دسته‌ها
اخبار

تکنولوژی چیست؟ آکادمی 2050

جامعه ما در دهه گذشته به سرعت تغییر کرده است، به ویژه به دلیل بحران اقتصادی 2008 تا 2009 و بیماری کرونا. این روندها در کنار هم قرار می‌گیرند تا دنیایی را شکل دهند که در آنNFT ها بر کلکسیون‌های سنتی غلبه کنند و سال 2022 را به سالی فوق العاده تبدیل کنند. ما قبلاً شاهد توسعه عظیمی در فضای محاسبات کوانتومی توسط کمپانی‌هایی از جمله گوگل، آی‌بی‌ام، مایکروسافت، آمازون و علی‌بابا بوده‌ایم. استارت‌آپ‌هایی مانند Rigetti Computing، D-Wave Systems، ColdQuanta، 1QBit، Zapata Computing و QC Ware در فناوری و رشد خود از انتظارات صنعت فراتر رفته‌اند. با توجه به نیازهای اختصاصی شما، به شما در انتخاب بهترین راهکارها کمک کنیم. علت اصلی پیچیدگی تکنولوژی در سازمان‌ها، استفاده از تکنولوژی‌های غیر تکراری است، که موجب کاهش نظارت می‌شود و چون مسائلی پیش می‌آید که سازمان برای آن برنامه ریزی نشده است، موجب پیچیدگی در سازمان می‌شود.

  • سوزن‌های کوچک که به‌سختی قابل‌مشاهده هستند، آماده می‌شوند تا وارد دوره‌ای جدید از تزریق‌های بدون درد و آزمایش خون شوند.
  • نتایج مربوط به بررسی و استخراج عوامل سرمایه گذاری خطرپذیر شرکتی در نظام بانکی براساس مدل سیپ نشان داد که این عوامل شامل برونداد (خروجی)، بستر (زمینه)، درونداد (ورودی ها) و فرآیند است.
  • همانطور که اکوسیستم متاورس در سال 2022 رشد می‌کند، انتظار می‌رود که تأثیر مستقیمی بر آینده بسیاری از بخش‌های فناوری داشته باشد.
  • اگر بخواهیم همزادِ دیجیتالی را معنی کنیم باید بگوییم که این مفهوم Digital Twin یک شمایِ مجازی از یک فرایند یا شیء فیزیکی است که به صورت همزمان می‌تواند آن را شبیه‌سازی کند.
  • با توسعه تکنولوژی‌هایی مثل واقعیت مجازی VR و واقعیت افزوده AR این تجربه بیش از پیش شبیه به فیلم آواتار ساخته جیمز کامرون Avatar by James Cameron خواهد شد.

با بهره‌گیری از این شارژر قادر به شارژ همزمان گوشی اندرویدی، آیفون، تبلت و حتی لپ‌تاپ را شارژ کند. انکر در بازه‌های قیمتی متفاوت، هدفون‌های متنوعی را راهی بازار کرده و یکی از هدفون‌های بلوتوثی این شرکت، انکر Soundcore R500 نام دارد. از نظر قیمتی، این هدفون رقیب محصولات برندهای پایین‌رده مانند QCY است. اما آیا نسبت به رقبای خود حرف بیشتری برای گفتن دارد یا نه؟ در ادامه به مشخصات این هدفون می‌پرداز …

ما را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید

ایلان ماسک در یک نظرسنجی جدید از کاربران سؤال کرده که آیا باید اکثر حساب‌های مسدودشده توییتر برگردانده شوند یا خیر. در این فرآیند هسته‌های سبک‌تر با هم ترکیب می‌شوند و یک هسته سنگین را به وجود می‌آورند. دانشمندان در سال‌های گذشته تلاش کرده‌اند تا بتوانند چنین واکنشی را ترتیب داده و مهم‌تر از همه اینکه انرژی حاصل از آن را کنترل و ذخیره کنند.

