دسته‌ها
اخبار

او می خواهد به کسی ضربه بزند


شخصیتی که در سایه اشاره می کند

وال در حال صحبت با نماینده ایالات متحده است شاهین و سرباز زمستان.
تصویر: استودیو مارول

سه فاز اول دنیای سینمایی مارول بود نیک فیوری. حداقل سه نفر بعدی دارند کنتس والنتینا آلگرا د لافونتن. این شخصیت سایه با بازی جولیا لوئیس دریفوس، برنده هفت جایزه امی، تاکنون چندین بار ظاهر شده است. و در مارول آینده اش فیلم سینما، صاعقه، ساینفلد و ویپ ستاره می‌خواهد همه چیز را بالا ببرد. میخواد یکی رو بزنه

لویی دریفوس گفت: «در واقع آن را مطرح کردم تنوع. “من گفتم [Marvel] من واقعاً می خواهم مبارزه کنم. خواهیم دید که آیا این اتفاق می افتد. من هنوز فیلمنامه را ندیده ام.» برای اکران در 26 ژوئیه 2024 تنظیم شده است، صاعقه به فاز پنج MCU پایان خواهد داد، آماده شدن برای آغاز فاز ششم فیلم تیم‌آپ به کارگرد، جیک شرایر، شخصیت‌های MCU در حال بازگشت را نشان می‌دهد یلنا بولووا (فلورانس پوگ)، باکی بارنز (سباستین استن)، مامور ایالات متحده (وایت راسل)، گاردین قرمز (دیوید هاربر)، مستر وظیفه (اولگا کوریلنکو)، گوست (هانا جان کامن)، و تادئوس راس (خود مرد، هریسون فورد).

یه جورایی من،ه به همه آن وال است و، به ،وان Black Panther: Wakanda Forever تهیه کننده Nate Moore به io9 گفت سال گذشته، این نقش مهمی برای بازی ، است. “[In Wakanda Forever] می‌بینید که وال اراده‌اش را بیشتر و بیشتر در MCU اعمال می‌کند، و این همچنان ادامه خواهد داشت.» “و ممکن است غیر عمدی به نظر برسد، اما در واقع به سمت روایتی بزرگتر می رود که فکر می کنیم جالب است. … شما شروع به دیدن او به ،وان یک شخصیت خشمگین می کنید که در حال کشیدن رشته است و امیدوار است که برنامه او نوع دوستانه باشد، اما چه ،ی می تواند مطمئن باشد؟

لوئیس دریفوس همچنین به ورایتی گفت که فیلمبرداری در ماه ژوئن آغاز می شود، بنابراین انتظار می رود در ماه های آینده با اکران فیلم های جدید مارول، فیلمبرداری این فیلم کاهش پیدا کند. صاعقه تابستان آینده


اخبار io9 بیشتری می خواهید؟ بررسی کنید که چه زم، باید انتظار آ،ین را داشته باشید مارول، جنگ ستارگان، و پیشتازان فضا نسخه های بعدی چه چیزی است DC Universe در فیلم و تلویزیونو هر آنچه که باید در مورد آینده بد،د دکتر هو.


منبع: https://gizmodo.com/julia-louis-dreyfus-t،derbolts-val-marvel-phase-five-1849998792