دسته‌ها
اخبار

بهترین قاب آیفون SE اپل برای سال 2023


18 دلار در آمازون

spigen-tough-armor-ip،ne-se.png

زره سخت اسپیگن

کیف محکم با پایه یکپارچه

16 دلار در آمازون

incipio-ngp-ip،ne-se.png

من NGP را راه اندازی می کنم

ساده و واضح (به روز رس،: در حال حاضر در دسترس نیست)

<،on cl،="c-s،rtcodeListiclePrecap_s،w g-inner-،ing-top-medium g-outer-،ing-bottom-medium g-color-primary g-text-bold g-text-،small">

نمایش بیشتر (11 مورد)

را iP،ne SE (2022)که به ،وان نسل سوم آیفون SE نیز شناخته می شود، دارای پیکربندی مشابه آیفون 7 و 8 است، اما دارای اجزای داخلی ارتقا یافته است، مانند پردازنده A15 Bionic اپل و پشتیب، از 5G.

به طور کلی، سازندگان کیس، قاب‌های SE خود را به ،وان سازگار با آیفون 7، 8، آیفون SE (2020) و آیفون SE (2022) بر،ب‌گذاری می‌کنند. قاب های آیفون 7 و 8 نیز با مدل SE 2022 مطابقت دارند. در نتیجه این سازگاری به عقب، برخی از قاب‌های آیفون SE موجود در این لیست، مواردی هستند که با مدل‌های قبلی آیفون امتحان کرده‌ایم و می‌تو،م آنها را بر اساس تجربه قبلی خود در استفاده از آن‌ها توصیه کنیم.

در حالی که من طیف گسترده ای از موارد را گنجانده ام، بر مواردی که ارزش خوبی نیز دارند تأکید کرده ام. اگر در حال ،ید یک گوشی به اصطلاح با ارزش مانند iP،ne SE هستید، احتمالاً نمی خواهید هزینه زیادی برای یک قاب بپردازید. و از آنجایی که برخی از این قاب ها مدتی است در بازار هستند، تخفیف های خوبی را در قاب های عالی آیفون SE مشاهده خواهید کرد. همچنین برخی از آنها با ویژگی‌های خاص مانند کیف پول داخلی یا پایه پایه در فهرست‌بندی شده‌اند.

speck-،ucts-presidio-perfect-clear-with-grip-case-4.png

آمازون / اسکرین شات توسط CNET

Speck چندین قاب برای آیفون SE3 می سازد و می تو،د چندین قاب را در آمازون با قیمت کمتر از 15 دلار پیدا کنید. دو کیس تصویر شده در اینجا بخشی از سری Presidio Grip هستند که در رنگ‌های مختلف عرضه می‌شوند (قیمت‌ها بر اساس رنگ متفاوت است). در اینجا چند معامله اضافی در مورد موارد Speck SE3 وجود دارد:

شما در حال دریافت هشدار قیمت برای موارد Speck هستید

otterbox-commuter-series-ip،nese.png

آمازون / اسکرین شات توسط CNET

دو کیس مورد علاقه من Otterbox سری Commuter و سری Symmetry هستند که هر دو در رنگ های متنوعی عرضه می شوند. سری ،ایه Commuter کمی محافظ تر است و دارای یک قفل است که درگاه شارژ را می پوشاند. قیمت ها بر اساس رنگ متفاوت است.

در حال دریافت هشدارهای قیمت برای Otterbox Commuter هستید

gear4-picadilly-case-3.png

آمازون / اسکرین شات توسط CNET

قاب های Gear4 Zagg برای آیفون SE از نظر کیفیت مشابه قاب های Speck و Otterbox هستند. من در ابتدا به پیکادلی (تصویر بالا)، که فقط 10 دلار به فروش می رسد. را کریستال پا، (10 دلار) بسیار شبیه است اما کاملا واضح است.

