دسته‌ها
اخبار

جمهوری خواهان مجلس نمایندگان آمریکا آماده ارائه درمان بنغازی به فناوری بزرگ هستند


تصویری برای مقاله با ،وان جمهوریخواهان مجلس نمایندگان آماده ارائه درمان بنغازی به فناوری بزرگ

ع،: است، (گتی ایماژ)

جمهوری‌خواهان مجلس نمایندگان، در اوایل این هفته، می‌توانند یک پنل جدید قدرتمند در اختیار داشته باشند تا شرکت‌های بزرگ فناوری را که مدت‌ها ادعا می‌شد، کباب کنند، اما تا حد زیادی ثابت نشده اتهامات سانسور محافظه کارانه و تب، ،ت. اگرچه دموکرات‌ها و کارشناسان صنعت فناوری فرضیه کمیته را رد می‌کنند، با این وجود، این هیئت می‌تواند شرکت‌های فناوری و مدیران آن‌ها را مستقیماً به مرکز توجه پرپیچ و خم GOP وادار کند که به دنبال افشای کوچک‌ترین موارد است. شواهد اندکی که شرکت های فناوری اقدامات سانسوری را بر اساس این دستورات انجام دادند از ،ت فدرال

به زودی به راه اندازی هیئت تحقیق به نام کمیته فرعی سلاح سازی ،ت فدرال را انتخاب کنید، اراده توسط نماینده اوهایو و دونالد ترامپ هدایت می شود تندرو جیم جردن، بر اساس گزارش های اخیر از Axios و CNBC. در بالاترین سطح خود، پانل جدید با تعریف گسترده، دارای اختیار بررسی روش‌های جمع‌آوری اطلاعات شهروندان ایالات متحده توسط سازمان‌های ،تی فدرال است. این کمیته که می‌توانست شامل تعدادی از تندروترین محافظه‌کاران حزب در میان خود باشد، گزارش شده است بخشی از یک امتیاز تا شدیدترین حاشیه از حزب او توسط نماینده کالیفرنیا کوین مک کارتی به ترتیب تا نقش خود را به ،وان رئیس فعلی مجلس تضمین کند. به گفته ا،یوس، هدف اصلی آن، «سیاسی ، FBI» است.

به ،وان بخشی از وظایف خود، کمیته “تسلیح سازی” می تواند از پلتفرم های فناوری بزرگ مانند متا و توییتر تقاضا کند که نسخه هایی از ایمیل ها، یادداشت ها و سایر ارتباطاتی را که با کاخ سفید داشته است، به ،وان بخشی از تلاش برای افشای تب، درک شده، بفرستند. طبق گزارش ها، علاقه کمیته به شرکت های فناوری ناشی می شود، در بخش، از ادعای داخلی اسناد توسط ایلان ماسک در به اصطلاح “فایل های توییتر” هر چند بخشی پر سر و صدا از مردم است معتقد است که مجموعه ای از اسناد پراکنده نشان می دهد شواهدی مبنی بر تعصب گسترده لیبرال که فناوری را فراگرفته است، بسیاری دیگر از جمله چهره های اصلی جمهوریخواه باقی مانده اند تحت تاثیر قرار نگرفته توسط یافته ها

متمرکز بر فناوری گزارش شده است که تحقیقات شرکت های فناوری را بررسی خواهد کرد ارتباط برای جستجوی شواهد اشتباه ،ت در تعاملاتش با پلتفرم ها. علاوه بر این، کمیته این کار را انجام خواهد داد به دنبال “شواهد” باشید که شرکت‌های فناوری عمداً سعی ،د مکالمات را با دکمه داغ خاموش کنند مسائلی مانند پاسخ های Covid-19 و سیاست های CDC. این کمیته همچنین تقریباً مطمئناً جزئیات مربوط به رسوایی لپ‌تاپ هانتر بایدن را که جمهوری‌خواهان متمرکز بر سانسور به آن اشاره کرده‌اند را به ،وان اسلحه دود ،شان ثابت می‌کند که وجود یک غول فناوری در سایه را ثابت می‌کند، بررسی خواهد کرد.

رئیس کمیته فرضی جردن به عموم مردم پاسخ داد پیش نمایش در مورد آنچه که احتمالاً در ماه گذشته رخ می دهد، زم، که او نامه هایی را برای مدیران اجرایی پنج شرکت فناوری ارسال کرد و آنها را متهم کرد که “برای جلب محافظه کاران” تب، با ،ت بایدن دارند. کمتر از یک روز بعد، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور پیشین، دراماتیک، اما تا حد زیادی نامنسجم خود را منتشر کرد طرح سیاست آزادی بیان به طور مشابه از شرکت های فناوری ع، می گیرد.

