دسته‌ها
اخبار

آموزش وردپرس کامل ️ دوره WordPress جامع 2023 | eircas

آموزش وردپرس کامل ️ دوره WordPress جامع 2023 | eircas

ممکن است شما مدیر اصلی سایت باشید و بخواهید نام کاربری و رمز عبوری برای هر یک از محتوانویسان سایت خود ایجاد کنید پس باید به سراغ این قسمت آموزش طراحی سایت در تبریز بیایید. گزینۀ کاربران امکان ایجاد کاربرا نمختلف را می دهد و می توان برای هرکس یک سری مجوز دسترسی هم تعریف کرد. پوسته ها، امکان سفارشی سازی طراحی های سایت و ویرایشگر پوسته در قسمت نمایش وجود دارد که نقش مهم در طراحی اصلی سایت دارند. دنیایی از طراحی ها و قالب های زیبا در وردپرس وجود دارد که اکثر ان ها رایگان هست و یک تعداد هم غیر رایگان. تازه مسئله جذاب تر این هست که می توانید هر کدام از تم ها را به دلخواه خود سفارشی سازی کنید.

  • شاید باور این موضوع برایتان سخت باشد، ولی وردپرس این امکان را می دهد که سایت خود را در یک روز بسازیم و تنها به محتواها و تصاویر نیاز داریم.
  • ابتدا باید مطمئن شوید که نوشته با دسته بندی انتخاب شده به درستی ذخیره می شود یا خیر.
  • پس برچسب می تواند در نمایش انواع محتوای کاربردی به کاربران موثر واقع گردد و تا حدودی موجب سهولت در جستجوهای داخلی و دسترسی آسان به مطالب خواهد شد.
  • منتظر دوره های حرفه ای تر مثل افزونه نویسی برای وردپرس و طراحی قالب وردپرس هم هستم ، امیدوارم تولید بشه.
  • از میان آن ها می توان به سیستم مدیریت محتوای وردپرس اشاره نمود.

ولی در ادامه این بخش قصد داریم تا کمی دقیق‌تر به زمان یادگیری وردپرس بپردازیم. فرقی نمی‌کند که سایت شما بر روی سیستم مدیریت محتوا وردپرس راه اندازی شده یا بر روی هر CMS دیگری! در هر صورت سایت‌ها نیاز به محتوا دارند و از آنجایی که تولید محتوا یک فعالیتی فوق العاده زمانبر و کسل کننده است، سعی می‌کنند تا یک نیرو تولید محتوا استخدام کنند. اگر شما مهارت لازم برای طراحی قالب وردپرس را دارید، می‌توانید از این خلاء نهایت بهره را ببرید و قالب‌های مختلفی را برای این سیستم مدیریت محتوا طراحی کنید. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا آماده است که به خاطر قابلیت متن باز بودن، باعث شده تا امکانات جدیدی در طی سال‌های اخیر، به آن اضافه شود.

فصل اول: آموزش راه اندازی سایت با وردپرس

شاید یکی از پر جستجوترین عبارات جستجو شده در مورد وردپرس در گوگل همین آموزش آپدیت افزونه وردپرس باشد. در جلسه 23 از دوره آموزش تصویری وردپرس، 2 روش آپدیت افزونه وردپرس از پیشخوان و آموزش آپدیت دستی افزونه وردپرس را ارائه می دهیم. برای آموزش آپدیت افزونه وردپرس به لینک این جلسه از آموزش کار با WordPress مراجعه نمایید. در ادامه با آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی با سیستم مدیریت محتوای وردپرس همراه ما باشید. در این دوره ما از زیر صفر آموزش طراحی سایت با سیستم مدیریت محتوای وردپرس را شروع کرده ایم و می خواهیم در انتها که شما عزیزان این دوره را پشت سر گذاشتید یک طراح سایت حرفه ای شوید.

به روز رسانی و آپدیت مداوم هسته وردپرس، قالب ها و افزونه ها

تبدیل کردن برنامه نویسان ایرانی به بهترین برنامه نویسان جهان هدف ماست. شما می‌توانید در وردپرس به سادگی و تنها با نصب کردن یک پوسته جدید کل ظاهر وبسایت‌تان را تغییر دهید. یکی از مهمترین نکات قالب های وردپرسی، بودن آن‌ها در دسته‌بندی‌های متفاوت است.

وردپرس به تنوع زیادی در قالب و افزونه‌هایش معروف است که می‌توانید از بهترین‌های آنها برای راه اندازی سایت خبری استفاده کنید. کلیت وبسایت شخصی و وبلاگ، تقریبا شبیه به هم است؛ ولی در جزئیات با یکدیگر تفاوت‌های زیادی دارند. بلاگ درواقع به قسمتی از سایت گفته می‌شود که مطالب آموزشی در آن ارائه می‌شود؛ حالا سایت می‌تواند موضوع اصلی خودش را بلاگ تعیین کند یا یک بخشی را به صورت مجزا برای بلاگ معرفی کند (مثل سایت‌های فروشگاهی). وقتی از کلمه “زیاد” استفاده می‌کنیم، باید بدانید که بیش از هزاران قالب در مخزن قالب‌های وردپرس و در سایت‌های ارائه خدمات وردپرس وجود دارد که شما می‌توانید بر اساس کسب و کار خودتان، یکی از آنها را انتخاب و نصب کنید. سفارشی سازی سایت – آموزش صفر تا صد وردپرسسفارشی سازی سایت‌های وردپرسی یکی از مهم‌ترین مراحل اولیه هر سایتی به شمار می‌رود که متاسفانه افراد زیادی به راحتی از کنار این موضوع عبور می‌کنند. سفارشی سازی سایت به حدی مهم است که تعداد زیادی از افراد مختلف سعی می‌کنند تا این قسمت را به دست افراد با تجربه بسپرند.