دسته‌ها
اخبار

پیشرفت تکنولوژی و پیامدهای آن فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی سروش دیجیتال

شرکت اوپو تایید کرده که گوشی‌های سری Reno 9 دارای دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی است. چند هفته پیش شرکت سامسونگ نسخه ویژه گوشی سامسونگ Galaxy Z Flip 4 را با نام Maison Margiela به صورت رسمی معرفی کرد. به‌تازگی پتنت جدیدی از هواوی منتشر شده است که گوشی هوشمندی تاشویی با نمایشگر سه‌گانه را به نمایش می‌گذارد.

  • 3- تكنولوژي مناسب باید پیشه های سنتی موجود را حفظ کند و پیشه های تازه بیافریند .
  • روش تحقیق در این پژوهش از نوع توصیفی پیمایشی و جامعه آماری تحقیق حاضر را 423 نفر از کارکنان بانک سرمایه در شهر تهران تشکیل می‌دهند که تعداد 202 نفر از آن ها به روش نمونه گیری تصادفی ساده مورد مطالعه قرار گرفتند.
  • با اندک سرمایه همراه با خلاقیت و دانش استفاده از این فضاها می توان به درآمدهای شگفتی دست پیدا کرد.

این فناوری فراتر از سرعت بخشیدن به نتایج و کاهش خطرات آزمایش‌های بالینی، در محیط مجازی می‌تواند به‌جای مداخلات مخاطره‌آمیز نیز استفاده شود که برای تشخیص یا برنامه‌ریزی درمان بیماری‌های خاص موردنیاز است. به‌عنوان مثال «HeartFlow Analysis» یک سرویس مبتنی‌بر ابر است که FDA تأیید کرده است. این سیستم پزشکان را قادر می‌سازد تا بیماری عروق کرونر را براساس تصاویر سی‌تی‌اسکن قلب بیمار تشخیص دهند. دانش و کاربرد ابزار، فنون و مهارت ها؛ نظام ها و شیوه های سازماندهی یا تولیدات ذهنی و مادی برآمده از این نظام ها می باشد. مترادفِ این واژه در زبان انگلیسی Technology می باشد، واژه سازند با توجه به تغییر معنای کلمه تکنولوژی از آغاز خود و با استفاده از توان درون نهفته زبان فارسی به برون راه نموده است. برای معنای اولیه این واژه که در یونان باستان رواج پیدا کرده، می توان در زبان فارسی به کلمات ساز، کلک، نیرنگ و نقش اشاره نمود، که همگی به معنای اولیه این واژه که بیشتر معنا و کارکردی ذهنی دارد نزدیک می باشد.

مزایا و معایب تکنولوژی چیست ؟

1997; Mort et al. 2003; Bornstein 2005; Dees 2007; Martin and Osberg 2007). با این وجود، تغییرات اجتماعی محدود به کارآفرینان اجتماعی نبوده و کارآفرینان کسب و کار هم می توانند با تلاش های صورت گرفته نقش بسزایی در تغییرات اجتماعی داشته باشند. اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که ساعت‌های هوشمند Fitbit Sense 2 و Versa 4 اولین به‌روزرسانی نرم‌افزاری را دریافت می‌کنند.

تکنولوژی جدید که آینده جهان را متحول می‌کنند

اطلاعات ارائه‌شده نشان می‌دهد که گوشی‌های سری P60 هواوی احتمالاً در سه ماهه اول سال آینده میلادی عرضه می‎‌شوند. اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که شرکت شیائومی قصد دارد سال آینده از یک هدفون بی‌سیم اقتصادی با نام ردمی بادز 4 لایت رونمایی کند. محققان انستیتوی علم و تکنولوژی کره جنوبی از تکنیکی به نام پیش‌بارگذاری لیتیوم استفاده کردند که می‌تواند طول عمر باتری را بهبود ببخشد. روش کار به این صورت است که قطب مثبت سیلیکونی درون محلولی خاص غوطه‌ور می‌گردد که باعث نشت الکترون‌ها و یون‌های لیتیوم به درون الکترود می‌شود و به این شکل، خساراتی که هنگام پشت سر گذاشتن چرخه‌های شارژ به وجود می‌آیند جبران خواهد شد. به عنوان موتورخانه بخش اعظمی از جهان مدرن،‌ اکنون محققان سراسر دنیا بر بهبود عملکرد باتری‌های امروزی متمرکز شده‌اند و برای دستیابی به این مهم، دست به هر ابتکار عملی که بتوان متصور شد می‌زنند.

نوع2: تکنولوژی جدید برای ساخت محصولات جدید

جالب است بدانید که اینترنت اشیا در سال‌های آینده به هوش اشیا تبدیل می‌شود و دستگاه‌های هوشمند می‌توانند داده‌ها را تجزیه و تحلیل کنند و به طور مستقل تصمیم بگیرند. یکی از کاربردهای اصلی اینترنت اشیا و هوش مصنوعی درخانه‌های هوشمند است. تشخیصِ ساختارِ زبانی یا speech recognition در دل یک تکرارِ مکرر از یادگیری‌ها رشد می‌کند. همانطور که مثلاً انسان با تکرار چندین بارۀ واژه سیب و دیدن سیب می‌فهمد که سیب چیست.