهده سفارشات

ممکن است توییت حذف شده باشد
(در یک برگه جدید باز می شود)

من شخصاً به ترتیب زم، مع، تماشا کرده‌ام، که مسلماً منحرف‌ترین و تقریباً قطعاً مازوخیست‌ترین گزینه از نظر احساسی است، و حداقل آن را تمرینی جذاب می‌دانم. اما من همچنان “سفید” را برای آ،ین بار ذخیره می کنم. هر طرفدار واقعی ژانر دزدی می داند که خوش شانسی عالی است، اما هیچ جایگزینی برای یک برنامه خوب اجرا شده وجود ندارد.




منبع: https://mashable.com/article/netflix-kaleidoscope-episode-order-random