دسته‌ها
اخبار

تبلت گوگل پیکسل در مقابل وان پلاس پد: نبرد تبلت های 500 دلاری


تبلت Google Pixel در Hazel باز می‌شود

گوگل

اگر چیزی در مورد تبلت های اندرویدی می د،د، می د،د که بازار کاملاً خالی است. سامسونگ، لنوو، و، خوب، در مورد آن وجود دارد. اما در عرض چند هفته، طرفداران اندروید نه یک، بلکه دو گزینه قوی برای تبلت به دست آوردند که هر دو زیر 500 دلار هستند.

همچنین: گوگل تبلت پی،ل را معرفی می کند، و این قاتل آی پد نیست که ما به آن امیدوار بودیم

درست است. گوگل به تازگی اعلام کرده است تبلت پی،ل 499 دلاری که به ،وان یک تبلت در حال حرکت یا یک نمایشگر هوشمند همیشه متصل، وظیفه ای مضاعف دارد. اعلامیه گوگل درست پس از عرضه اولین تبلت توسط وان پ، منتشر شد 479 دلار OnePlus Pad.

در زیر دلایل مختلفی برای انتخاب هر یک از تبلت ها به جای دیگری پیدا خواهید کرد.


مشخصات فنی

تبلت پی،ل وان پ، پد
نمایش دادن LCD 10.95 اینچی، 2560 x 1600، 500 نیت 11.61 اینچ 2800×2000، LCD، 144 هرتز، 500 نیت
پردازنده Google Tensor G2 پلتفرم موبایل مدیاتک Dimensity 9000
سیستم عامل اندروید 13 سیستم عامل ا،یژن مبتنی بر اندروید 13.1
حافظه و ذخیره سازی 8 گیگابایت با 128/256 گیگابایت 8 گیگابایت با 128 گیگابایت
دوربین ها 8 مگاپی،ل عقب و 8 مگاپی،ل جلو 13 مگاپی،ل عقب و 8 مگاپی،ل جلو
باتری 12 ساعت پخش ویدئو 9510 میلی آمپر ساعت، شارژ 67 واتی Supervooc
قابلیت اتصال Wi-Fi 6 802.11ax، بلوتوث 5.2، USB-C Wi-Fi 6 802.11ax، بلوتوث 5.3، USB-C
رنگ ها چینی، فندقی، رز هالو سبز
قیمت 499 دلار 479 دلار

شما باید تبلت پی،ل را ب،ید اگر…

تبلت Google Pixel در Hazel باز می‌شود

گوگل

1. به نظر شما داک شارژ قانع کننده است

یکی از مهم‌ترین نکاتی که گوگل برای تبلت پی،ل فشار می‌آورد این است که وقتی از آن استفاده نمی‌کنید، می‌تو،د آن را روی پایه اسپیکر شارژ قرار دهید تا نه تنها تبلت را شارژ نگه دارید، بلکه فوراً آن را به تبلت تبدیل کنید. Nest Hub Maxمانند صفحه نمایش هوشمند بلندگوی یکپارچه داک باس را 4 برابر به کیفیت صدای تبلت می‌آورد و همچنین به شما امکان می‌دهد از تبلت به‌،وان ،یبی از صفحه‌نمایش/بلندگو استفاده کنید و بتو،د ویدیو و صدا را از دستگاه دیگری ارسال کنید.

همچنین: تبلت گوگل پی،ل در مقابل اپل آیپد (2022)

همچنین می‌تو،د از برنامه جدید Home برای کنترل دستگاه‌های خانه هوشمند خود، برقراری تماس ویدیویی از طریق Google Meet (و استفاده از ویژگی پس‌زمینه 360 درجه) یا استفاده از آن به ،وان یک قاب ع، دیجیتال استفاده کنید. بنابراین اگر شما ،ی هستید که ایده تبلت را دوست دارید، اما نمی تو،د از این ایده که وقتی از آن استفاده نمی کنید بیکار بنشینید، بگذرید، شاید تبلت پی،ل برای شما طراحی شده است

2. شما به یک تبلت برای چندین کاربر نیاز دارید

در حال حاضر، اشتراک گذاری تبلتی مانند iPad با اعضای خانواده واقعاً امکان پذیر نیست. خوب، ممکن است، اما نمی‌تو،د با نصب برنامه‌ها، تنظیم مجدد صفحه اصلی یا حتی ذخیره اطلاعات خصوصی روی آن، آنطور که می‌خواهید به طور کامل از آن استفاده کنید.

