دسته‌ها
اخبار

افزایش حریم خصوصی کاربر برای تبلیغات موبایلی به چه معناست


تمام جلسات درخواستی از اج، امنیت هوشمند را بررسی کنید اینجا.


از زم، که اپل چارچوب حریم خصوصی ATT خود را معرفی کرد تا به کاربران برنامه کنترل بیشتری بر داده‌هایشان بدهد، ،ب‌وکارهای فناوری تبلیغات موظف شده‌اند تا با رعایت محدودیت‌های داده‌های جدید، در عین حال که اه، رشد خود را برآورده می‌کنند، معاوضه‌هایی را انجام دهند.

با این حال، در حالی که تبلیغ کنندگان تلفن همراه دیگر نمی توانند از شناسه های شخصی برای هدف قرار دادن استفاده کنند 70 درصد iOS کاربر، که رضایت نداده‌اند ردیابی شوند، ابزارهای دیگری در اختیار دارند – مانند سیگنال‌های متنی و اسناد احتمالی – برای شناسایی و هدف قرار دادن مخاطبان با کیفیت در سراسر ا،یستم تلفن همراه.

همانطور که گفته شد، تبلیغات درون برنامه ای ممکن است با منسوخ شدن شناسه تبلیغ کنندگان (IDFA) کارآمدتر به نظر برسد. اما با داده ها، استراتژی ها و شرکای من،، نه تنها هنوز یک استراتژی رشد قابل دوام است، بلکه یک حیاتی یکی

آنچه بعد از iOS 14.5 تغییر کرده است

بر اساس محدودیت‌های جدید حریم خصوصی، تبلیغ‌کنندگان برنامه دیگر نمی‌توانند برای ارائه داده‌های سطح دستگاه برای ارائه تبلیغات مرتبط به کاربران در دستگاه‌های iOS به IDFA اعتماد کنند. از آنجایی که تبلیغ‌کنندگان دیگر نمی‌توانند فعالیت کاربر را در برنامه‌های iOS ردیابی کنند – از جمله کلیک‌ها، دانلودها و تبدیل‌های آن‌ها – آنها همچنین توانایی کمتری برای اندازه‌گیری اثربخشی تبلیغات خود دارند و از این اطلاعات برای بهینه‌سازی کمپین‌ها و بودجه تبلیغات خود استفاده می‌کنند.

رویداد

اج، امنیت هوشمند بر حسب تقاضا

نقش حیاتی هوش مصنوعی و ML در امنیت سایبری و مطالعات موردی خاص صنعت را بیاموزید. امروز جلسات درخواستی را تماشا کنید.

اینجا را تماشا کنید

این از دست دادن کارایی به م،ای نرخ تبدیل کمتر، اما CPM ارزان تر (هزینه به ازای هر 1000 نمایش) است. بنابراین، در حالی که مقیاس‌بندی کمپین‌ها برای ش،ت دادن KPI ممکن است پیچیده‌تر باشد، ،ب و کار رشد اپلیکیشن می‌تواند ارزان‌تر از قبل باشد.

بازاریابی عملکرد متفاوت است، بدتر نیست

با شروع iOS 14.5، در حالی که ممکن است تبلیغ‌کنندگان به داده‌های شناسه دستگاه دسترسی نداشته باشند، همچنان می‌توانند از سیگنال‌های متنی برای نمایش تبلیغات به کاربران با کیفیت استفاده کنند. سیگنال های متنی چیست؟ آنها نقاط داده منطبق با حریم خصوصی هستند که اطلاعات مفیدی را در مورد یک فرصت تبلیغاتی، مانند مکان، نوع دستگاه، و اطلاعات مربوط به محیطی که یک تبلیغ در آن نشان داده می شود (ی،ی ویژگی های یک برنامه یا وب سایت) را منتقل می کنند.

با این نوع داده، تبلیغ‌کنندگان می‌توانند از هدف‌یابی متنی استفاده کنند – تطبیق یک تبلیغ با یک فرصت نمایش برای پیش‌بینی دقیق احتمال درگیری کاربر با یک آگهی. از آنجا، آنها می توانند مبلغ پیشنهادی برای هر نمایش را تعیین کنند.