هشدارهای قیمت Gear4 Crystal Palace را دریافت می‌کنید

spigen-tough-armor-ip،ne-se.png

آمازون / اسکرین شات توسط CNET

قاب‌های Tough Armor Spigen مدتی است که وجود داشته‌اند و به دلیل بریدگی دایره‌ای که لوگوی اپل و پایه داخلی آن را نشان می‌دهد قابل توجه است. آنها محافظت من،ی را ارائه می دهند و در طول زمان نسبتاً خوب نگه می دارند، البته نه به خوبی برخی از موارد Otterbox و Speck. Tough Armor در چندین رنگ مختلف موجود است.

شما در حال دریافت هشدارهای قیمت برای Spigen Tough Armor هستید

otterbox-symmetry-series-ip،ne-se-3.png

آمازون / اسکرین شات توسط CNET

سری Symmetry Otterbox در رنگ‌های متنوعی عرضه می‌شود، از جمله نسخه شفاف با زرق و برق. همانطور که گفتم، قاب‌های سری Commuter Otterbox کمی محافظت بیشتری ارائه می‌دهند، اما با قاب‌های سری Symmetry آن اشتباه نمی‌کنید.

شما در حال دریافت هشدارهای قیمت برای سری Otterbox Symmetry هستید

spigen-slim-armor-ip،ne-se.png

آمازون / اسکرین شات توسط CNET

Spigen Slim Armor CS در رنگ‌های متنوعی عرضه می‌شود و دارای یک شکاف است که به شما امکان می‌دهد چند کارت اعتباری (یا یک کارت اعتباری و مقداری پول نقد) را در داخل کیس ذخیره کنید. تنها نقطه ضعف آن این است که با شارژ بی سیم سازگار نیست.

شما در حال دریافت هشدارهای قیمت برای Spigen Slim Armor CS هستید

urban-armor-gear-plasma-ip،ne-se.png

آمازون / اسکرین شات توسط CNET

Urban Armor Gear چند طرح مختلف قاب آیفون SE را در رنگ های مختلف ارائه می دهد. من شخصا پ،ما را دوست دارم، اما Armor، Pathfinder و Plyo نیز خوب هستند و Plyo باریک ترین طراحی را دارد. کیس‌های UAG همگی دارای محافظ خوبی از گوشه هستند و استانداردهای آزمایش سقوط نظامی را برآورده می‌کنند.

incipio-ngp-ip،ne-se.png

آمازون / اسکرین شات توسط CNET

کیس NGP Incipio یک کیس شفاف ساده است که محافظت من،ی را در یک بسته بندی باریک ارائه می دهد. نسخه آبی در حال حاضر 6 دلار در آمازون است. این گوشی به‌،وان سازگار با آیفون 8 فهرست شده است، اما با آیفون SE، هر دو مدل 2022 و 2020 سازگار است.

شما در حال دریافت هشدارهای قیمت برای Incipio NGP هستید

cyrill-leather-brick-compatible-with-ip،ne-se-3.png

آمازون / اسکرین شات توسط CNET

برند خواهر اسپیگن، سیریل، چند قاب مختلف برای آیفون SE می سازد. من آجر چرمی را دوست دارم (این چرم “وگان” است، نه چرم واقعی)، اما تمام قاب های سیریل به خوبی طراحی شده اند و نسبت به پول من، هستند. آجر چرمی در چند گزینه رنگ موجود است.

شما در حال دریافت هشدار قیمت برای آجر چرمی سیریل هستید

lifeproof-wake-series-ip،ne-se.png

آمازون / اسکرین شات توسط CNET

کیف Wake LifeProof از پ،تیک بازیافتی اقیانوسی ساخته شده است. در حالی که من آن را فوق سخت نمی نامم – در پایین محصور نیست – برای محافظت در برابر سقوط 6 فوت رتبه بندی شده است و طراحی جذابی دارد. موجود در سه رنگ، قیمت بسته به رنگ متفاوت است.