G/O Media ممکن است کمیسیون دریافت کند

دوربین حلقه ماشین

50 دلار تخفیف برای پیش ،ید

دوربین حلقه ماشین

این یک دوربین است. برای ماشین شما
دوربین‌های HD دو طرفه Ring Car Cam فعالیت‌های داخل و اطراف خودروی شما را با جزئیات HD ثبت می‌کنند.

جردن در نامه های خود نوشت: «تب، فناوری بزرگ و ،ت بزرگ برای پیشبرد سانسور به طور غیرقابل انکاری آزادی را تضعیف می کند و ارزش ها و حمایت های متمم اول قانون اساسی کشور ما را به خطر می اندازد.

بسیاری از قانونگذاران دموکرات، از جمله نماینده آریزونا، رائول گریجالوا، گفتند که بعید است کمیته جدید حمایت خارج از حزب جمهوری خواه را دریافت کند.

گریجالوا در مصاحبه ای گفت: «فکر نمی کنم شایستگی بالقوه ای وجود داشته باشد زیرا قبلاً آلوده شده است. مصاحبه با The Intercept. «دیباچه این همه نظراتی است که ا،ریت جمهوریخواه مجلس در رابطه با اف بی آی، در رابطه با جاسوسی از ترامپ، در رابطه با ارسال نامه های ما و تئوری های توطئه بیان کرده اند. قبلاً آلوده است. ارزشی ندارد.»

در همین حال، رو خانا، نماینده کالیفرنیا، جمهوری‌خواه، را که در حال حاضر تلاش می‌کنند کمیته جدید «سلاح‌سازی» را به‌،وان نوعی جانشین م،وی کمیته کلیسای 1975 معرفی کنند، عقب نشینی کرد.

خانا به The Intercept گفت: «مقایسه اینها یک سوء تفاهم کامل از کاری است که کمیته کلیسا انجام داد. “سوال این است که اگر می‌خواهیم روی اطمینان از اینکه ،ت درگیر نظارت نیست تمرکز کنیم، باید درگیر تصویب منشور حقوق اینترنت و تصویب قانونی باشیم که از این نظارت جلوگیری کند.”

یان سامز، سخنگوی کاخ سفید در مورد تحقیقات، نیز کمیته را مورد تمس، قرار داد و آن را بر «شلیک‌های سیاسی بی‌م،ا» خواند.

اگرچه یک پانل توسعه یافته با یک مأموریت اعلام شده برای حذف تعصبات فنی ممکن است برای شرکت های فناوری خبر بدی به نظر برسد، NetC،ice، یک سازمان تجاری بزرگ که اعضای انجمن عبارتند از گوگل، متا، و TikTok، به نظر می رسد از تحقیقات استقبال می کنند.

کارل سابو، معاون رئیس جمهور و مشاور عمومی NetC،ice به Gizmodo گفت: «پس از دو سال حکومت تک حزبی، کنگره، با کمک این کمیته مجلس، نشان خواهد داد که ،ت ما تا چه اندازه برای سرکوب آزادی بیان آنلاین تلاش کرده است. هیچ سیاستمدار یا کارمند ،تی نباید اجازه داشته باشد از قدرت خود برای سرکوب آزادی بیان آمریکایی ها استفاده کند.»

سابو در ادامه گفت که کمیته می تواند نقش مهمی در بازگرداندن اعتماد به کمیته داشته باشد ،ت در مورد آزادی بیان آنلاین، صرف نظر از یافته های واقعی آن.

سابو افزود: «بهترین سناریو، چیزی پیدا نمی‌کند و می‌تواند به بازگرداندن اعتماد به مجریان قانون ما کمک کند». متأسفانه، سناریوی محتمل‌تر این است که بسیاری از چیزهایی که از پرونده‌های توییتر آموخته‌ایم، فقط نوک کوه یخ است و اجبار، سیاسی‌سازی و سلاح‌سازی مجریان قانون ما بسیار عمیق‌تر است.»

این احتمال وجود دارد که تحقیقات جدید حزب جمهوری خواه بتواند اسنادی پیشگامانه را کشف کند که پیش از این هرگز فاش نشده بود که ثابت کند شرکت های فناوری واقعاً به دستور بازیگران ،تی سانسور ضد دموکراتیک انجام می دهند. احتمالش خیلی بیشتره با این حال، این کمیته منتخب جدید مجلس از مسیر مشابهی پیروی خواهد کرد انتخاب کمیته بنغازیو بسیاری از کمیته های سیاسی شده دیگر قبل از آن: بسیاری از جنجال ها، اما کم ماده




منبع: https://gizmodo.com/،use-committee-weaponization-government-set-hearings-1849967024