دسته‌ها
اخبار

بهترین بلندگوهای قفسه کتاب منفعل برای اکثر مردم


وینیل مدتی است که در حال تجدید حیات بوده است و همه گیر شدن به نوعی فقط آن را تسریع کرده است. بسیاری از آن‌ها به دنبال ارتقاء از یک صفحه گردان ارزان قیمت کراسلی و ساخت اولین سیستم HiFi خود هستند. البته، قطعات متعددی برای ساخت یک استریوی من، وجود دارد، اما شاید مهمترین آنها بلند،ا باشد. اگر بلند،ای شما صدای خوبی ندارند، اساساً مهم نیست که آنها را به چه چیزی وصل می کنید.

بلند،ای فعال در مقابل منفعل

این به طور قابل درک بخشی از تنظیم آنهاست که مردم احتمالاً بیشترین زمان را صرف تحقیق می کنند. و شما باید چند انتخاب داشته باشید. یکی از بزرگترین آنها این است: فعال یا غیرفعال؟ هر دو مزایای خود را دارند، اما به خاطر این راهنما، ما بر روی بلند،ای غیرفعال تمرکز خواهیم کرد که به تقویت کننده جداگانه نیاز دارند.

بلند،ای اکتیو دارای یک تقویت کننده داخلی هستند. معمولاً، این دو چیز به طور خاص برای کار با هم طراحی شده اند، به این م،ی که شما نسخه وفادارتری از دید شنیداری سازنده دریافت می کنید. و از آنجایی که نیازی به تقویت کننده خارجی ندارید، بلند،ای فعال نیز فضای کمتری را اشغال می کنند. در حالی که بلند،ای اکتیو گرانتر از غیرفعال هستند، این واقعیت که برای تامین انرژی اسپیکرهای غیرفعال نیاز به ،ید تقویت کننده دارید به این م،ی است که صرفه جویی آنچنان که در ابتدا به نظر می رسد عالی نیست. مزیت اصلی غیرفعال انعطاف پذیری بیشتر است. شما نمی تو،د بیرون بروید و تقویت کننده خود را ب،ید و بلند،ای فعال خود را به آن وصل کنید. همچنین، از آنجایی که بلند،ای فعال به منبع برق نیاز دارند، باید مطمئن شوید که نزدیک پریز هستند.

راهنمای بلندگو قفسه کتاب غیرفعال

ترنس اوبراین / انگجت

ما همچنین برای این راهنما سقفی برای هزینه‌های خود در نظر می‌گیریم: 600 دلار تا حدی دلخواه. هر چیزی بیش از این باشد و شما شروع به ورود به قلمروی خوش‌صداهای صوتی می‌کنید. همچنین اساساً ما را به بلند،ای قفسه کتاب بین پنج تا شش اینچ محدود می کند. در حالی که مطمئناً می تو،د بلند،ای کفپوش را با این قیمت ،یداری کنید، کیفیت درایورها احتمالاً در بلند،ای قفسه کتاب با همان قیمت بهتر خواهد بود.

نکته ای در مورد آزمایش

معلومه که نتونستم تست کنم هر مجموعه ای از بلند،ای قفسه کتاب پنج تا شش اینچی کمتر از 600 دلار، اما من به اندازه کافی تلاش کرده ام و تحقیقات کافی انجام داده ام تا از توصیه های خود اطمینان داشته باشم. مطمئنم بلند،ای خوب دیگری هم وجود دارند، اما فکر نمی‌کنم ،ی از ،ید مجموعه‌های اینجا پشیمان شود.

علاوه بر این، ترجیح گوینده تا حد زیادی ذهنی است. اما تمام تلاشم را کردم که تا حد امکان عینی باشم. همه بلند،ا به یک سوئیچر Pyle PSS6 با سیم ی،ان برای مقایسه سریع کنار هم متصل شدند. بعد از اینکه خودم همه آنها را آزمایش کردم، چندین نفر را دعوت کردم تا کورکورانه گوش کنند و سپس آنها را بر اساس ترجیحات آنها رتبه بندی کنم تا ببینم آیا نظرات آنها با نظرات من مطابقت دارد یا خیر. آزمایش شامل پخش وینیل جدید و قدیمی و همچنین پخش آهنگ‌های S،ify بود.

