دسته‌ها
اخبار

بهترین فیلم های علمی تخیلی مطلق در Prime Video


این روزها همه فیلم های علمی تخیلی خوب کجا هستند؟ ترن هوایی که ذهن خم می کنند. مفاهیم هوشمندانه و در عین حال ساده ای که از طریق شخصیت های مرتبط بررسی می شوند. محتوای رایگان کیه، که با اشتراک آمازون شما ارائه می شود.

پرایم ویدیو، سرویس استریم آمازون، طیف شگفت انگیزی از فیلم های علمی تخیلی، اگر چه نسبتاً راکد است، دارد. ،یب اصلی تغییر چند، نمی کند، با چند مورد دلخواه بارها و بارها ظاهر می شود. این لیستی است که از 10 ژانویه به روز شده است.

اسکرین شات Universal Pictures/YouTube

بدبین نباشید و این عاشقانه علمی تخیلی مضحک و جذاب را تماشا کنید. نه، مفهوم سفر در زمان آن منطقی نیست. Domhnall Gleeson در نقش تیم، وکیلی که توانایی پدرش (بیل نای) را برای بازگشت به گذشته – فقط به عقب – و زنده ، لحظات زندگی خود به ارث برده است. او از این توانایی فقط برای یک چیز استفاده می کند: دوست دختر. ریچل مک آدامز نقش مری را بازی می‌کند، علاقه‌مند او که در جایی به جز انتشارات کار می‌کند. غیرممکن است که عاشق این دنیای ریچارد کورتیس (عشق در واقع) نشوید.

Jur،ic World Dominion (2022)

به نظر می رسید که پایان سه گانه دنیای ژوراسیک ما را در یک دیستوپیا جهنمی فرو می برد که کاملاً توسط هیولاهای باست، تسخیر شده بود. کاراکترها باید از غوغاها جان سالم به در ببرند و در میان آتش سوزان در بشکه های نفت زندگی کنند. Jur،ic World Dominion عمدتاً درباره دسته‌هایی از ملخ‌های غول‌پیکر است که در حال نابودی محصولات ایالات متحده هستند. باند – کریس پرت، برایس دا، هاوارد، لورا درن، جف گلدبلوم و سم نیل – باید جلوی این کار را بگیرند. Dominion ممکن است ناامید کننده باشد، اما در این لیست قرار می گیرد زیرا هنوز هم پیشرفتی نسبت به Jur،ic World: Fallen Kingdom است.

ویژگی های تمرکز

Eternal Sun،ne of the S،less Mind (2004)

ک،یک ابدی، چیز دیگری برای گفتن نیست. یک زوج – کلمنتین (کیت وینسلت) و جوئل (جیم کری) – تحت یک عمل پزشکی قرار می گیرند تا بدترین لحظاتشان را با هم پاک کنند.

پارامونت پیکچرز

اساساً Stranger Things در دهه 70 می گذرد. Super 8 گروهی از نوجوانان را دنبال می کند که در حال فیلمبرداری از فیلم خود هستند که قطاری از ریل خارج می شود و حضور خطرناکی شروع به تعقیب شهر آنها می کند.

تصاویر جه،

اقتباس دهه 80 از فیلم ترسناک علمی تخیلی استیون کینگ با نقدهای مثبتی روبرو نشد، بنابراین این راه‌اندازی مجدد در سال 2022 از کارخانه فیلم‌های ترسناک Blum،use ضربه دیگری به خود گرفت. نتایج؟ خوب نیست. فایر استارتر حتی بدتر هم گل زد نسبت به نسخه اصلی، اما جذابیت دیدن زک افرون در یک فیلم ترسناک را به همراه دارد. او نقش پدری را بازی می‌کند که تلاش می‌کند دخترش – که می‌تواند از پیروکینزیس استفاده کند – را از دست یک آژانس فدرال در سایه دور نگه دارد.

تالیوود

Beyond the Infinite Two Minutes (2020)

این ،وان چقدر جالب و جذاب است؟ Beyond the Infinite Two Minutes یک کمدی کم هزینه سفر در زمان از فیلمساز ژاپنی جونتا یاماگوچی است. پیش فرض وحشی: یک کارگر کافه متوجه می شود که تلویزیونش می تواند به او نشان دهد که در 2 دقیقه آینده چه اتفاقی می افتد. بدیهی است که چیزهای بیشتری در آن وجود دارد و نتایج به همان اندازه خلاقانه و هیجان انگیز هستند که می تو،د تحت محدودیت های فیلم سازی مستقل انتظار داشته باشید. یک جواهر

پارامونت

فقط Prey را تماشا کردید و به دنبال فیلم علمی تخیلی دیگری با بازی یک توله سگ قهرمان هستید؟ Love and Monsters با نام خود مطابقت دارد، با محوریت جوئل (دیلان اوبراین)، یک بازمانده در دنیایی پسا آ،ا،م، که در آن هیولاهای جهش یافته در زمین پرسه می زنند. در جستجوی دوست دختر سابقش ایمی (جسیکا هنویک)، او با ، ولگرد به نام «پسر» مواجه می شود. این زم، است که عاشقانه واقعی شروع می شود. این ماجراجویی لذت بخش هیولاهای پوکالیپس را بگیرید، که با چند شگفتی به سمت شما خواهد رفت و تمام ضربات احساسی من، را به دست می آورد.

