دسته‌ها
اخبار

الیزابت هولمز، بنیانگذار ترانوس، در تلاش برای بیرون ماندن از زندان در جریان تجدید نظر شکست خورد


الیزابت هولمز، بنیانگذار ترانوس، نتوانست دادگاه را متقاعد کند که به او اجازه دهد از زندان خارج شود، در حالی که او در حال درخواست تجدید نظر برای حکم 11 ساله خود است. مطابق با رو،مه وال استریتدادگاه استیناف حوزه نهم ایالات متحده گفت که درخواست تجدیدنظر هولمز مسائل حقوقی یا سوالاتی را مطرح نمی کند که می تواند بر نتیجه پرونده تأثیر بگذارد. علاوه بر این، حتی اگر سؤالاتی را ایجاد کند، باز هم برای لغو محکومیت او به کلاهبرداری کافی نیست.

هولمز از دادگاه خواسته بود که محکومیت او را چند روز قبل از اینکه قرار باشد در 27 آوریل به زندان معرفی شود، با این استدلال که وکلای او در معرض خطر پرواز نیست، متوقف کند. دادگاه تجدیدنظر در حالی که به درخواست او رسیدگی می کرد، تاریخ گزارش او را به تاخیر انداخت، اما در نهایت تصمیم گرفت که او باید دوره محکومیت خود را آغاز کند. یک دادگاه منطقه ای که قبلاً همان درخواست اردوگاه او را رد کرده بود، به او توصیه کرد که دوران خود را در اردوگاه زندان فدرال برایان، تگزاس بگذراند، که اجازه ملاقات با خانواده را می دهد. دادگاه تجدیدنظر اکنون در مورد تاریخ گزارش جدید برای مجری سابق تصمیم خواهد گرفت.

علاوه بر رد درخواست او، هولمز و رامش “س،” بالو،، مدیرعامل سابق ترانوس، همچنین به پرداخت 452 میلیون دلار غرامت به سرمایه گذاران این استارت آپ خون محکوم شده اند. اگر به خاطر داشته باشید، Theranos قول داده بود که با فناوری ای که می تواند صدها بیماری را تنها با چند قطره خون تشخیص دهد، انقلابی در مراقبت های بهداشتی ایجاد کند. با این حال، به زودی مشخص شد که فناوری آن کار نمی‌کند و از ماشین‌های سنتی استفاده می‌کند که برای انجام آزمایش‌های خود از مقادیر کمتری خون استفاده می‌کنند. روپرت مرداک، رئیس اجرایی News Corp، با ۱۲۵ میلیون دلار بیشترین سهم را به دست خواهد آورد. در همین حال، Walgreens که زم، بزرگ‌ترین شریک Theranos بود و حتی آزمایش‌هایی را در داروخانه‌های خود انجام می‌داد، 40 میلیون دلار دریافت می‌کند.

همه محصولات توصیه شده توسط Engadget توسط تیم تحریریه ما، مستقل از شرکت مادر انتخاب می شوند. برخی از داستان های ما شامل پیوندهای وابسته است. اگر چیزی را از طریق یکی از این پیوندها ،یداری کنید، ممکن است کمیسیون وابسته را دریافت کنیم. تمامی قیمت ها در زمان انتشار صحیح می باشد.


منبع: https://www.engadget.com/theranos-founder-elizabeth-،lmes-fails-in-bid-to-stay-out-of-prison-during-appeal-103222348.html?src=rss