دسته‌ها
اخبار

پخش زنده کریستال پالاس در مقابل نیوکاسل: نحوه تماشای فوتبال لیگ برتر از هر کجا


نیوکاسل یونایتد که در جایگاه سوم ج، لیگ برتر ،یس قرار دارد و به دنبال هر اینچ مدعی برای ،ب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا است، روز شنبه به پایتخت سفر می کند تا آزمونی دشوار از چهار امتیاز برتر خود در برابر کریستال پا، انجام دهد.

گل دیرهنگام ال،اندر ایسک برای نیوکاسل کافی بود تا دفعه قبل فولام را ش،ت دهد، اما این یک پیروزی بود که به قیمت تمام شد و برونو گیمارش، هافبک مرکزی تاثیرگذار خود را به دلیل مصدومیت مچ پا مجبور به بازی کرد.

میزبان در این مسابقه لیگ قهرمانان اروپا پس از یک نمایش جنگی در اواسط هفته که منجر به تساوی دیرهنگام مقابل من،تریونایتد شد، وارد شد. یک ضربه آزاد جادویی از هافبک مایکل اولیس. پاتریک ویرا، سرمربی کاخ که در حال حاضر به راحتی در میز میز نشسته است، با این وجود به دنبال بهبودی در خط حمله خود است، که از دسامبر در بازی باز در خانه گ،نی نکرده است.

در زیر بهترین ها را بیان می کنیم خدمات پخش زنده تلویزیونی برای تماشای زنده بازی در هر کجای دنیا که هستید استفاده کنید.

مایکل اولیس، هافبک کریستال پا، به سمت دوربین نگاه می کند.

هواداران کریستال پا، پس از گل فوق العاده او در اواسط هفته مقابل من،تریونایتد، مایکل اولیس، هافبک خود را به جادوی بیشتری امیدوار خواهند کرد.

جاستین سترفیلد/گتی ایماژ

کریستال پا، مقابل نیوکاسل یونایتد: کی و کجا؟

کریستال پا، میزبان نیوکاسل در سلهرست پارک لندن است شنبه 21 ژانویه. شروع برای ساعت 17:30 به وقت محلی در بریت،ا تعیین شده است (12.30 بعد از ظهر به وقت شرقی، 9.30 صبح به وقت محلی در ایالات متحده).

نحوه تماشای آنلاین بازی کریستال پا، مقابل نیوکاسل از هر کجا با استفاده از VPN

اگر متوجه شدید که نمی تو،د بازی را به صورت محلی مشاهده کنید، ممکن است به روش دیگری برای تماشای بازی نیاز داشته باشید — اینجاست که استفاده از VPN می تواند مفید باشد. VPN همچنین بهترین راه برای جلوگیری از کاهش سرعت ISP شما در روز بازی با رمزگذاری ترافیک شما است و همچنین اگر در سفر هستید و می‌بینید که به یک شبکه Wi-Fi متصل هستید و می‌خواهید اضافه کنید، ایده خوبی است. یک لایه اضافی از حریم خصوصی برای دستگاه ها و لاگین های شما.

با استفاده از VPN، می تو،د موقعیت مک، خود را در تلفن، تبلت یا لپ تاپ خود به صورت مجازی تغییر دهید تا به بازی دسترسی داشته باشید. بنابراین اگر ارائه‌دهنده اینترنت یا اپراتور تلفن همراه شما را با یک آدرس IP که به اشتباه موقعیت شما را در منطقه خاموشی نشان می‌دهد گیر کرده است، یک VPN می‌تواند با دادن یک آدرس IP در منطقه صحیح و غیر خاموش شما، این مشکل را برطرف کند. ا،ر VPN ها، مانند ما انتخاب ویراستاران، ExpressVPN، انجام این کار را واقعاً آسان کنید.

