دسته‌ها
اخبار

بهترین تخفیف‌های جمعه سیاه تلویزیون سونی: فروش اولیه برای خرید همین حالا


با فرا رسیدن بلک فرایدی، ما مشتاق هستیم که تمام معاملات جمعه سیاه تلویزیون سونی را در حال حاضر بررسی کنیم. سونی یک برند معتبر به دلایل خوب، برخی از بهترین تلویزیون‌های اطراف را تولید می‌کند – اما به ندرت تخفیف داده می‌شوند. این در طول فصل معاملات جمعه سیاه با برخی از تخفیف های عالی تغییر می کند. به همین دلیل است که ما در اینجا بر روی تلویزیون های سونی تمرکز می کنیم تا بتو،د صرفه جویی زیادی کنید. با توجه به اینکه بسیاری از ،ده فروشان برند را تخفیف می دهند، در حالی که ما شما را با بهترین تخفیف های جمعه سیاه تلویزیون سونی آشنا می کنیم، ادامه دهید. چه به دنبال چیزی مقرون به صرفه باشید و چه به دنبال تلویزیون سونی برای افزودن به تنظیمات سینمای خانگی خود باشید، در اینجا یک معامله برای شما وجود دارد.

Sony X80K Series 4K Google TV — از 450 دلار

تلویزیون هوشمند 50 اینچی سونی X80K LED 4K در پس زمینه سفید.

سونی تلویزیون‌های مقرون‌به‌صرفه‌ای را برای یک برند معروف تولید می‌کند، و تلویزیون 4K سری X80K یک تلویزیون هوشمند با قیمت من، است که در طیف وسیعی از اندازه‌های مختلف موجود است. این مجموعه بر روی پلتفرم نرم‌افزار Google TV، بنابراین شما به تمام برنامه‌های پخش جری، برتر و کتابخانه‌های محتوا به همراه هوش مصنوعی دستیار Google دسترسی دارید. این به شما امکان می‌دهد تلویزیون را با استفاده از دستورات صوتی (از طریق کنترل صوتی) کنترل کرده و آن را همگام‌سازی کنید. با سایر دستگاه های هوشمند Google مانند بلندگو یا هاب هوشمند Nest. تلویزیون 4K سری X80K از دیگر ویژگی‌های سونی نیز بهره می‌برد، از جمله پشتیب، از صدای Dolby Vision HDR و Dolby Atmos، 4K X-Reality PRO که محتوای قدیمی را برای نمایشگر 4K ارتقا می‌دهد، Triluminous Pro برای طیف رنگی وسیع‌تر، Motionflow XR برای تصویر بدون تاری، و ویژگی های منحصر به فرد افزایش تصویر برای پلی استیشن.

تلویزیون Google Sony X80K Series 4K در طیف وسیعی از اندازه‌ها از 43 اینچ تا 85 اینچ در دسترس است، که آن را به یک انتخاب خوب (و مقرون به صرفه) برای تقریباً هر اتاق تبدیل می‌کند. همه آنها در حال حاضر با قیمت های اولیه جمعه سیاه از 450 دلار به فروش می رسند.

تلویزیون 55 اینچی سونی X75K Series 4K Google TV — 480 دلار، 550 دلار

تصویری زاویه دار از تلویزیون 65 اینچی Sony X75K 4K.

اگر یک تلویزیون 55 اینچی چیزی است که به دنبال آن هستید اما چیزی ارزان تر از تلویزیون 4K Sony X80K می خواهید، سری X75K سونی را بررسی کنید. این دو تلویزیون UHD گوگل بسیار شبیه به هم هستند، به طوری که X75K مدل سال گذشته است و X80K دارای برخی به روز رس، های نسبتا جزئی است. Sony X75K هنوز هم یک تلویزیون 4K بسیار قوی است، البته، در حالی که هنوز در انبار موجود است، ارزش زیادی ندارد (سازندگان تلویزیون تمایل دارند این موارد را هر ساله به روز کنند، و مدل‌های قدیمی‌تر پس از آن خیلی سریع از قفسه‌ها ناپدید می‌شوند). نرم افزار Google TV آن به شما امکان کنترل صوتی و ادغام خانه هوشمند را از طریق Google Assistant می دهد، در حالی که پردازنده 4K X1، 4K X-Reality PRO و Motionflow XR سونی یک تصویر Ultra HD شفاف و روان با کنترل حرکت خوب ارائه می دهد. فاقد ویژگی Triluminous Pro موجود در سری جدیدتر X80K است که در نتیجه دقت رنگ اندکی کمتر است، اما با توجه به قیمت بسیار پایین آن، ممکن است شما مایل به انجام آن باشید.