از آنجایی که کاربران به‌طور خودکار از ردیابی IDFA انصراف می‌دهند، تبلیغ‌کنندگان دیگر نمی‌توانند برای دسترسی به داده‌های نحوه تعامل کاربر با یک آگهی به شناسه دستگاه تکیه کنند، و همچنین نمی‌توانند بر اساس رویدادهای درون‌برنامه به مخاطبان هدف خود تکیه کنند. در عوض، مدل‌های یادگیری ماشین (ML) از سیگنال‌های زمینه‌ای جدید برای پیش‌بینی‌های مؤثر استفاده می‌کنند.

در حالی که این امر تبلیغات درون برنامه ای را کارآمدتر کرده است، تبلیغات iOS همچنان به اه، ROAS تبلیغ کنندگان می رسد یا از آنها فراتر می رود. به ،وان مثال، در LifeStreet، ما شاهد تبدیل کمتری به ازای هر دلار تبلیغاتی هستیم که برای ترافیک بدون شناسه دستگاه صرف می شود، اما CPM ما حدود 2.1 برابر کمتر است. این به 10٪ ROAS بیشتر در هزینه رسانه بدون شناسه دستگاه منجر می شود. در حالی که نرخ نمایش به تبدیل تغییر کرده است، کاهش هزینه به تبلیغات در iOS کمک کرده تا اثربخشی آن را بهبود بخشد.

داده های جدید، چشم انداز رقابتی جدید

سیگنال های متنی را نیز می توان با معیارهای دیگر ،یب کرد. به ،وان مثال، تعداد تعاملات انجام شده با یک ویژگی خاص یک تبلیغ مشخص می کند که کدام بخش از خلاقیت ارزش افزوده دارد. البته، این به اندازه استفاده از IDFA دقیق نیست، اما فناوری‌هایی مانند ML دریافت این سیگنال‌ها و پیش‌بینی در زمان واقعی ارزش هر نمایش تبلیغاتی را با دقتی تقریباً برابر با تبلیغات مبتنی بر شناسه دستگاه ممکن می‌سازد.

علاوه بر این، چشم انداز رقابتی تبلیغات موبایلی بسیار سطحی تر از همیشه است. امروزه، همه بازیگران فناوری تبلیغات – نه فقط آنهایی که خارج از باغ های دیواری (فیس بوک، گوگل) هستند – اطلاعات کمتری در مورد کاربران نسبت به قبل دارند. این فضا را برای بازیکنان کوچکتر و خاص با مدل های تخصصی ML تاریخی و الگوریتم های چابک برای رقابت با غول های فناوری ایجاد کرده است.

به همین دلیل، پلت‌فرم‌های بازاریابی که بیشترین موفقیت را پس از استهلاک IDFA داشته‌اند، پلتفرم‌هایی هستند که با افزودن سیگنال‌های پیش‌بینی‌کننده‌تر، برای بهبود عملکرد مدل‌های خود سرمایه‌گذاری می‌کنند. توانایی تولید سیگنال‌های جدید که می‌توانند برای آموزش مدل‌ها به منظور بهبود دقت پیش‌بینی‌شان به‌طور مداوم مورد استفاده قرار گیرند، منجر به مناقصه مؤثرتر می‌شود، CPI پایین‌تر و کیفیت کاربر بالاتر را ممکن می‌سازد، و در نهایت ROAS را برای تبلیغ‌کنندگانشان افزایش می‌دهد.

چگونه استراتژی تبلیغات موبایلی خود را برای موفقیت تنظیم کنید

اکنون که قو،ن بازی تبلیغاتی موبایل تغییر کرده است، روش های برنده شدن در آن نیز تغییر کرده است. استراتژی های موفقیت آمیز تبلیغات موبایلی در چشم انداز فناوری تبلیغات با قابلیت حفظ حریم خصوصی امروزی چیست؟

افزایش را دوباره ارزیابی کنید و بودجه رسانه خود را آزمایش کنید

همانطور که در بالا ذکر شد، اقتصاد تبلیغات موبایلی از iOS 14.5 تغییر کرده است. این بدان م،است که ارزیابی مجدد تأثیر محسوس مخارج خود و آزمایش با بودجه رسانه ای هوشمندانه است. برای آزمایش کانال های جدید و شرکای تخصصی آماده باشید. با شریک اندازه‌گیری تلفن همراه خود (MMP) برای به حدا،ر رساندن داده‌های اسناد موجود، و درک افزایش عملکرد کمپین هر شریک، که به موفقیت کمپین در آینده کمک می‌کند، از نزدیک کار کنید.