استفاده از VPN برای تماشای یا پخش جری، ورزش در هر کشوری که VPN ها قانونی هستند، از جمله ایالات متحده، بریت،ا و کانادا، تا زم، که اشتراک قانونی برای سرویسی که در حال پخش آن هستید دارید، قانونی است. باید مطمئن شوید که VPN شما به درستی تنظیم شده است تا از نشت جلوگیری شود: حتی در مواردی که VPN ها قانونی هستند، سرویس پخش ممکن است حساب هر ،ی را که فکر می کند محدودیت های خاموشی به درستی اعمال شده را دور می زند، خاتمه دهد.

به دنبال گزینه های دیگر هستید؟ مطمئن شوید که برخی از موارد عالی دیگر را بررسی کنید معاملات VPN در حال انجام است.

سارا تیو/CNET

ExpressVPN بهترین انتخاب VPN فعلی ما برای افرادی است که یک VPN قابل اعتماد و ایمن می خواهند و روی دستگاه های مختلف کار می کند. به طور معمول 13 دلار در ماه است، و شما می تو،د برای ExpressVPN ثبت نام کنید و 49٪ صرفه جویی کنید به علاوه سه ماه دسترسی رایگان دریافت کنید — معادل 6.67 دلار در ماه — در صورت دریافت اشتراک سالانه.

توجه داشته باشید که ExpressVPN 30 روز ضمانت بازگشت پول را ارائه می دهد.

پخش زنده بازی کریستال پا، مقابل نیوکاسل در ایالات متحده

مسابقه آ، هفته در سلهرست پارک در حال پخش است طاووس. برای تماشای زنده بازی به یک حساب Pea، Premium یا Premium Plus نیاز دارید.

سرویس پخش NBC، Pea،، دسترسی به مقدار زیادی از فوتبال لیگ برتر را در طول فصل ارائه می دهد. برای پخش زنده بازی ها باید با یک حساب Pea، Premium یا Premium Plus ثبت نام کنید. برای مدت زمان محدودی، می‌تو،د با تخفیف 60 درصدی برای Pea، Premium ثبت‌نام کنید و هزینه ماهانه را تا 2 دلار (یا حتی کمتر با یک حساب سالانه) کاهش دهید.

پخش زنده بازی کریستال پا، مقابل نیوکاسل در بریت،ا

حقوق لیگ برتر در بریت،ا بین Sky Sports، BT Sport و آمازون پرایم ویدئو. بازی کریستال پا، و نیوکاسل یونایتد انحصاری برای Sky Sports است — در کانال های Sky Sports Main Event، لیگ برتر و Ultra نمایش داده می شود. اگر از قبل Sky Sports را به ،وان بخشی از بسته تلویزیون خود دارید، می‌تو،د بازی را از طریق برنامه Sky Go آن پخش کنید، اما بند ناف‌ها می‌خواهند با یک حساب Now و یک عضویت Now Sports برای پخش جری، بازی راه‌اندازی کنند.

شرکت تابعه Sky Now (که قبلاً Now TV نامیده می شد) با عضویت Now Sports دسترسی پخش جری، به کانال های Sky Sports را ارائه می دهد. می‌تو،د یک روز دسترسی با ۱۲ پوند دریافت کنید، یا در حال حاضر از ۲۵ پوند در ماه در یک برنامه ماهانه ثبت‌نام کنید.

پخش زنده بازی کریستال پا، مقابل نیوکاسل در کانادا

اگر می‌خواهید بازی Eagles مقابل the Magpies را به صورت زنده در کانادا پخش کنید، باید در FuboTV Ca،a مش، شوید. این سرویس دارای حقوق انحصاری برای این فصل لیگ برتر است.

FuboTV مقصدی من، برای کانادایی‌هایی است که به دنبال تماشای لیگ برتر در این فصل با حقوق پخش انحصاری هر بازی هستند. هزینه آن 25 دلار کانادا در ماه است، اگرچه می تو،د با پرداخت سه ماهه یا سالانه مقداری پول نقد ذخیره کنید.


منبع: https://www.cnet.com/tech/services-and-software/crystal-palace-vs-newcastle-united-livestream-،w-to-watch-premier-league-soccer-from-anywhere/#ftag=CAD590a51e