تلویزیون 55 اینچی Sony X75K Series 4K Google در حال حاضر با قیمت 480 دلار به فروش می رسد که به شما 70 دلار تخفیف می دهد و این تلویزیون را 100 دلار ارزان تر از مدل 55 اینچی سری X80K سونی می کند. می خواهید بزرگتر شوید؟ Sony X75K 65 اینچی نیز با قیمت 580 دلار (120 دلار تخفیف) به فروش می رسد که 120 دلار کمتر از سری X80K قابل مقایسه است.

Sony Bravia XR A80K 4K OLED Google TV — از 1300 دلار

یک تلویزیون OLED سونی A80K 4K روی میزی با اقیانوسی در پس‌زمینه قرار دارد.

علاقه مندان بیشتر به سینمای خانگی باید ارتقاء به یک سینمای خانگی را در نظر بگیرند تلویزیون OLED مانند سری سونی براویا XR A80K. OLED، مخفف دیود ساطع کننده نور ارگ،ک، به جای نور پس‌زمینه سنتی، دارای پی،ل‌های خود روشن‌کننده است که منجر به تصویری زیبا با کنتراست عمیق‌تر از آنچه در تلویزیون‌های QLED می‌بینید، می‌شود. به زبان ساده، مشکی در واقع سیاه به نظر می رسد نه خا،تری، زیرا ،مت هایی از پانل می تواند کاملاً روشن شود در حالی که ،مت های دیگر تصویر را نشان می دهند. Bravia XR A80K همچنین می‌تواند محتوای قدیمی‌تر شما را ارتقا دهد تا بهتر از همیشه به نظر برسد (چیزی که تلویزیون‌های سونی به خوبی آن را انجام می‌دهند)، و تلویزیون‌های براویا نیز در صورت اتصال به پلی‌استیشن 5 دارای پیشرفت‌های انحصاری هستند که این تلویزیون را به یک تلویزیون عالی برای بازی تبدیل می‌کند. . از دیگر ویژگی‌های خوب برای دیدن می‌توان به پورت‌های HDMI 2.1 و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز اشاره کرد، و اگر چه این یک تلویزیون گوگل است، Bravia XR A80K همچنین دارای ال،ا داخلی است اگر دستیار هوشمند آمازون را به دستیار گوگل ترجیح می‌دهید.

Sony 65 inch Bravia XR A90J 4K OLED Google TV — 2500 دلار، 2800 دلار بود

تلویزیون OLED 4K سونی براویا XR A90J با یک بازی ویدئویی تیراندازی اول شخص روی نمایشگر در کنار پلی استیشن 5.
رایلی یانگ/روندهای دیجیتال

نمی‌توان انکار کرد که تلویزیون‌های OLED می‌توانند گران شوند، اما اگر یک سینماگر سرسخت هستید و می‌خواهید بهترین محصول را داشته باشید، پس تلویزیون سونی براویا XR A90J 4K HDR OLED در آن بالا قرار دارد. این تلویزیون همراه با صفحه نمایش OLED خیره کننده 4K خود، از پردازنده شناختی XR سونی بهره می برد تا همانطور که در بررسی ما ذکر شد، تصویری به طرز خیره کننده ای واقعی ارائه دهد. سایر فناوری‌های جدید شامل XR OLED Contrast Pro و XR Triluminous Pro Color هستند که با هم کار می‌کنند تا عمق رنگ و کنتراست پویا را ارائه دهند که هیچ پنل LED یا QLED نمی‌تواند رقیب آن باشد. و البته، ارتقاء مقیاس XR 4K تضمین می کند که رسانه های قدیمی غیر 4K شما همچنان زیبا به نظر می رسند. پورت‌های HDMI 2.1، نرخ تازه‌سازی 120 هرتز و ویژگی‌های انحصاری PS5 به این م،ی است که بازی‌های شما نیز عالی به نظر می‌رسند، در حالی که پشتیب، از فرمت‌های HDR مدرن از جمله Dolby Vision به شما امکان می‌دهد بیشترین بهره را از محتوای مدرن HDR ببرید. تلویزیون سونی براویا XR A90J 4K OLED تقریباً همه آن‌ها را دارد، و اگرچه ارزان نیست، تخفیف‌های اولیه تلویزیون سونی در جمعه سیاه بخش خوبی از قیمت بر،ب آن را کاهش می‌دهد.

توصیه های سردبیران







منبع: https://www.di،altrends.com/dtdeals/best-sony-tv-black-friday-deals/