دسته‌ها
اخبار

توییتر اکنون مشارکت‌های یادداشت‌های انجمن را از چهار کشور دیگر می‌پذیرد • TechCrunch


برنامه راستی‌آزمایی با منبع جمعی توییتر، یادداشت‌های اجتماعی، اکنون برای مشارکت‌کنندگان در بریت،ا، ایرلند، استرالیا و نیوزلند باز است. توییتر در آ، هفته اعلام کرد که با وارد ، افراد جدید به برنامه، پایگاه مشارکت‌کنندگان را 10 درصد در هفته افزایش می‌دهد. این شرکت رسانه های اجتماعی همچنین قول داده است که افرادی از کشورهای دیگر را نیز شامل شود.

ما مشارکت‌کنندگان جدید را به صورت دسته‌ای می‌پذیریم و پایه مشارکت‌کنندگان را تا 10 درصد در هفته افزایش می‌دهیم. ما در حال نظارت بر کیفیت هستیم و در طول زمان به گسترش به کشورهای جدید ادامه می دهیم 🌎🌍🌏

– یادداشت های انجمن (@CommunityNotes) 20 ژانویه 2023

هدف Community Notes این است که به کاربران اجازه دهد از طریق پیوندها و گزارش ها زمینه بیشتری را به توییت ها اضافه کنند. این برنامه به طور گسترده ای برای رفع یا تصحیح ادعاهای مطرح شده در توییت های محبوب استفاده شده است.

توییتر برنامه راستی‌آزمایی اجتماعی را سال گذشته در ایالات متحده تحت ،وان Birdwatch معرفی کرد. در ماه سپتامبر، توییتر شروع به اضافه ، مشارکت کنندگان بیشتری در آستانه انتخابات میان دوره ای ایالات متحده کرد. یک ماه بعد، یادداشت‌هایی را ایجاد کرد که توسط مشارکت‌کنندگان برای همه کاربران در ایالات متحده قابل مشاهده بود.

پس از اینکه ایلان ماسک مدیریت توییتر را آغاز کرد، با وجود جک دورسی، رئیس سابق توییتر، «پرنده‌ساعت» را به «یادداشت‌های اجتماعی» تغییر نام داد. فكر كردن این “خسته کننده ترین نام فیس بوک است.” ماسک معتقد بود که این پروژه “یک تغییر دهنده بازی برای بهبود دقت در توییتر است.”

در ماه دسامبر، این شبکه اجتماعی گفت که یادداشت های انجمن را برای مردم سراسر جهان قابل مشاهده می کند. با این حال، مشارکت‌ها به تازگی از سوی کاربر، که خارج از ایالات متحده هستند، ارائه شده است. با آ،ین اعلامیه، این شرکت در حال تغییر آن است. اگر ،ی بخواهد به این برنامه بپیوندد، توییتر از آنها می خواهد که یک شماره تلفن تایید شده و یک حساب کاربری شش ماهه داشته باشند.

با این حال، یکی از ا،اماتی که به نظر می‌رسد مردم را دور می‌اندازد «ارائه‌دهنده شبکه مورد اعتماد» است. بسیاری شکایت کرده اند که شبکه آنها واجد شرایط نیست و توییتر لیستی از اپراتورهای مورد اعتماد ندارد. این احتمال وجود دارد که این شرکت باشد فیلتر ، اپراتورهایی که حساب‌های اسپم را از طریق احراز هویت مبتنی بر پیامک تسهیل می‌کنند. اما در این صورت، به شفافیت در مورد فرآیند و کار با ارائه دهندگان شبکه برای جلوگیری از هر،مه نیاز دارد.

مال من به ،وان یک اپراتور تلفن نامعتبر برمی گردد؟

– استیو لباسر (@dresserman) 21 ژانویه 2023

هفته گذشته نیز شروع به نمایش این یادداشت‌ها در زیر توییت‌های نقل‌شده در اپلیکیشن iOS و وب شد.

یادداشت‌های انجمن اکنون در توییت‌های نقل قول نیز نشان داده می‌شوند 🎉 این تغییر تأثیر تلاش‌های مشارکت‌کنندگان را افزایش می‌دهد و کمک می‌کند تا اطمینان حاصل شود که زمینه در هر جایی که می‌تواند مفید باشد نشان داده شود. اکنون در برنامه وب زندگی کنید و به زودی برای iOS و Android عرضه می شود. pic.twitter.com/HEUe73m9PU

– یادداشت های انجمن (@CommunityNotes) 19 ژانویه 2023

طی چند ماه گذشته، توییتر همچنین تغییرات زیادی در الگوریتم یادداشت‌های انجمن ایجاد کرده است، از جمله تغییر قابلیت مشاهده یادداشت‌های با کیفیت پایین و گسترش نوع یادداشت ها برای مشارکت کنندگانو تثبیت کننده امتیاز تاثیر مشارکت ها.

پس از تصاحب ماسک، توییتر هزاران شغل تمام وقت و قراردادی – از جمله افرادی که در زمینه اعتماد، ایمنی و تعدیل محتوا کار می‌کنند، کاهش داده است. این موضوع بر توانایی شبکه اجتماعی برای فیلتر ، محتوای مضر و به ،ه خود و حفظ آن تأثیر گذاشته است تبلیغ کنندگ، که هزینه بالایی در پلتفرم دارند. بنابراین تعجب آور نیست که ببینیم این شرکت برنامه‌ای را اجرا می‌کند که وظیفه بررسی حقایق را بر دوش کاربران می‌گذارد.




منبع: https://techcrunch.com/2023/01/22/twitter-is-now-accepting-community-notes-contributions-from-four-more-countries/