دسته‌ها
اخبار

تغییرات تکنولوژی نقش نوآوری و تکنولوژی در رشد کشورها تکنولوژی های جدید

در این مقاله به مباحث پیچیدگی تکنولوژی و نحوه اثر گذاری تکنولوژی بر زندگی انسان پرداخته ایم. همچنین انواع فناوری از نظر پیچیدگی، طبقه بندی پیچیدگی های تکنولوژی، اهمیت آن در زندگی انسان و تاثیرات پیچیدگی های تکنولوژی بر ساختار سازمانی توضیح داده شده است. تاثیر فناوری و ابزارهای آن بر زندگی افراد عاملی شده تا صنعت و بازار کار نیز با این پدیده در آمیزد.

  • PWA به دلایل دیگر ، از جمله در جایگزینی برنامه های تلفن همراه بومی ، به طور عمده ، ترجیح داده می شود.
  • پیشرفت فناوری موجب افزایش پیچیدگی آن می‌شود، پیچیدگی تکنولوژی را با چگونگی جذب آن می‌سنجند.
  • اپلیکیشن اندرویدی کروم، قابلیت‌های کاربردی و در عین حال کاملاً پنهانی دارد که به کمک آن‌ها می‌توانید وب‌گردی با گوشی هوشمند خود را به تجربه‌ای جذاب تبدیل کنید.
  • این فناوری برای تشویق مشاغل کوچک و با ایجاد وب سایت هایی که به راحتی در دستگاه های تلفن همراه کار می کنند ارائه شده است.

موارد اقتباس شده آشکار می سازد که استفاده از تکنولوژی برای تاثیر بهتر می باشد، بعبارتی ارائه خدمات ارتقاء یافته یا بیشتر برای کمک به جوامع محروم یا فقیر. با این وجود در این نقطه تکنولوژی و نوآوری در کنار هم بسیار مهم و لازم می باشد؛ نوآوری تکنولوژیکی یا تکنولوژی نوآورانه، منجر به تاثیرات اجتماعی و ایجاد تغییرات اجتماعی مثبت در بخش های مختلفی می گردد از جمله بخش سلامت، آموزش، زندگی. اما ما نیز باید به خاطر داشته باشیم که ورودی مشابه می تواند تاثیر منفی بر ذینفعان گذاشته و زمینه ساز خطرات بسیاری شود.

اولین نمایشگر گیمینگ سوپر فوق‌عریض QD-OLED دنیا با نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز معرفی شد

مزدا MX-30 با پیشرانه‌ی ونکل روانه بازار خواهد شد پس از سال‌ها انتظار و شایعات، مزدا بالاخره پیشرانه‌ی روتاری خود را به‌روزرسانی کرده و قرار است مزدا … خنک‌کننده آبی چیست و چگونه پردازنده را خنک می‌کند؟ با وجود اینکه تا چند سال قبل عمدتا سیستم‌های خنک‌کننده بادی برای خنک کردن پردازنده‌ی کامپیوتر کافی ب … ۱۰ ماوس محبوب در دیجی کالا (۳ آذر ۱۴۰۱) واقع ماوس، یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین اجزای هر کامپیوتر است که انجام بسیاری از کارها بدون وجود آن م …

فلسفه‎ ی دو وجهی در ایجاد کار عمیق !

6 تکنولوژی برتر هوش مصنوعی امروزه به یک عامل اصلی در زندگی ما تبدیل شده اند، از ورزش گرفته تا یادگیری، کشاورزی و در نهایت سلامتی ما. توسعه تجزیه و تحلیل داده‌ها با داده‌های اینترنت اشیا یکپارچه نشان می‌دهد که اکنون فرصت‌های بیشتری برای درک اینکه چرا مردم تصمیم‌های خاصی می‌گیرند و چگونه می‌گیرند، وجود دارد. یادگیری ماشین موضوعی در تحقیقات علوم کامپیوتر و شاخه مهمی از هوش مصنوعی است. هدف اصلی آن توسعه فناوری‌های جدیدی است که به رایانه‌ها اجازه می‌دهد زبان‌ها و عملکردهای جدید را یاد بگیرند و در نتیجه هوشمندتر شوند.

بهترین موزیک پلیرهای اندروید در سال ۲۰۲۲

این الکترود ساختاری عمودی و هم‌تراز دارد که طراحی شانه سر را یادآوری می‌کند. هزاران میلیارد لوله کربنی در ابعاد نانو و با خاصیت رسانایی فراوان رو به بالا چیده شده‌اند و لایه‌ای از مواد فعال مانند لیتیوم-یون، آن‌ها را پوشانده. این ساختار عملا نقش یک بزرگراه را برای یون‌ها ایفا می‌کند و به آن‌ها اجازه می‌دهد به شکلی بهینه‌تر وارد باتری و از آن خارج شوند. تمام باتری‌ها یک جفت الکترود در خود دارند که کاتد (منفی) و آند (مثبت) نامیده می‌شود و جریان الکتریکی‌ از میان‌شان عبور می‌کند. ساختار این الکترودها معمولا شلخته است و یون‌های حامل شارژ را مجبور می‌کند تا از درون هزارتویی درهم‌پیچیده عبور کنند. حالا شرکت Nawa از ورژن خودش از یک الکترود رونمایی کرده که مسیری بسیار سرراست‌تر در اختیار یون‌ها قرار می‌دهد.

برند Wearable X برای بهبود عملکرد این افراد از نظر حرکتی، شلوارهای هوشمند یوگا smart yoga pants را تولید می‌کند. جالب است بدانید که این شلوارها به فرد کمک می‌کند تا حرکات را صحیح‌تر انجام دهد، پس احتمالاً انتخاب خوبی برای افراد تازه‌کار خواهد بود. از نظر مدیران بازرگانی، همه ی دارائی یک شرکت به تکنولوژی آن است که زیاد مورد توجه قرار نمی گیرد. اکثر شرکت های دنیا بر این باورند که با تکنولوژی به جایی می رسند و یک اصل مهم در فناوری و ارتباط شرکت هاست. آن ها هنوز نتوانسته اند استراتژی تکنولوژی مناسبی برای کسب و کار خود پیدا کنند و هنوز نتوانسته اند ارزش های تکنولوژی خود را پیاده سازی کنند.