دسته‌ها
اخبار

گوگل اکثر کارمندان را در بخش انکوباتور Area 120 خود اخراج می کند


بر اساس گزارش ها، بخش Area 120 گوگل به شدت تحت تاثیر ا،اج هایی قرار گرفته است که در سراسر Alphabet اتفاق می افتد. بلومبرگ و TechCrunch، که گفت این واحد پس از آ،ین دور کاهش، اکنون کمتر از 100 کارمند دارد. Area 120 به ،وان انکوباتور داخلی گوگل شناخته می شود که روی برنامه ها و محصولات آزمایشی کار می کند. اینها شامل GameSnacks است، یک پلتفرم مبتنی بر HTML5 که به کاربران امکان می‌دهد تا بازی‌ها را حتی در اتصالات ضعیف و تلفن‌های هوشمند ساده به سرعت بارگیری و بازی کنند. ساندار پیچای در سال 2016 این بخش را به “یک خانه هدفمند فراهم کنید برای نوآوری از پایین به بالا در گوگل.” این بخش سایت اینترنتی می‌خواند: «تیم‌های منطقه ۱۲۰ هر روز بر روی محصولات، تجربیات و خدمات جدید کار می‌کنند.»

آلفابت اخیراً اعتراف کرده است که 12000 شغل را کاهش داده است که حدود شش درصد از نیروی کار جه، آن است. ا،اج‌ها «در سراسر Alphabet، حوزه‌های محصول، توابع، سطوح و مناطق کاهش می‌یابند»، اما این امر موظف است بر بخش‌های خاصی بیش از سایرین تأثیر بگذارد، زیرا شرکت «بازبینی دقیق… برای اطمینان از اینکه [its] افراد و نقش ها با آنها همسو هستند [its] بالاترین اولویت ها به ،وان یک شرکت.”

یک سخنگوی گفت بلومبرگ که این شرکت “تصمیم دشواری برای حذف ا،ریت تیم منطقه 120 گرفته است.” TechCrunch می‌گوید که این بخش معمولاً در هر زمان روی 20 پروژه کار می‌کند، اما تنها سه پروژه «فارغ التحصیل» می‌شوند یا در اوا، سال جاری وارد گوگل خواهند شد. تقریباً همه ،، که در این سه پروژه مشارکت ندارند، شغل خود را از دست داده اند.

در طول دور کاهش در Area 120 در ماه سپتامبر، سخنگوی گوگل گفت که این بخش “تمرکز خود را به پروژه هایی تغییر می دهد که بر اساس سرمایه گذاری عمیق گوگل در هوش مصنوعی است و پتانسیل حل مشکلات مهم کاربران را دارد.” مشخص نیست که آیا هر یک از این سه پروژه “فارغ التحصیل” مربوط به هوش مصنوعی است یا اینکه اعضای تیم باقی مانده روی هوش مصنوعی کار می کنند. بر اساس یک اخیر نیویورک تایمز با این حال، گوگل در حال آماده شدن برای نمایش حداقل 20 محصول مبتنی بر هوش مصنوعی و یک ربات چت برای جستجو در سال جاری است.

همه محصولات توصیه شده توسط Engadget توسط تیم تحریریه ما، مستقل از شرکت مادر انتخاب می شوند. برخی از داستان های ما شامل پیوندهای وابسته است. اگر از طریق یکی از این پیوندها چیزی ب،ید، ممکن است کمیسیون وابسته را دریافت کنیم. تمامی قیمت ها در زمان انتشار صحیح می باشد.


منبع: https://www.engadget.com/google-lays-off-most-employees-area-120-in-،use-incubator-154329887.html?src=rss