همچنین شایان ذکر است: من یک ادیوفیل نیستم. این یک راهنمای برای علاقه مندان به صدا نیست. من می خواهم موسیقی من خوب به نظر برسد، اما قصد ندارم قیمت یک سدان دست دوم را روی استریویم کاهش دهم. راه‌اندازی من شامل Audio Technica Audio-Technica AT-LP120 و Chromecast Audio است که از طریق Technics SA-EX110 اجرا می‌شود. این چیزهای فانتزی نیست، اما مطمئناً یک ارتقاء از یک سینی گردان Crosley Suitcase یا حتی یک سیستم صوتی پیشرفته Sonos است.

بهترین برای ا،ر مردم: موتور صوتی HDP6

بهترین برای ا،ر مردم
موتور صوتی HDP6

موتور صوتی

موتور صوتی HDP6

این بلند،ا نسبت به سایر اسپیکرهایی که آزمایش کردیم، صدای بسیار روشن‌تر و وضوح بسیار بیشتری داشتند، به استثنای یک جفت گران‌تر.

راستش را بخواهید، بسیاری از بلند،ایی که من تست کردم به طرز وحشتناکی شبیه یکدیگر بودند. اما نه موتورهای صوتی 399 دلاری. آنها صدای بسیار روشن تر و وضوح بسیار بیشتری نسبت به بقیه داشتند، به استثنای یک جفت KEF بسیار گرانتر. جفت خاصی که من امتحان کردم نیز در یک محفظه زیبای “گردویی” قرار گرفت که به آنها کمک کرد تا در دریایی از سیاهی سودمند برجسته شوند.

HDP6 ها میانه های قوی ای را ارائه می دهند که در مورد وکال و گیتار می درخشند. اما آنها در سراسر طیف کاملاً متعادل به نظر می رسند. آهنگ‌های برجسته‌ای مانند Nine Inch Nails «روزی که کل جهان رفت» جان گرفت و تفاوت‌های ظریفی را آشکار کرد که صادقانه بگویم، من هرگز قبلاً حتی در هدفون هم متوجه آن نشده بودم. و وعده ها، آلبوم اخیر از Floating Points، Pharoah Sanders و ار،تر سمفونیک لندن، به قدری محصور کننده بود که باعث شد من بخواهم بلند،ای فعلی خود را در سطل ، بیندازم.

در حالی که هیچ بلندگوی قفسه‌ای به تنهایی قادر به ارائه صدای تکان دهنده اتاق نیست که بلند،ای روی زمین یا ساب ووفر می‌توانند ارائه دهند، HDP6 با آهنگ‌های باس سنگین عملکرد تحسین‌برانگیزی داشت. آنها پایین ترین سطح واحدهای آزمایشی من را نداشتند، اما درام و بیس هنوز هم قوی و واضح بودند.

برای ،، که خواهان بهترین صدا هستند: KEF Q150

اگر نگر، شماره یک شما کیفیت صدا است، صرف نظر از هر چیز دیگری، آن را بررسی کنید Q150s. اینها گزینه‌های سطح پایه از برند معروف KEF و تنها بلند،ایی هستند که موتورهای صوتی را در هر یک از تست‌های چشایی کور من ش،ت دادند. آنها هر بار برتر نبودند، و برخی افراد در تصمیم گیری بین این دو مشکل داشتند، اما در نهایت فکر می کنم KEF ها در کیفیت صدای خالص برتری اندکی دارند. آنها در انتهای طیف پایین و بالاتر کمی حجم بیشتری داشتند. این درخشش خاصی را به آهنگ هایی مانند “Wouldn’t It Be Nice” از Beach Boys اضافه کرد، در حالی که “JU$T” از Run the Jewels کمی سخت تر از HDP6 ها بود. این تفاوت بسته به چیزی که به آن گوش می‌دهید می‌تواند ظریف باشد، اما در آزمایش‌های جانبی غیرقابل انکار است.

مشخصات صوتی KEF شبیه به موتورهای صوتی است. آنها هر دو بسیار روشن تر و دارای سه گانه و میدرنج بسیار بیشتر از سایر تنظیمات بلندگو در این مجموعه هستند. اگر به گوش دادن به موسیقی ک،یک یا جاز روی وینیل با کیفیت بالا علاقه دارید، اینها دقیقاً همان پاسخ فرکانسی را ارائه می دهند که به دنبال آن هستید.

