دسته‌ها
اخبار

جمعه ویدیویی: حمل و نقل قمری – طیف IEEE



جمعه ویدیویی منتخب هفتگی شما از ویدیوهای رباتیک عالی است که توسط دوستان شما در اینجا جمع آوری شده است طیف IEEE رباتیک ما همچنین یک تقویم هفتگی از رویدادهای روباتیک آینده را برای چند ماه آینده ارسال می کنیم. لطفا رویدادهای خود را برای ما ارسال کنید تا درج شود.

ICRA 2023: 29 مه تا 2 ژوئن 2023، لندن
نشست انرژی پهپاد و رباتیک: 10–12 ژوئن 2023، هیوستون
ربوکاپ 2023: 4–10 ژوئیه 2023، بوردو، فرانسه
RSS 2023: 10–14 ژوئیه 2023، DAEGU، کره ج،ی
IEEE RO-MAN 2023: 28–31 اوت 2023، بوسان، کره ج،ی
رفتن 2023: 1–5 اکتبر 2023، دیترویت
CLAWAR 2023: 2–4 اکتبر 2023، فلوریانوپلیس، برزیل
انسان نماها 2023: 12–14 دسامبر 2023، آستین، تگزاس

از ویدیوهای امروز لذت ببرید!

LATTICE یک پروژه کارشناسی از Caltech است که در حال توسعه یک سیستم حمل و نقل رباتیک م،ار برای سطح ماه است که از مریخ نوردهای مستقل برای راه‌اندازی نوعی سیستم تله‌کابین استفاده می‌کند تا چیزهایی مانند یخ را از دهانه‌های عمیق بیرون بکشد تا جایی مفیدتر باشد. نمونه اولیه کاملاً کاربردی است و تماشای آن در عمل بسیار جالب است.

به ما گفته شده است که این تیم در سال آینده یک نمایش سیستم کامل را هدف قرار خواهد داد که در سراسر یک دهانه روی زمین مستقر خواهد شد. در مورد م،ای آن نقل قول ها در اطراف ” دهانه “، حدس شما به خوبی حدس من است.

[ Caltech ]

ممنون، لوکاس!

روز جه، کوکتل از طرف Flexiv مبارک!

[ Flexiv ]

در اینجا چیزی است که Optimus اخیراً انجام داده است.

طبق معمول، این ربات نسبتاً جالب است، اما احتمالاً بهتر است عمدتاً ماسک را نادیده بگیرید.

[ Tesla ]

دستگیره رباتیک سازگار با الهام از تارسوس INSECT با پدهای ،بی نرم (INSECTER) تنها از یک محرک الکتریکی با مک،زم کابلی استفاده می کند. برای دست زدن به اشیاء مختلف، می توان آن را به راحتی کنترل کرد تا یک حرکت گیره شبیه به تارس ،ه (ی،ی پیچیدن به دور جسم) انجام دهد.

[ Paper ]

با تشکر، Poramate!

تبریک به ANYbotics به خاطر 50 میلیون دلاری سری B!

و از 10 سال پیش (!) در ICRA 2013این ویدیویی است که من از StarlETH، یکی از اجداد ANYmal گرفتم.

[ ANYbotics ]

در این ویدئو ما نتایج کمپین آزمایش مید، اخیر پروژه DigiForest در Evo، فنلاند را ارائه می دهیم. پروژه DigiForest در سپتامبر 2022 آغاز شد و تا فوریه 2026 ادامه دارد. این پروژه شرکای مختلفی را گرد هم می‌آورد که روی ربات‌های هوایی، ربات‌های پیاده‌رو، برداشت‌کننده‌های سبک وزن مستقل، و همچنین تصمیم‌گیرندگان جنگل‌داری و شرکت‌های تجاری با هدف ایجاد یک خط لوله اطلاعات کامل کار می‌کنند. جنگلداری دیجیتالی

[ DigiForest ]

گروه رباتیک و ادراک در UZH در ICRA 2023 کارهای جدیدی را در مورد پرواز پرسرعت خودران چابک از طریق محیط های به هم ریخته ارائه خواهد کرد.

[ Paper ]

روبات هایی که با هم بلند می شوند، با هم می مانند.

[ Sanctuary AI ]

مسابقه بعدی CYBATHLON که دوباره در سال 2024 برگزار می شود، موانع بین مردم، افراد دارای معلولیت، محققان و توسعه دهندگان فناوری را از بین می برد. این ابتکار مشارکت و مشارکت افراد دارای معلولیت را ترویج می کند و سیستم های کمکی را برای استفاده در زندگی روزمره توسط کاربران نهایی بهبود می بخشد.

https://www.youtube.com/watch?v=-hL3jEpm-6c

[ Cybathlon ]


منبع: https://spect،.ieee.org/video-friday-lunar-transport