و در حالی که در بخش سخنر، اصلی تبلت پی،ل مورد توجه قرار نگرفت، گوگل پشتیب، چندین کاربر را در تبلت پی،ل نشان داد. نسخه ی نمایشی سریع به شخصی نشان داد که بین نمایه های کاربر جابجا می شود و خاطرنشان می کند که تمام اطلاعات و تنظیمات شما در نمایه خاص شما نگهداری می شود و به اشتراک گذاشته نمی شود.

اگر به تبلتی برای خانواده یا حتی فقط بچه ها نیاز دارید یا می خواهید، به نظر می رسد تبلت پی،ل انجام این کار را کاملاً ممکن می کند.

3. شما قبلاً در ا،یستم Google سرمایه گذاری کرده اید

OnePlus Pad تبلت خوبی است، اشتباه نکنید. اما OnePlus به خانه های ما دسترسی مشابهی به گوگل ندارد. به دلیل اینکه زندگی ما چقدر با Google در هم تنیده است و چقدر احتمال دارد که اگر قصد ،ید یک تبلت پی،ل را دارید احتمالاً قبلاً دارای سخت افزار Google هستید، منطقی است که در ا،یستم Google بم،د.

همچنین: تمام سخت افزارهایی که گوگل در I/O امسال معرفی کرد

در واقع، OnePlus Pad اندروید را اجرا می‌کند و به همین دلیل ویژگی‌ها و قابلیت‌های زیادی را به اشتراک می‌گذارد، اما اگر هیچ چیز دیگری نباشد، گوگل در جریان Google I/O امسال کاملاً روشن کرد که به ارائه محصولات پی،ل خود با ویژگی‌های انحصاری ادامه می‌دهد. .

و برای بسیاری، این دلیل بسیار خوبی برای ماندن در پلتفرم پی،ل گوگل است.

اگر وان پ، پد را ب،ید…

oneplus-pad-1

جیسون سیپری،/ZDNET

1. شما در حال حاضر یک تبلت می خواهید

در حالی که تبلت پی،ل جدید و براق است، هنوز به طور رسمی معرفی نشده است. تو می تو، همین الان آن را از قبل سفارش دهید، اما ارسال آن تا 20 ژوئن آغاز نمی شود. این انتظار طول، است.

نقد و بررسی: OnePlus Pad: تبلتی برای طرفداران اندرویدی که مخفیانه iPad می خواهند

اگر در حال حاضر به تبلت نیاز دارید و نمی‌خواهید منتظر بم،د، OnePlus Pad در حال حاضر موجود است موجود برای ،ید و از هم اکنون، بسته به اولویت حمل و نقل شما، ظرف یک هفته می رسد. برای ،، که در حال حاضر برای ،ید تبلت عجله دارند، OnePlus Pad انتخاب آس، است.

2. به یک تبلت با کیبورد نیاز دارید

گوگل ویژگی های زیادی را اعلام کرد که تبلت پی،ل قادر به انجام آن ها خواهد بود، اما یکی از مواردی که به آن اشاره نشد، امکان استفاده از نوعی کیبورد/، پد با آن است.

با این حال، OnePlus Pad با صفحه‌کلید مغناطیسی 150 دلاری کار می‌کند که تبلت را به تجربه‌ای شبیه لپ‌تاپ تبدیل می‌کند و با اضافه ، یک ،‌پد، همراه با اشاره‌گر ماوس و ژست‌ها، همراه با صفحه‌کلید، تبلت را به تجربه‌ای شبیه لپ‌تاپ تبدیل می‌کند.

در بررسی خود از Pad، آن را به خاطر اینکه بهترین تبلت برای بهره وری نیست، مد نظر قرار دادم. و در حالی که من بر آن ایستاده ام، فقدان هر نوع ویژگی بهره وری برای تبلت پی،ل، پد را به گزینه بهتری از این دو تبدیل می کند.

جایگزین هایی که باید در نظر گرفته شوند




منبع: https://www.zdnet.com/article/google-pixel-tablet-vs-oneplus-pad-the-battle-of-the-500-tablets/#ftag=RSSbaffb68