دسته‌ها
اخبار

جمعه ویدیویی: جالب ترین ربات ها



جمعه ویدیویی منتخب هفتگی شما از ویدیوهای رباتیک عالی است که توسط دوستان شما در اینجا جمع آوری شده است طیف IEEE رباتیک ما همچنین یک تقویم هفتگی از رویدادهای روباتیک آینده را برای چند ماه آینده ارسال می کنیم. لطفا رویدادهای خود را برای ما ارسال کنید تا درج شود.

ICRA 2023: 29 مه تا 2 ژوئن 2023، لندن
نشست انرژی پهپاد و رباتیک: 10–12 ژوئن 2023، هیوستون، تگزاس، ایالات متحده آمریکا
ربوکاپ 2023: 4–10 ژوئیه 2023، بوردو، فرانسه
RSS 2023: 10–14 ژوئیه 2023، DAEGU، کره ج،ی
IEEE RO-MAN 2023: 28–31 اوت 2023، بوسان، کره ج،ی
رفتن 2023: 1–5 اکتبر 2023، دیترویت، میشیگان، ایالات متحده آمریکا
CLAWAR 2023: 2–4 اکتبر 2023، فلوریانوپلیس، برزیل
انسان نماها 2023: 12–14 دسامبر 2023، آستین، تگزاس، ایالات متحده آمریکا

از ویدیوهای امروز لذت ببرید!

ما به تازگی سایت روبات‌های IEEE را در RobotsGuide.com راه‌اندازی کرده‌ایم که شامل روبات‌های جدید، تعاملات جدید و طراحی مجدد کامل از پایه است. به دوستان خود بگویید، به خانواده خود بگویید و 250 ربات را در تصاویر و ویدیوها و حقایق و مشخصات دقیق کشف کنید، و موارد دیگر در راه است!

[Robots Guide]

ویژگی هایی که باعث می شود یک ژاکت بافتنی راحت و راحت پوشیده شود، همان چیزهایی است که ممکن است به روبات ها اجازه دهد تا با انسان ها تعامل بهتری داشته باشند. RobotSweater که توسط یک تیم تحقیقاتی از مؤسسه رباتیک دانشگاه کارنگی ملون ساخته شده است، یک “پوست” منسوجات بافته شده با ماشین است که می تواند تماس و فشار را حس کند.

پارچه بافتنی RobotSweater از دو لایه نخ رسانا ساخته شده با الیاف ف،ی برای هدایت الکتریسیته تشکیل شده است. یک لایه توری مانند با طرح توری بین این دو قرار گرفته است. هنگامی که فشاری به پارچه وارد می شود – مثلاً از طرف ،ی که آن را لمس می کند – نخ رسانا یک مدار را می بندد و توسط حسگرها خوانده می شود. در تحقیقات خود، این تیم نشان داد که فشار دادن یک ربات همراه مجهز به RobotSweater به آن می‌گوید که به کدام سمت حرکت کند یا سر خود را به چه سمتی بچرخاند. زم، که RobotSweater روی بازوی ربات استفاده می‌شد، اجازه می‌داد یک فشار از دست فرد برای هدایت حرکت بازو انجام شود، در حالی که با گرفتن بازو به او می‌گفت که دستگیره خود را باز یا ببندد. در تحقیقات آینده، این تیم می‌خواهد نحوه برنامه‌ریزی واکنش‌ها را از حرکات کشیدن انگشت یا نیشگون گرفتن روی صفحه لمسی بررسی کند.

[CMU]

شرکت DEEP Robotics روز گذشته اعلام کرد که آ،ین نسخه سگ روباتیک Lite3 خود را در اروپا عرضه کرده است. به گفته شرکت چینی هانگژو، این سیستم قابلیت تحرک پیشرفته و ساختار م،ار باز را برای خدمت به بازارهای آموزشی، تحقیقاتی و سرگرمی ،یب می کند.

قیمت اعلام شده Lite3 2900 دلار آمریکا است. در ماه سپتامبر ارسال می شود.

[Deep Robotics]

برآورد قابلیت عبور از زمین در محیط‌های خارج از جاده نیاز به استدلال در مورد پویایی تعامل پیچیده بین ربات و این زمین‌ها دارد. ما روشی را پیشنهاد می‌کنیم که می‌آموزد نقشه هزینه‌های قابلیت عبور را با ،یب اطلاعات محیطی برون‌گرا با بازخورد تعامل عمقی زمین به شیوه‌ای تحت نظارت خود، پیش‌بینی کند. ما روش خود را در چندین کار ناوبری کوتاه و مقیاس بزرگ در یک وسیله نقلیه بزرگ و خودمختار تمام زمینی (ATV) در زمین های چالش برانگیز خارج از جاده تأیید می کنیم و سهولت ادغام را روی یک ربات زمینی بزرگ جداگانه نشان می دهیم.

این کار در کنفرانس بین المللی IEEE در زمینه رباتیک و اتوماسیون ارائه خواهد شد.ICRA 2023) هفته آینده در لندن.

[Mateo Guaman Castro]

متش،، متئو!

اتحادیه محلی کارگران ورق ف، 104 دوره آموزشی اتوماسیون و نوآوری چیدمان زمین با سیستم Dusty Robotics FieldPrinter را معرفی کرده است.

[Dusty Robotics]

Apptronik نیمی از ربات عمومی خود را آماده کار کرده است!

نیمه دیگر هنوز کار در حال پیشرفت است، اما پیشرفت اینجاست:

[Apptronik]

یک ربات قاتل فانوس خالدار نوع ربات قاتل من است.

[FRC]

ANYmal دارای رتبه IP67 برای مقاومت در برابر آب است، اما این هنوز هم من را می ترساند.

[ANYbotics]

عملکرد چشمگیر مچ پا را در این انسان نما که در زمین های شیک راه می رود، ببینید.

[CNRS-AIST JRL]

پیشرفت Wing را می توان در امتداد محیط های متراکم فزاینده ای ترسیم کرد که در آن ما قادر به فعالیت هستیم: از مزارع روستایی گرفته تا حومه های کم جمعیت تا حومه های متراکم تر تا مناطق شهری بزرگ مانند بریزبن، استرالیا، هلسینکی، فنلاند و مترو دا، فورت ورث. منطقه ای در تگزاس در اوایل این ماه، ما یک تحویل نمایشی در Coors Field – خانه ک،ادو Rockies – تحویل آبجو (البته Coors) و بادام زمینی به مزرعه انجام دادیم. مسلماً، آن روز در روز بازی نبود، اما 1000 نفر در سکوها بودند که از جشن آغاز کنفرانس سالانه سیستم های خودمختار AUVSI لذت می بردند.

[ Wing ]

تیم Pollen Robotics به ICRA 2023 در لندن خواهند رفت! بیایید و در آنجا با ما ملاقات کنید تا خودتان از راه دور Reachy را امتحان کنید و بازخورد خود را به ما بگویید!

[ Pollen Robotics ]

کارآمدترین موتور پهپاد اصلاً بدون موتور است.

[ MAVLab ]

آیا ربات شما بدون ستون فقرات است؟ آیا باید باشد؟ بیایید دریابیم.

[ UPenn ]

به نظر می رسد که داریم به آن ربات پیشخدمت نزدیک می شویم.

[ Prisma Lab ]

این ،مت از پاد،ت Robot Brains شامل Raff D’Andrea، از Kiva و Verity و ETH Zurich است.

[ Robot Brains ]


منبع: https://spect،.ieee.org/video-friday-the-coolest-robots