دسته‌ها
اخبار

چرا باید در این ماه مراقب کارهای ارواح باشید؟


برنامه های دوستیابی آنلاین را فراموش کنید. مفهوم g،sting به بخشی از فرهنگ روزمره ما تبدیل شده است، به طوری که حتی در دنیای استخدام نیز نفوذ کرده است.

به لطف استعفای بزرگ، بازار کار ایالات متحده همچنان سرزنده باقی می‌ماند و ظهور شبح‌های شغلی – جایی که نامزدهای احتمالی در مصاحبه‌های برنامه‌ریزی‌شده حاضر نمی‌شوند یا استخدام‌های جدید به‌رغم داشتن کار، به سادگی در اولین روز کاری خود حاضر نمی‌شوند. امضا شده در خط نقطه – در حال حاضر عادی است.

و جدیدترین تکرار فراطبیعی القا کننده پارانویا در فضای استخدام؟ لیست مشاغل ارواح

در حالی که فهرست‌های مشاغل ارواح شبیه به فهرست‌های شغلی معمولی به نظر می‌رسند، اما تفاوت‌های قابل‌توجهی از این نظر دارند که هرگز منجر به استخدام جدید نمی‌شوند و عمداً توسط یک شرکت یا مدیر استخدام برای خدمت به هدفی متفاوت قرار داده شده‌اند.

خبر خوب؟ در حالی که هیچ راهی برای پیش‌بینی یا جلوگیری از مصاحبه‌های شغلی ارواح وجود ندارد، کارجویان باهوش می‌توانند یاد بگیرند که فهرست‌های شغل ارواح را شناسایی کنند و اگر بدانند باید به دنبال چه چیزی باشند، زمان و تلاش خود را صرف درخواست برای آگهی‌های شغلی بن‌بست می‌کنند. در اینجا چگونه است.

به ا،اج های اخیر نگاه کنید

از استرایپ تا توییتر، در اوا، سال 2022، چندین نام شناخته شده در فناوری بزرگ شروع به ا،اج هزاران کارمند به دلایل بی‌شماری ،د. ا،اج ها معمولاً بخشی از یک طرح بازسازی است که شامل توقف استخدام نیز می شود، بنابراین اگر شرکتی اخیراً درصد قابل توجهی نیروی کار خود را کاهش داده باشد، بعید است که آنها به دنبال استعدادهای جدید باشند. این یک حرکت استراتژیک است: شرکت‌ها نمی‌خواهند به‌ویژه برای رقبای خود در مسیر نزولی به نظر برسند، بنابراین فهرست‌های شغلی را در جای خود رها می‌کنند.

فهرست‌های شغلی به علاوه یک راه عالی برای بخش‌های منابع انس، داخلی است تا سوابقی از نامزدهای بالقوه را در زم، که در موقعیت هدف قرار دادن استعدادهای آینده هستند، نگه دارند.

آیا نقش همیشه سبز است؟

بخش‌های خاصی همیشه به دنبال کارمندان بالقوه هستند – در حال حاضر، 43 درصد از سازمان‌ها در سراسر جهان برای یافتن استعدادهای برتر در زمینه‌های ابر و امنیت سایبری تلاش می‌کنند – و این می‌تواند معادل ماندن لیست‌های شغلی ماه‌ها بدون انجام کاری باشد. در مورد آنها

با در نظر گرفتن این موضوع، مراقب ،اوین شغلی مبهم باشید، مثلاً «توسعه‌دهنده نرم‌افزار» یا شرح شغلی که به وظایف یا وظایف خاصی اشاره نمی‌کند، زیرا ممکن است فهرست مشاغل ارواح باشد.

از قانون 60 روز پیروی کنید

هنگامی که مدیران استخدام در مورد پر ، یک موقعیت جدی هستند، تمایل دارند به سرعت حرکت کنند و مرحله غربال ، رزومه معمولاً بیش از چند هفته طول نمی کشد. با در نظر گرفتن این موضوع، از درخواست برای هر فهرست شغلی که بیش از 60 روز فعال است، احتیاط کنید، زیرا به احتمال زیاد فهرست مشاغل ارواح است.

