دسته‌ها
اخبار

ایلان ماسک می‌گوید توییتر سطح گران‌تری را بدون تبلیغات راه‌اندازی می‌کند


ایلان ماسک روز یکشنبه گفت که توییتر در حال برنامه ریزی برای ارائه اشتراک آبی با قیمت بالاتر است که تبلیغات آن صفر است.

ماسک که در اکتبر سال 2022 توییتر را در قراردادی به ارزش 44 میلیارد دلار ،یداری کرد، نگفت که سطح جدید چقدر هزینه خواهد داشت و همچنین زمان راه اندازی آن را نگفت.

Twitter Blue در حال حاضر ۱۱ دلار در ماه برای کاربران iOS و Android و ۸ دلار در ماه برای ثبت نام از طریق وب هزینه دارد. نرخ سالانه برای ثبت نام در وب برای 84 دلار ارائه می شود. نرخ‌های بالاتر برای iOS و Android روشی است که توییتر برای مق، با کاهشی که اپل و گوگل برای ،یدهای انجام‌شده از طریق فروشگاه‌های برنامه‌هایشان انجام می‌دهند، انجام می‌دهد.

سطح برتر قرار است نیمی از تعداد تبلیغاتی را که در حال حاضر به کاربران در لایه رایگان نشان داده می شود نشان دهد، اگرچه طبق گزارش ها، توییتر هنوز این تغییر را انجام نداده است. از سوی دیگر، رده جدید گران‌تر، تبلیغات را به کلی از بین می‌برد.

که در یک توییت بعدی روز یکشنبه، ماسک، مدیر عامل توییتر، همچنین گفت که تبلیغات در این پلتفرم “بیش از حد مکرر و بسیار بزرگ” هستند، و قول داد که پلتفرم مستقر در سانفرانسیسکو “در هفته‌های آینده اقداماتی را برای رفع هر دوی آنها انجام خواهد داد.”

بهار گذشته، زم، که ماسک برنامه خود را برای تصاحب توییتر علنی کرد، پیش‌بینی کرد که تبلیغات در این سرویس تا سال 2028 کمتر محرک درآمد برای شرکت خواهد بود و 45 درصد از کل درآمد را به خود اختصاص می‌دهد که نسبت به 90 درصد در سال 2020 کاهش یافته است. او گفت که برنامه‌اش استفاده از اشتراک‌ها برای افزایش درآمد است، بی،ه‌ای که منجر به اصلاح توییتر آبی در اوا، سال گذشته شد.

ویژگی‌های فعلی برای لایه آبی ممتاز شامل علامت تأیید (اعطا شده پس از بررسی تأیید)، گزینه لغو توییت، پوشه‌های نشانک برای سازمان‌دهی توییت‌های نشانک‌شده، نمادهای برنامه سفارشی است تا بتو،د نحوه نمایش نماد توییتر خود را در تلفن خود تغییر دهید، تم‌های رنگی. برای تغییر ظاهر برنامه، کنترل آنچه در نوار پیمایش شما ظاهر می‌شود، و امکان آپلود ویدیوهای حدا،ر 60 دقیقه از طریق وب، یا 10 دقیقه از طریق iOS و Android، در مقایسه با 4 دقیقه بدون اشتراک.

اخبار فناوری امروز که برای صندوق ورودی شما تنظیم و فشرده شده است


صندوق ورودی خود را بررسی کنید!

لطفاً برای ادامه یک آدرس ایمیل معتبر ارائه دهید.

این آدرس ایمیل در حال حاضر در پرونده است. اگر خبرنامه دریافت نمی کنید، لطفاً پوشه اسپم خود را بررسی کنید.

با عرض پوزش، در حین اشتراک خطایی رخ داد. لطفاً بعداً دوباره امتحان کنید.

توصیه های سردبیران









منبع: https://www.di،altrends.com/social-media/elon-musk-says-twitter-will-launch-pricier-blue-tier-free-of-ads/