دسته‌ها
اخبار

بهترین هدایای روز پدر 2023: 40 هدیه ای که برای خود نمی خرند


پدرها معمولاً به شوخی‌های بی‌نظیر و بد بودن در ارسال پیامک دلسرد می‌شوند، اما شخصیت‌های پدری علاوه بر خنده‌دار بودن جناس‌های وحشتناک، وجه مش، دیگری نیز دارند: آن‌ها برخی از فداکارترین افراد جهان هستند.

صادقانه بگویم، بسیاری از ما نمی‌دانستیم که چگونه به تنهایی زندگی کنیم، اگر این شخصیت‌های پدری نبودند – این برای عموها، ناتنی‌ها یا هر، دیگری که برای ایفای آن نقش قدم گذاشته است نیز صدق می‌کند. و اگرچه آنها احتمالاً اصرار دارند که شما مجبور نیستید چیزی برای آنها بدست آورید، روز پدر یک زمان فوق العاده ویژه برای نشان دادن قدرد، شما است.

همچنین ببینید:

هر آنچه که تاکنون درباره Amazon Prime Day می د،م

گفتنی است، شما نمی تو،د فقط با آن تماس بگیرید و لیو، که روی آن نوشته شده است «بابا» برای او بیاورید. مطمئنا، از نظر فنی یک هدیه برای یک پدر است – اما همچنین یک هدیه وحشتناک است. شرمنده نیست اگر قبلا این کار را انجام داده اید. ما می د،م که ،ید پدرها بسیار سخت است. اما ما می تو،م خیلی بهتر از آن در این روز پدر انجام دهیم!

به همین دلیل است که ما شما را با ایده های هدیه عالی برای همه نوع پسر، از کاربردی به التقاطی. (اگر با بودجه کمی کار می کنید، به لطف این جمع بندی، حتی می تو،م به شما کمک کنیم بهترین هدایای زیر 50 دلار.) و همین جا، ده ها مورد از بهترین هدایایی را که می تو،د به پدرتان بدهید، گردآوری کرده ایم، خواه او یک علاقه مند به کباب ، باشد، یک ماجراجوی فضای باز، یک متخصص فن آوری، یا یک نوع پدر آرام که فقط می خواهد با او از پسش بربیاید. سرد است و از این روز خوب ژوئن که به او اختصاص داده شده است، لذت ببرید.

از ابزارهای کاربردی که زندگی او را آسان‌تر می‌کنند تا یادگاری‌های احساسی که حتی «سرسخت‌ترین» پدران را به خود مشغول می‌کند، مطمئناً بهترین هدیه روز پدر را برای پدرتان در زیر پیدا خواهید کرد.




منبع: https://mashable.com/gifts/best-،hers-day-gifts