دسته‌ها
اخبار

ظاهرا ترامپ از متا خواسته است که حساب فیسبوک خود را بازگرداند


دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا از متا درخواست کرده است تا حساب کاربری فیسبوک خود را بازگرداند. مطابق با NBC Newsکمپین ترامپ روز سه‌شنبه نامه‌ای به این شرکت ارسال کرد و خواستار برگزاری جلسه‌ای شد تا درباره «بازگرداندن سریع او به پلتفرم» بحث شود. در سال 2020، فیس بوک ترامپ را پس از شورش 6 ژانویه در کنگره ممنوع کرد. ابتدا قرار بود این تعلیق 24 ساعت طول بکشد، اما این شرکت کمتر از یک روز بعد این ممنوعیت را نامحدود کرد. در ژوئن 2021، متا به دنبال توصیه هیئت نظارت، گفت که پس از دو سال تعلیق را مجددا بررسی خواهد کرد و “خطر امنیت عمومی” را “ارزیابی” خواهد کرد تا مشخص شود آیا ترامپ باید حساب خود را پس بگیرد یا خیر.

متا بلافاصله به درخواست نظر Engadget پاسخ نداد. شرکت گفت NBC News تصمیمی را “در هفته های آینده مطابق با روندی که ما تعیین کردیم” اعلام خواهد کرد. در سال 2021، متا نشان داد که تحریم ترامپ برای همیشه ادامه نخواهد داشت. نیک کلگ، رئیس امور جه، متا در آن زمان گفت: «زم، که تعلیق در نهایت برداشته شود، حساب آقای ترامپ در صورت نقض سیاست‌های ما مشمول جریمه‌های افزایش‌یافته‌ای جدید خواهد شد که شامل حذف دائمی حساب‌هایش می‌شود».

این نامه احتمالاً درخواستی از سوی ترامپ برای بازپس گیری کنترل حساب کاربری خود در فیس بوک قبل از انتخابات ریاست جمهوری 2024 است. ترامپ بیش از 34 میلیون دنبال کننده در فیس بوک دارد و این پلتفرم برای مدیریت او در سال 2016 بسیار مهم بود. با توجه به الف بلومبرگ گزارش کمپین ترامپ که پس از انتخابات منتشر شد، 5.9 میلیون نسخه مختلف از تبلیغات را برای آزمایش آنهایی که بیشترین تعامل را از سوی کاربران شرکت داشتند، اجرا کرد. متا پس از آن برای تبلیغات با حجم بالا محدودیت ایجاد کنید. یکی از کارمندان سازمان ترامپ گفت NBC News آن تغییر از استفاده کمپین ترامپ در سال 2020 از فیس بوک مانند سال 2016 جلوگیری کرد.

همه محصولات توصیه شده توسط Engadget توسط تیم تحریریه ما، مستقل از شرکت مادر انتخاب می شوند. برخی از داستان های ما شامل پیوندهای وابسته است. اگر از طریق یکی از این پیوندها چیزی ب،ید، ممکن است کمیسیون وابسته را دریافت کنیم. تمامی قیمت ها در زمان انتشار صحیح می باشد.


منبع: https://www.engadget.com/t،p-reportedly-asked-meta-to-reinstate-his-facebook-account-181751974.html?src=rss