چیزی که Q150 را از صدرنشینی در این لیست باز می دارد، لیست قیمت است. با قیمت 600 دلار، آنها اساساً برای گران ترین اسپیکرهایی که من آزمایش کردم، گره خورده اند. ( پولک R100s 599 دلار بود، اما برش نهایی را انجام نداد.) در حالی که Q150s کمی بهتر از HDP6s در گوش من به نظر می رسید، آنها ،وما 200 دلار بهتر نبودند. با این حال، در زمان نگارش این مقاله، Q150s با قیمت 400 دلار به فروش می‌رسید و آن‌ها را به گزینه‌ای جذاب برای موتورهای صوتی تبدیل می‌کرد.

برای شکارچی معامله: JBL A130

را JBLs وقتی ،ت به اولویت شنونده می رسید، به طور مداوم در وسط بسته بودند. آنها به روشنایی KEF ها و موتورهای صوتی نیستند، اما در پایین ترین سطح به اندازه Polk S15 گل آلود نیستند. اگر فقط به دنبال یک مجموعه من، از بلند،ا هستید و روی برگه‌های مشخصات عرق نمی‌کنید، یا اگر در اصل به موسیقی استریم گوش می‌دهید و فقط گاهی اوقات وینیل می‌زنید، اگر بتو،د آنها را در فروش پیدا کنید، اینها گزینه خوبی هستند. .

برای ،، که به بیس بیشتری نیاز دارند: ELAC Debut 2.0 DB6.2

خوب، بنابراین این بلند،ا کمی قو،ن ما را زیر پا می گذارند، اما اگر DB6.2 کمی بزرگتر 6.5 اینچی را انتخاب کنید، به جای DB5.2s، در انتهای پایین ضربه بسیار بیشتری خواهید داشت. را اولین وقتی صحبت از وضوح به میان می‌آید، نمی‌تواند کاملاً با موتور صوتی یا KEF مطابقت داشته باشد، اما احساس خواهید کرد که هر 808 ضربه بسیار بیشتری می‌زند. آلبوم جدید Backxwash من با حلقه ها و لباس هایم در اینجا دفن شده ام بر روی ELAC ها نسبت به پول،، JBL یا حتی KEF ها سخت تر شد. و فقط 350 دلار قیمت دارند که اصلا بد نیست.

اگر در درجه اول به موسیقی الکترونیک و هیپ هاپ مدرن گوش می دهید، ممکن است Debut 2.0 DB6.2s را در نظر بگیرید.

برای ،، که می خواهند توصیه من را نادیده بگیرند:

اگر نمی تو،د JBL A130s را در فروش پیدا کنید و واقعاً می خواهید تا آنجا که ممکن است در پول خود صرفه جویی کنید، می تو،د آن را گیر بیاورید. پولک اس 15. S15 ها صدا ندارند بد، اما JBL ها قطعا برتر هستند. آنها به اندازه سایر بلند،ایی که من تست کردم، صحنه صوتی عمیقی ندارند و پایین بودن می تواند کمی نامشخص باشد. اینها احتمالاً به ،وان بخشی از یک سیستم سینمای خانگی بهتر از یک سیستم استریو من، هستند. با قیمت فهرست 229 دلاری ممکن است به نظر معامله‌ای به نظر برسد، اما من سکه‌های شما را برای مدتی طول،‌تر و بهار را برای چیز بهتر ذخیره می‌کنم.

را پولک R100s بلند،ایی با صدای من، هستند شاید کمی بهتر از JBL ها باشد، هرچند با مشخصات صوتی نزدیک تر به S15 خود Polk. مشکل این است که آنها 600 دلار هستند، آنها را برای گران ترین تستی که من تست کردم، گره زدم. با نصف قیمت، اینها ممکن است گزینه من،ی باشند، اما KEFهای 600 دلاری و موتورهای صوتی 400 دلاری در هر تست کننده بالاتر از R100s قرار گرفتند.

من در این شک ندارم اینها سخنرانان بسیار خوبی هستند: آنها در حال حاضر هستند سیم چینانتخاب برتر اما من نتوانستم آنها را آزمایش کنم و بنابراین نمی توانم آنها را تضمین کنم.


منبع: https://www.engadget.com/the-best-p،ive-bookshelf-speakers-under-600-dollars-for-most-people-140057354.html?src=rss