دسته‌ها
اخبار

مک دونالد به تازگی یک راه درخشان جدید را برای مشتریان به منظور صرفه جویی در هزینه راه اندازی کرده است


شخصی که کیف مک دونالد را در دست دارد.

به مشتریانش فکر می کنید؟

شاتر استاک

همه‌گیری به خوبی به مک‌دونالدز خدمت کرد.

بیشتر از نظر فنی نادرست است

ناگهان بازاری اسیرتر پیدا کرد که آماده بود برای دریافت سریع غذای آشنا کمی بیشتر بپردازد.

اما به زودی فشارهای تورمی بالا آمد و قیمت ها شتاب گرفت.

این برای برندی که همیشه مدعی ارزش است کمی ناراحت کننده است. اما هر عرضه کننده فست فود چه کاری می تواند انجام دهد تا مشتریان احساس بهتری داشته باشند؟

چطور می شود آنها را باور کنند که هیچ یک از چیزهای بد هرگز اتفاق نیفتاده است؟ در مورد پیدا ، یک راه سرگرم کننده برای آنها برای به دست آوردن انواع معاملاتی که قبل از اینکه بسیاری از جهان دچار انحراف شوند، چطور بود؟

این کاری است که بازوی سوئدی مک دونالد با کمک کمی تکنولوژیک انجام داد.

کمپینی به نام “معاملات گیر کرده در زمان” از مشتریان می خواهد که نمای خیابان گوگل را جستجو کنند تا بیلبوردهای واقعی مک دونالد را از زمان های گذشته – به ،وان مثال، سال 2009 بیابند.

بله، مک دونالد در واقع وارد نمای خیابان شد و از دانش فنی کمی برای تغییر چندین بیلبورد موجود استفاده کرد و زمان را به سال‌های گذشته برگرداند.

تنها کاری که مشتریان باید انجام می‌دادند این بود که مشخص کنند این معامله در چه سالی اجرا شده است، سپس به وب‌سایت Deals Stuck in Time رفته و غذای ارزان خود را مطالبه کنند.

S،an Ekstam، مدیر بازاریابی مک‌دونالدز سوئد آن را اینگونه قرار دهید: “ما فکر کردیم که ایده خوب و سرگرم کننده ای است که پیشنهادهای قدیمی مک دونالد را احیا کنیم و “سفر در زمان” را مجاز کنیم، به خصوص در زم، که قیمت بیش از هر زمان دیگری مورد بحث قرار می گیرد. امیدواریم مردم از فرصت سفر به گذشته استفاده کنند و از مک‌دونالدهای مورد علاقه‌شان لذت ببرند، مثل اینکه در سال 2009 دوباره تمام شد.”

2009؟ من آن را به خاطر می آورم. سالی که بیت کوین ایجاد شد، سالی که Circuit City تمام مؤسسات خوب خود را تعطیل کرد و سالی که Grindr راه اندازی شد.

می بینی؟ زمان های بسیار شادتر و خوش بینانه تر.

البته کمپین مک دونالد فقط بازاریابی است. این چیزی بیش از یک تبلیغ برای مدت محدود نبود.

اما وقتی یک برند بزرگ کوچکترین آگاهی را از این که مشتریانش ممکن است کمی از آن رنج ببرند، ابراز می کند، چیزی دلگرم کننده است.

علاوه بر این، زم، که یک برند تصمیم می‌گیرد حتی تا حدی باهوش باشد و از فناوری به روشی ساده و سرگرم‌کننده استفاده کند، نمی‌توان رنگی از تحسین را به او نشان داد.

من تعجب می کنم که چگونه این کمپین در ایالات متحده، جایی که برخی از مشتریان از آن شکایت دارند، پایین می آید آنها 16 دلار برای یک غذای ،یبی دریافت ،د.

مطمئناً بسیاری ممکن است فکر کنند، حتی اگر چیز زیادی در مورد آن به خاطر نداشته باشند، که سال 2009 باید زمان کمی آسان‌تر و معقول‌تر برای زندگی بوده باشد.


منبع: https://www.zdnet.com/article/mcdonalds-just-launched-a-brilliant-new-way-for-customers-to-save-money/#ftag=RSSbaffb68