دسته‌ها
اخبار

معاملات روز ولنتاین: در Le Creuset، Oster و موارد دیگر صرفه جویی کنید


روز ولنتاین نزدیک است، و چه راه بهتری برای نشان دادن اینکه به عزیزانتان اهمیت می‌دهید، چیست؟ از یک وافل ساز قلب گرفته تا روغن ماساژ خوراکی، این راهنمای هدیه کوچک مملو از موارد منحصر به فرد (و چند پیشنهاد بسیار عالی) است که این روز V-Day را به یاد ماندنی خواهد کرد.

کیت بازکن و فویل برش شراب برقی Oster

با شراب باز کن برقی Oster می تو،د یک بطری شراب را در چند ث،ه باز کنید. این کیت شامل یک بطری بازکن برقی شارژی، یک برش فویل (برای جدا ، آسان مهر و موم های سرسخت) و یک پایه شارژ می باشد.

تابه کیک 12 فنج،

تابه کیک قلبی Le Creuset دارای 12 قالب ریز به شکل قلب است که برای کیک های کوچک یا خوراکی های خوش طعم من، است. این تابه کیکلت که از فولاد کربنی گیج سنگین ساخته شده است می تواند تا دمای 450 درجه فارنهایت را بدون خم شدن یا تاب برداشتن مقاومت کند.

ست قابلمه برقی فوندو ،ینی

این ست قابلمه فوندو لو، با پایه ذوب، یک کاسه 10 اونسی قابل جابجایی، یک سینی جداشدنی سه ،متی – ایده آل برای چوب شور، مارشمالو، میوه ها، سبزیجات، و سایر خوراکی ها و چهار سیخ ارائه می شود. برای آب ، پنیر یا شکلات عالی است و تا دمای 140 درجه فارنهایت به طور یکنواخت گرم می شود.

وافل ساز DASH Multi Mini به شکل قلب

با وافل ساز قلبی شکل مولتی مینی DASH تا شش وافل مینیاتوری سه اینچی در یک زمان درست کنید. این گجت کوچک برای درست ، وعده‌های صبحانه‌ای به شکل قلب برای بچه‌ها، شگفت‌انگیز ، شریک زندگی‌تان با یک صبحانه راحت در رختخواب، یا آماده ، وعده‌های غذایی بزرگ برای یخ زدن، عالی است. فقط خمیر خود را اضافه کنید، بپزید و لذت ببرید.

دکور آب شیرین، شمع دوست دارم

Sweet Water Decor’s Love You Candle که از موم سویا ساخته شده است رایحه ای از اسطوخودوس، شمعد،، چوب ماهون گرم و نت های چوبی خاکی دارد. این شمع با مدت زمان سوختن بیش از 40 ساعت، خانه یا محل کار شما را با رایحه شیرین عاشقانه پر می کند.

JimmyJane Loútro Bath Soak in Rose & Coconut

حمام لو، جیمی جین برای حفظ رطوبت، تغذیه و نرمی پوست شما فرموله شده است. ساخته شده با روغن زیتون، پودر میوه نارگیل و گلبرگ های رز، هر بار که از این خیساندن بوی شیرین استفاده می کنید، احساس خواهید کرد که (به م،ای واقعی کلمه) در یک آبگرم درم، دلپذیر قرار گرفته اید.

ست هدیه روغن ماساژ خوراکی بادی ارتلی بادی

این ست هدیه خوراکی شامل سه روغن ماساژ دلپذیر – و،ل فرانسوی، توت فرنگی آبدار و هندوانه آبدار – است که به شریک زندگی شما احساس آرامش، نازپروردگی و هوسبازی بیشتری می دهد. به لطف فرمول کاملا گیاهی Earthly Body (روغن های هسته انگور، بادام، زردآلو و دانه کنف ،یب شده با ویتامین E و رزماری)، پوست شما و شریک زندگیتان صاف و مغذی می شود.

ست هدیه MysteryVibe Lovers

چرا این روز V-Day را با مجموعه هدیه MysteryVibe Lovers انجام ندهید؟ این بسته دارای ویبراتورهای برنده جایزه MysteryVibe است: ،زاننده نقطه g Poco و ،زاننده مردانه Tenuto 2، کارت های بازی، و روان کننده صمیمی.




منبع: https://mashable.com/deals/jan-23-valentines-day-deals