دسته‌ها
اخبار

تکنولوژي چيست تعريف تکنولوژي به زبان ساده هدف تکنولوژي

بازاریابان باید ارزش اقتصادی تکنولوژی جدید و نحوه‌ی بهره‎گیری سودآور از آن در محصولات شرکت‎ها را تعیین کنند. انواع عایق‌های ضد آب که در موقعیت‌های مختلف ساختمان سازی مورد استفاده قرار می‌گیرند. یکی از این خدمات که همواره بر پایه ی دانش روز و تکنولوژی های جهانی ست می توان استفاده از بستر اینترنت و ایجاد وب سایت WWW.BERAITO.COM باشد. واژه فن آوری اغلب به نوآوری ها و ابزارهایی نو اشاره دارد که از اصول تازه دانشی بهره می برند.

  • برند Wearable X برای بهبود عملکرد این افراد از نظر حرکتی، شلوارهای هوشمند یوگا smart yoga pants را تولید می‌کند.
  • 2- تکنولوژی ارتباط شعور انسانی به ابزار و آگاهی در کاربرد و کنترل آن است.
  • فناوری را می‌توان کلیهٔ دانش‌ها، فرایندها، ابزارها، روش‌ها و سیستم‌های به کار رفته در ساخت محصولات و ارائهٔ خدمات تعریف کرد.
  • تیم رسانه‌های اجتماعی خدماتی مختلفی را به مخاطبان خود ارائه می‌دهد.
  • تکنولوژي را مي توان تمام دانش، کالاها، فرايندها، ابزارها، روش ها و سيستم هايي تعريف کرد که در جهت خلق و ساخت کالاها و ارائه خدمات به کار گرفته مي شوند.

نانو تکنولوژی یا بطور خاص نانو کلمه ایست برگرفته از کلمه‌ی نانس که در کشور یونان به معنای کوتوله است. نانو درواقع به مواد بسیار ریزی گفته می‌شود که از طریق فرایند مخصوصی که توسط دانشمندان این حوزه ابداع شده است، تشکیل می‌شود. قبل از هر توضیحی لازم است بدانید که به طور معمول انواع مختلف ذرات و مواد اگر به اندازه‌های ریزتری تقسیم شوند، نه تنها خاصیتشان چند برابر خواهد شد بلکه تنوع خواص و ویژگی‌های اولیه‌ی منبع به مراتب متعددتر می‌شود.

پیشنهاد کاربران

بر این مبنا می‌توان گفت، تکنولوژی هم جنبه سخت‌افزاری دارد و هم نرم‌افزاری، زیرا تمام روش‌ها، فراگردها، دانش فنی و سخت‌افزاری را دربرمی‌گیرد. در این معنا تکنولوژی نه محدود به علم است و نه محدود به صنعت. تکنولوژی به علم متکی است زیرا بدون یافته‌ی علمی نمی‌تواند موجودیت یابد، این یافته‌ها در مؤسسات تحقیق و توسعه R&D جنبه کاربردی پیدا کرده و به کالا، روش یا فرآیند تبدیل می‌شوند. برای اینکه کشورهای توسعه نیافته، از فقر خود را رها سازند و به دنیای بهتر قدم بگذارند، باید صنعتی شوند و برای صنعتی شدن باید تکنولوژی داشته باشند.

محصولات مشابه

فروشگاه برایتو تمامی اجناس را با ضمانت به فروش می رساند و امکان مرجوعی کالا را جهت رضایت هر چه بیشتر شما فراهم نموده است. امید است بتوانیم در راستای کسب رضایت شما عزیزان در تامین اقلام مصرفی در ادارات، کارخانجات، بیمارستان ها، مدارس و… قدمی مفید برداشته باشیم. اجازه دهید با رویکرد ابزارگرایانه شروع کنیم که فناوری‌ها ابزاری برای رسیدن به اهداف هستند و ببینیم که آیا می‌توان آن را بهبود بخشید. دعاها، زبان گفتاری و سکته های شنا ابزاری برای رسیدن به اهداف هستند. دو مورد از آنها تکنیک هستند و به این ترتیب شباهت خانوادگی با فناوری دارند.

فناوری به توسعه اقتصادهای پیشرفته تر (از جمله اقتصاد جهانی امروز) کمک کرده و امکان ایجاد طبقه خوشگذران را فراهم کرده‌است. بسیاری از فرایندهای فناوری، محصولات جانبی ناخواسته ای تولید می‌کنند که به عنوان آلودگی شناخته می‌شوند و منابع طبیعی را کاهش داده و به محیط زیست زمین آسیب می‌زنند. نوآوری‌ها همیشه بر ارزش‌های یک جامعه تأثیر گذاشته و سوالات جدیدی را در اخلاق فناوری مطرح کرده‌اند. به عنوان مثال می‌توان به افزایش مفهوم بازده از نظر کارایی انسانی و چالش‌های اخلاق زیستی اشاره کرد.

اما این بدان معنا نیست که «فناوری» به عنوان یک مقوله تحلیلی باید یکسان باشد. یک تعریف خوب انتخاب شده نه تنها می تواند به عنوان مقوله تحلیلی مورخ کمک کند، بلکه برای جامعه شناسان و فیلسوفان نیز مفید است. تکنولوژی دانشی است که جنبه کاربردی دارد و حاصل این کاربرد می‌تواند یک نوع کالا، روش یا فرآیند باشد.