5 – حفاظت دربرگیرنده دو رویکرد است، اول حفاظت از اسرار و مزیت‌های رقابتی سازمان که در فناوری نهفته می‌باشد و جلوگیری از انتقال ناخواسته فناوری به فضای بیرونی رقابتی؛ دوم تعبیه روش‌هایی برای مستندسازی و حفاظت از تجارب و دانش افراد سازمان. 1 – شناسایی فناوری که در آن فهرستی از فناوری‌های موجود یا مورد نیاز بررسی و شناسایی می‌شوند. ۱۴۰۱ © تمامی حقوق این وب سایت برای تکراتو – اخبار تکنولوژیمحفوظ بوده و نقل مطالب تنها با ذکر منبع سایت بصورت لینک، مجاز است. ساده سازی امور و ماشینی شدن آن اگرچه مزایای بسیاری دارد، اما یک شمشیر دو لبه است!

این امر به فعالان عرصه این فرصت را می دهد تا برای ایجاد تغییرات اجتماعی تلاش کنند. بهینه سازی جستجوی صوتی را می توان به صورت فرایند بهینه سازی صفحات وب برای ظاهر شدن با جستجوی صوتی تعریف کرد. دستگاه هایی که از تشخیص صدا استفاده می کنند ، به لطف دستیارهای صوتی و اینترنت اشیا محبوبیت سریعی پیدا می کنند.

علم و فناوریابداع سیستم جدید برای کمک به کم‌شنوایان

اینترنت اشیا را می توان به عنوان شبکه ای از دستگاه های مجهز به اینترنت تعریف کرد که در آن انتقال داده ها نیازی به دخالت انسان ندارد. آینده ای که در آن اشیاء به وب متصل شوند ، این یک رویا نیست چرا که پیش بینی می شود حدود 30 میلیارد دستگاه اینترنت اشیا در سال 2025 شروع به کار کنند. فناوری بلاک چین کاربران را قادر می سازد بدون دخالت شخص ثالث ، از طریق اینترنت معاملات انجام شود. این فناوری با کاهش خطراتِ جرایم سایبری ، می تواند انقلابی در بخش های مختلف تجاری ایجاد کند.

به عنوان مثال، استارتاپ 23andMeبه افراد کمک می کند تا به ژنوم انسان دسترسی پیدا کنند، آن را درک کنند و از آن بهره ببرند. مزایا و معایب تکنولوژیدر تعریف تکنولوژی به زبان ساده باید گفت فناوری استفاده عملی از دانش و مهارت برای ساختن ابزارهای گوناگون، ماشین، ساختمان، وسیله نقلیه و سایر موارد مورد نیاز است. در طول تاریخ تعاریف متعددی از سوی صاحب نظران در تعریف تکنولوژی ارائه شده است. در پاسخ به سوال تکنولوژی چیست ؟ برخی آن را در معنای ابزاری برای حفظ بقای انسان های نخستین تعبیر کرده اند و برخی دیگر آن را ابزاری در دست بشر برای تسلط بر محیط تعریف کرده اند.

مدل پرو پلاس این محصولات به‌عنوان برترین گوشی از این سری، با تراشه‌ی Snapdragon 8+ Gen 1، باتری ۴۷۰۰ میلی آمپرساعتی و رم ۱۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد. پتنت‌های فاش‌شده از لپ‌تاپ تاشو سامسونگ نشان می‌دهد این شرکت کره‌ای احتمالاً قصد دارد دستگاه مذکور را با طراحی شبیه گوشی تاشو گلکسی زد فولد ۴ خود عرضه کند. مطالعه پژوهشگران فنلاندی نشان می‌دهد مردان ازنظر زیستی پیر‌تر از زنان هم‌سن خود هستند؛ اما این فاصله در حال کم‌شدن است. این روزها بسیاری از افراد از امکانات استریم موسیقی انلاین استفاده می‌کنند؛ بااین‌حال، برخی افراد موزیک‌پلیرهای آنلاین و مجموعه‌های خود را ترجیح می‌دهند. در این مقاله، چند نمونه از بهترین موزیک‌‌پلیرهای اندروید را معرفی می‌کنیم. پیچیدگی در تکنولوژی همان گونه که قبلاً نیز بیان شد، موجب می‌شود تا مدیران تصمیمات را به سطوح پایین‌تر واگذار کنند، که باعث کاهش تمرکز در تصمیم‌گیری می‌شود.