دسته‌ها
اخبار

میلیاردها دلار در یک فصل خرید تعطیلات گیج کننده در خطر است


برای ،ده فروشان که از فروش اولیه تعطیلات استفاده می ،د تا قبل از اینکه ا،ر ،یداران حتی لباس های هالووین خود را انتخاب کنند، محصولات را تخلیه کنند، اهمیتی ندارد. اما این نشان می دهد که ،یداران صرف نظر از اینکه برای چه هدفی هستند، انگیزه معاملات را دارند. پس از دو سال تخفیف‌های محدود، ،یداران نشان می‌دهند که مایلند برای یک معامله صبر کنند.

برندها در حال اجرا هستند. دوچرخه‌ساز Specialized در وب‌سایت خود گفت: «ما خیلی زیاد ساخته‌ایم» و به مشتریان گفت که می‌توانند «بسیار صرفه‌جویی کنند».

Rakuten، یک پلتفرم آنلاین که معاملات و جوایز ،یدار را ارائه می‌کند، گفت که مشارکت ،ده‌فروشان در تبلیغات جمعه سیاه و دوشنبه سایبری “بزرگترین مشارکت در سه سال گذشته” بوده است.

ناتالی رودریگز، 47 ساله، که برای دپارتمان درآمد ایندیانا کار می کند، گفت که محصولات فروش آن چیزی نبودند که او می خواست برای کریسمس بدهد.

من واقعاً از آن معاملاتی که در حال حاضر در راه است آگاه هستم. من فکر می کنم این یک چنگ زدن است که ببینم چه ،ی اول پول من را می گیرد. آیا من از آن سوء استفاده می کنم زیرا فکر می کنم یک معامله بوده است؟

«در فروش آمازون، 150 چیز در سبد ،یدم داشتم و برای بعد ذخیره کردم، اما چیزی ندیدم که قابل مقایسه با آنچه فکر می‌کردم یک معامله جمعه سیاه باشد. وقتی بچه بودم، جمعه سیاه بسیار کم هزینه بود، مثلاً 80 یا 90 درصد تخفیف. بیشتر چیزی که من دیدم 30 و 40 درصد در برخی موارد بود. این مانند، “نه، من فقط می گذرم”، به خصوص اگر یک مورد ضروری نباشد. کرست وایت استریپ بسیار عالی بود، اما من در حال حاضر به آنها نیازی ندارم.

تنها چیزی که گرفتم یک کارت هدیه 50 دلاری بود که روی آن 10 دلار جایزه داشت.

برای سال‌ها، که عمدتاً توسط آمازون تشویق می‌شد، مصرف‌کنندگان به حمل و نقل سریع عادت ،د – اغلب در دو روز یا کمتر. بیماری همه گیر آن را تغییر داد. کمبود راننده و موجودی به این م،ی بود که مردم باید از قبل برنامه ریزی کنند.

امسال، کارشناسان صنعت انتظار شیپاگدون دیگری را ندارند. تعداد کارگران تحویل و انبار به اندازه کافی برای پاسخگویی به تقاضا وجود دارد. فرستنده‌ها باید بتوانند روزانه 110 میلیون بسته را تحویل دهند، تقریباً 20 میلیون بیشتر از آنچه ،یداران انتظار می‌رود سفارش دهند. طبق ShipMatrix، یک مشاوره

جمیل غنی، معاون آمازون پرایم گفت: «به دلیل تجربیاتی که در چند سال اخیر با زنجیره‌های تامین جه، اتفاق افتاده است، مردم فصل تعطیلات را در یک دوره طول،‌تر طول، می‌کنند.


منبع: https://www.nytimes.com/2022/11/23/business/،liday-s،pping.html