آماده همکاری با شرکت های مستقل فناوری تبلیغات باشید

امروزه، زمین بازی در سطح بالاتری قرار دارد و به ارائه دهندگان فناوری کوچکتر اجازه می دهد تا نتایج قوی تری نسبت به آنچه قبلا ممکن بود تضمین کنند. برای تبلیغ‌کنندگان، فرصتی برای مشارکت با شرکت‌های مستقل فناوری تبلیغات وجود دارد که می‌توانند راه‌حل‌های سفارشی متن، با نیازهایشان را به جای رویکرد «یک اندازه من، برای همه» باغ‌های دیواری ارائه دهند.

از شرکای رشد خود بیشتر تقاضا کنید

در نهایت، تبلیغ‌کنندگان باید نسبت به شرکای خود مطالبه‌گر باشند، بر نحوه کار آنها نظارت داشته باشند و مطمئن شوند که تبلیغ‌کنندگان اطلاعاتی را که می‌خواهند به دست می‌آورند، نه فقط عملکرد. با تغییرات مداوم حریم خصوصی اپل – و به زودی گوگل -، عملکرد قوی امروز 18 ماه آینده عملکرد قوی را تضمین نمی کند.

این مهم است که تبلیغ کنندگان از خود بپرسند: آیا من با شرکای من، کار می کنم؟ آیا آنها داده های شفاف و ارسالی هستند که بتوانم از آنها برای مقیاس بندی کمپین های آینده استفاده کنم؟ آیا فرآیند و تخصص آنها اعتماد را القا می کند؟ اگر پاسخ به این سؤالات مثبت نیست، ممکن است زمان آن فرا رسیده که در ،یب بازاریابی فعلی خود تجدید نظر کنید.

با وجود افزایش حریم خصوصی، آینده تبلیغات موبایلی روشن است

پیش‌بینی می‌شود صنعت بازی‌های موبایلی شاهد رشد تصاعدی باشد به سال 2029. تبلیغ‌کنندگ، که بیشترین استفاده را از این رونق می‌برند، ،، خواهند بود که شرکای آن‌ها می‌توانند سیگنال‌های زمینه‌ای را که از مبادلات تبلیغاتی دریافت می‌کنند به طور موثر آزمایش کنند و از آن‌ها برای تکرار مدل‌سازی پیش‌بینی خود استفاده کنند. در عصر کنونی ما که افزایش حریم خصوصی کاربران است، روش‌های تبلیغات موبایلی موفق ممکن است تغییر کرده باشد، اما توانایی موفقیت تغییر نکرده است. فناوری تبلیغات همیشه مملو از پیشگام، بوده است که در لحظات عدم اطمینان شکوفا می شوند و این لحظه تفاوتی نخواهد داشت.

لوی متکینز مدیر عامل شرکت LifeStreet است.

DataDecisionMakers

به انجمن VentureBeat خوش آمدید!

DataDecisionMakers جایی است که کارشناسان، از جمله افراد فنی که کار داده را انجام می دهند، می توانند بینش ها و نوآوری های مرتبط با داده ها را به اشتراک بگذارند.

اگر می‌خواهید درباره ایده‌های پیشرفته و اطلاعات به‌روز، بهترین شیوه‌ها و آینده فناوری داده و داده مطالعه کنید، به ما در DataDecisionMakers بپیوندید.

شما حتی ممکن است در نظر داشته باشید که مقاله ای از خودتان ارائه دهید!

از DataDecisionMakers بیشتر بخو،د


منبع: https://venturebeat.com/programming-development/what-increased-user-privacy-means-for-mobile-advertising/