دسته‌ها
اخبار

اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا،جواهر،نقره و سکه تهران شبکه اطلاع رسانی طلا،جواهر،نقره و سکه | hsaatchi

اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا،جواهر،نقره و سکه تهران شبکه اطلاع رسانی طلا،جواهر،نقره و سکه | hsaatchi

همچنین شما می‌توانید قطعات سنگ و رنگ طلای پایه‌ی هر یک از این دستبندها را سفارشی‌سازی کرده یا به سلیقه‌ی خود، حکاکی‌هایی را به دستبند موردعلاقه‌ی خود اضافه کنید. خرید آنلاین طلا و دستبند را می‌توانید به همراه فرد موردعلاقه‌ی خود و صرفاً در منزل به سرانجام رسانده و محصول را به‌صورت پستی دریافت کنید. انگشتر های اسپرت نیز معمولا دارای نگین نیستند و به صورت رینگ و با رنگ های طرح دار هستند و پلاک های گردنبند ها نیز در طرح هایی مثل طرح بی نهایت ، گل و … می باشند‌. با این حال شما می توانید تنوع بالای جواهرات اسپرت برند جواهرات سُروری را در وب سایت این مجموعه مشاهده نمایید. این برند ایتالیایی جواهرات، ساعت و اکسسوری‌های مختلفی را برای خانواده‌های سلطنتی طراحی و سایت ساعتچی طلا تولید کرده است. جواهرات BVLGARI معمولا دارای طراحی‌های خاص و منحصربه‌فردی است و معمولا از طرح‌های جدید و نوآورانه‌ای دارد.

  • قطر داخلیانگشتری که در حال حاضر دستتون می کنید رو مطابق عکس با خط کش اندازگیری کنید و با توجه به عکس دوم سایز خودتون رو بدست بیارید.
  • جوئل آرتور روزنتالیک جواهرساز نیویورکی است که کار خود را در فروشگاهی که در پاریس داشت شروع کرد.انتظار نداشته باشید که به راحتی داخل این فروشگاه شوید چرا که فقط با وقت قبلی می‌توانید در آنجا حضور یابید.
  • گردن‌بند بالا ترکیبی ازلابرادوریتو الماس است و الهامی از هنر گردن‌بندهای است.
  • او سپس یک قرارداد تجاری بابرگداف گودمن(خط تولید فشن) امضا کرد.
  • این برند برای اولین بار در سال ۱۸۹۳ موفق به پرورش مروارید در جهان شد.

مثل تعداد زیادی از برندهای لوکس این شرکت نیز از طرح‌های قدیمی گذشتگان الهام گرفته است. هر قطعه نیز با همین الهام شکل گرفته است تا بتواند به عنوان گنجی برای نسل بعدی خانواده باقی بماند. تولد دوباره این برند هنوز در ابتدای کار خودش قرار دارد و دوباره توانست ۹۰ سال بعد در سال ۲۰۰۷ خود را احیا کند. ریشه‌های این برند لوکس در ساخت ساعت‌ها شکل گرفته است.لوئیس چوپارددر سوئیس به عنوان یک ساعت‌ساز بزرگ شد. برندی که در سال ۱۹۰۹ به تولید کلاه می‌پرداخت و توسطکوکو شانلپایه‌گذاری شد تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین خانه‌های طراحی جهان شده است.

جواهری سُروری

این برند هم همراه با سایر برندها در سال ۲۰۱۴ اقدام به عرضه محصولاتی که برای عموم نیز قابل‌ دسترس باشد کرد. جواهرات این برند معمولا توسط افراد مشهور و سلبریتی‌ها بر روی فرش قرمز مورد استفاده قرار گرفته است. این شرکت حامی جشنواره فیلم کن بوده و به همین دلیل جواهرات آن در بسیاری از فیلم‌ها دیده می‌شود.

محصولات مروارید

ما همچنین پذیرای ایده‌های خام شما درزمینه‌ی طراحی طلا و جواهرات هستیم و تیم طراحان ما محدودیت خاصی جهت بازآفرینی و خلق جواهرات دلخواه شما ندارند. برای استفاده بهتر از کالکشن فروشگاه آنلاین طلا، ما یک دسته‌بندی مجزا برای انواع نیم ست حروف الفبا در نظر گرفته‌ایم که می‌تواند بسته به سن و علاقه‌ی شما، طیف متنوعی از سلایق را پوشش دهد. توجه داشته باشید که حرف خاص به‌کاررفته در آناتومی هر یک از این جواهرات درست با همان ویژگی‌های خاص بصری و فونت، قابل‌تغییر است و شما می‌توانید حروف را بسته به اسم فرد دلخواه خود سفارشی‌سازی کنید.