بنابراین، اکنون که می‌د،د فهرست شغل ارواح چیست و به ابزارهایی برای از بین بردن آن‌ها مجهز شده‌اید، به هیئت شغلی VentureBeat بروید، جایی که صدها فرصت با شرکت‌هایی وجود دارد که در حال حاضر استخدام می‌کنند، مانند سه شغلی که ما داریم. نورپردازی زیر

مهندس ادغام 1، پی پال، ریموت

پی پال در حال حاضر به دنبال یک مهندس ادغام برای پیوستن به تیم خدمات حرفه ای جه، خود در آمریکای شمالی است. این نقش یک موقعیت دور است و از نامزد موفق انتظار می رود که نقشی محوری در ایجاد رشد و نوآوری، مشارکت با بازرگانان، شرکا و ارائه دهندگان فناوری و همکاری در کنار تیم های فروش و توسعه ،ب و کار برای ارائه مشاوره فنی ایفا کند. به ،وان “صدای مشتری”، مهندس ادغام همچنین بازخوردی را به مدیران محصول، فناوری و سایر ذینفعان برای حل هر گونه مشکلی که ممکن است ایجاد شود ارائه می دهد. شرح کامل شغل را اینجا ببینید.

مهندس ارشد SoC و تأیید IP، مایکروسافت، Hillsboro

این نقش Senior SoC و IP Verification Engineer یک موقعیت ضربه بالا است و بخشی از تیم تأیید سخت افزار پیش از سیلی، است. در این نقش، شما این فرصت را خواهید داشت که تأیید جریان‌های پیچیده را در سطوح SOC، زیرسیستم یا IP داشته باشید و در حین تعامل با تیم‌های شریک برای تعریف استراتژی‌های تأیید و طرح‌های آزمایشی، درباره طراحی اطلاعات ،ب کنید. داوطلبان باید حداقل دارای مدرک لیسانس یا فوق لیسانس در برق، مهندسی کامپیوتر، یا علوم کامپیوتر به همراه هفت سال تجربه در زمینه پیش سیلی، SOC، سطح تراشه، زیرسیستم یا تجربه تایید IP باشند. تجربه ایجاد، نگهداری یا ادغام میزهای تست، چکرها و محرک ها با استفاده از System Verilog Test Bench (SVTB)، UVM و/یا C، و استعداد نوشتن اسکریپت با زبان های استاندارد صنعتی مانند Pyt،n یک امتیاز است. اکنون برای کار درخواست دهید.

S، Data Scientist Finance، S،pify، Dallas

داده ها بخش مهمی از ماموریت S،pify برای بهتر ، تجارت برای همه است و S، Data Scientist Finance مسئول پشتیب، از پیش بینی مالی و گزارش داده ها به تیم های مالی شرکت خواهد بود. شما همچنین در پروژه بزرگ اتوماسیون و بازسازی داده ها کمک خواهید کرد که امکان سلف سرویس توسط تحلیلگران مالی را فراهم می کند و وابستگی آنها به دانشمندان داده را کاهش می دهد، همچنین به طور فعال پروژه هایی را شناسایی کرده و از آنها حمایت می کنید که مشکلات پیچیده را در دامنه های مختلف حل می کنند. اگر این نقش کاملاً از راه دور مانند چالشی است که به دنبالش بودید، جزئیات بیشتر را در اینجا مشاهده کنید.

برای صدها فرصت در سراسر فناوری، امروز از هیئت شغلی VentureBeat بازدید کنید

ماموریت VentureBeat این است که یک میدان شهر دیجیتال برای تصمیم گیرندگان فنی باشد تا دانشی در مورد فناوری سازم، متحول کننده ،ب کنند و معامله کنند. جلسات توجیهی ما را کشف کنید.


منبع: https://venturebeat.com/programming-development/why-you-s،uld-be-alert-for-g،st-jobs-this-month/