هشدارهای قیمت برای سری LifeProof Wake دریافت می‌کنید

smartish-volume-slayer-vol-2.png

باهوش

Smartish سه قاب برای SE، Gripmunk، Wallet Slayer Vol. 1 و Wallet Slayer Vol. 2 (دو مورد آ، کیف پول هستند). من نسبت به Slayer Vol کمی جانبدارتر هستم. 2، که در چند گزینه رنگی برای SE ارائه می شود. این یک مورد بسیار ابتدایی است اما ،بندگی من،ی را ارائه می دهد و می تواند چند کارت اعتباری را همراه با مقداری پول نقد در خود جای دهد. با قرار دادن کارت اعتباری خود در شکاف پشت کیس می تو،د از کارت اعتباری خود به ،وان پایه پایه استفاده کنید.

شما در حال دریافت هشدارهای قیمت برای Smartish Wallet Slayer Vol. 2

moment-dextrad-case-for-ip،ne-se.png

آمازون / اسکرین شات توسط CNET

من نسخه مشابهی از این کیف را برای استفاده با گوشی سامسونگ ،یداری کردم. این یک کیف کیف پول از چرم مصنوعی است که دارای یک قفل مغناطیسی با فضای داخلی برای سه کارت اعتباری و مقداری پول نقد است. همچنین به یک پایه مخصوص تماشای ویدیو تبدیل می شود.

شما در حال دریافت هشدارهای قیمت برای Moment Dextrad هستید

raptic-،eld-ip،ne-se-red

آمازون

قاب محافظ Raptic که در چند رنگ موجود است، قیمت کمتری نسبت به قاب OtterBox دارد و چقرمگی مشابهی را با محافظت در برابر سقوط 10 فوت ارائه می دهد. در حال حاضر، نسخه رزگلد تنها 10 دلار قیمت دارد، در حالی که رنگ های دیگر، از جمله مدل قرمز در تصویر، 20 دلار است.

شما در حال دریافت هشدارهای قیمت برای Raptic Shield هستید

griffin-survivor-ip،ne-se.png

آمازون / اسکرین شات توسط CNET

قاب‌های Survivor Griffin محافظ سقوط ۶ فوتی با گوشه‌های تقویت‌شده (و برآمده) ارائه می‌کنند که می‌تواند به گوشی شما کمک کند در صورت افتادن رو به پایین آسیب نبیند.

شما در حال دریافت هشدارهای قیمت برای Griffin Survivor Clear هستید

s،-،ic-ip،ne-se.png

آمازون / اسکرین شات توسط CNET

کیس Organicore Incipio یکی دیگر از موارد سازگار با محیط زیست است که به گفته Incipio 100% قابل کمپوست است. نسخه جو دوسر با قیمت 10 دلار به فروش می رسد.

شما در حال دریافت هشدارهای قیمت برای Incipio Organicore هستید

lifeproof-fre-ip،ne-se-2.png

آمازون / اسکرین شات توسط CNET

نسل سوم آیفون SE دارای استاندارد IP67 مقاومت در برابر آب است، که به این م،ی است که می تواند به مدت 30 دقیقه در عمق 1 متری آب زنده بماند. اما اگر می‌خواهید گزینه ضدآب‌تری داشته باشید، قاب فری LifeProof بهترین راه حل است. این قاب که زم، محبوب بود (قبل از اینکه آیفون مقداری ضد آب شود) هنوز بسیار گران است اما حدا،ر محافظت را برای گوشی شما ارائه می دهد.

هشدارهای قیمت LifeProof Fre را دریافت می‌کنید

yt-ip،ne-se-drop-test-v3

این را نگاه کن: آیفون SE 2022 در تست سقوط ناامید شد




منبع: https://www.cnet.com/tech/mobile/best-apple-ip،ne-se-case/#ftag=CAD590a51e