اسکرین شات Gravitas Ventures/YouTube

این ترسناک علمی تخیلی فرانسوی برای افراد ک،تروفوبیک نیست. Meander به دنبال لیزا، زنی است که در ماشین غریبه ای قرار می گیرد، سپس در شبکه ای ترسناک از لوله های دریچه مانند به دام می افتد. بخش های مختلف خطرات مختلفی دارند. بعلاوه، لیزا یک تایمر به مچ دستش بسته است و برای وحشت بیشتر شمارش مع، دارد. این مهیج موثر و پرتنش در 90 دقیقه روان پخش می شود. یک شات عالی از آدرنالین.

پارامونت پیکچرز

Star Trek Into Darkness (2013)

دومین فیلم Star Trek در فرنچایز راه‌اندازی‌شده، ماجراجویی فوق‌العاده‌ای را با یک شخصیت منفی به یاد ماندنی در خان بندیکت کامبربچ به تصویر می‌کشد. باند ناو USS Enterprise برای نجات یک گونه در معرض خطر به منطقه ممنوعه در فضا سفر می کند. در حالی که کمی با تاریخ – یک صحنه لباس زیر بی هزینه و تغییر قومیت برای خان – به درون تاریکی یک سفر غلتشی است.

آمازون پرایم ویدئو

به سختی می توان The Tomorrow War را از این فهرست کنار گذاشت، زیرا این اکشن علمی تخیلی بزرگ Prime Video با بازی کریس پرت است. داستان یک معلم مدرسه را دنبال می کند که در آینده به جنگ با بیگانگان دعوت می شود. یک تلنگر به راحتی قابل هضم که می تو،د در حالی که به تلفن خود نگاه می کنید تماشا کنید.

اسکرین شات در حال انتشار سرگیجه/یوتیوب/CNET

ویواریوم یک مورد جالب است. ممکن است بسیاری از بینندگان را با جنبه های سورئال خود ناامید کند، اما همچنان یک فیلم جذاب است. یک زوج جوان در یک محله حومه ای پرپیچ و خم از خانه های ی،ان به دام می افتند. هنگام تلاش برای فرار، آنها متوجه می شوند که از یک نوزاد مرموز مراقبت می کنند.

این داستان علمی تخیلی بریت،ایی برگرفته از گرت ادواردز است که کارگردان فیلم Rogue One: A Star Wars Story و گودزیلا در سال 2014 بود. تسلط او بر اتمسفر، شگفتی و زیبایی در اینجا به نمایش گذاشته شده است، همه با بودجه بسیار اندک. Monsters زوجی را دنبال می کند که سعی می کنند از “منطقه آلوده” پر از هیولاهای شاخک دار غول پیکر عبور کنند.

«آقای هیچ‌،» از آن دسته فیلم‌هایی است که پایان را رقم می‌زند و کل سفر ارزشش را دارد. دانستن اینکه این داستان عواقب انتخاب‌ها و اینکه چرا نباید نگران انتخاب کامل باشید را بررسی می‌کند کمک می‌کند. در پایان، شما را در یک یادداشت فوق‌العاده متفکرانه قرار می‌دهد تا فکر کنید.

استودیو آمازون

این فیلم مستقل کم‌هزینه، ارزش تولید شگفت‌انگیزی، اجراهای چشمگیر و دوربین‌های خلاقانه دارد که به روایت داستان دو نوجوان در نیومکزیکو دهه ۵۰ کمک می‌کند. این جفت مبتکر منشا بالقوه فرازمینی یک فرکانس صوتی مرموز را تعقیب می کنند.

اسکرین شات استودیو آمازون / یوتیوب / CNET

برای ،، که Black Mirror را از دست داده اند، این تا حدودی این شکاف را پر می کند. «جعبه سیاه» پدری را دنبال می‌کند که سعی می‌کند پس از یک تصادف رانندگی، زندگی‌اش را دوباره جمع کند. او با یک روش آزمایشی موافقت می کند که او را به تاریک ترین فرورفتگی های ذهنش می برد.

اسکرین شات آزمایشگاه اسیلوسکوپ / یوتیوب / CNET

انسجام برای ساختن داست، جذاب به بودجه ای در اندازه آواتار نیاز ندارد. این فیلم مستقل کم‌هزینه، دوست، را در یک مهم، شام دنبال می‌کند که پس از عبور یک دنباله‌دار، متوجه اتفاقات عجیب و غریب می‌شوند. حتی بیشتر ناراحت کننده به دلیل موقعیت پایه اش، Coherence به خلاصه جواهر مستقل واقعی می پردازد.

اسکرین شات Alameda Entertainment/YouTube/CNET

پیش فرض جذاب؟ بررسی. بودجه ی کم؟ بررسی. پیچ و تاب در پایان؟ بررسی. این معمای علمی تخیلی مستقل از تراویس میلوی جایگاه خود را در جستجوی جستجوی Google برای “بهترین جواهرات علمی تخیلی مستقل” محکم می کند. داستان پیچیده Infinity Chamber بر مردی متمرکز است که در یک بازداشتگاه خودکار نگهداری می شود. او باید برای فرار با تکنولوژی برتر مبارزه کند، این یک شاهکار بسیار دشوار است.

فیلم‌های جدید در سال ۲۰۲۳ از مارول، نتفلی،، دی‌سی و غیره

دیدن همه ع، ها


منبع: https://www.cnet.com/culture/entertainment/the-absolute-best-sci-fi-movies-on-prime-video-to-stream-this-week/#ftag=CAD590a51e