دسته‌ها
اخبار

اگر پروفایل Threads را حذف کنید متا اکانت اینستاگرام شما را حذف می کند


به گفته مارک زاکربرگ، یکی از بنیانگذاران و مدیر اجرایی، Threads، رقیب توئیتر متا، با سرعتی خیره کننده کاربران را جذب می کند و تنها در هفت ساعت 10 میلیون ثبت نام را جمع آوری می کند. اما سرویس جدید بسیار مورد انتظار، که برای ورود به حساب کاربری اینستاگرام نیاز دارد، یک شرط جالب دارد: حذف یک حساب Threads، حساب اینستاگرام پیوند شده را خاتمه می دهد.

در یک ‘سیاست حفظ حریم خصوصی تکمیلیمتا توضیح می دهد: “شما می تو،د پروفایل Threads خود را در هر زم، غیرفعال کنید، اما پروفایل Threads شما فقط با حذف اکانت اینستاگرام قابل حذف است.”

منطقی که متا در صفحه سیاست توضیح می دهد این است که پروفایل Threads بخشی از حساب کاربری اینستاگرام کاربر است. کشف این شرط بسیاری از کاربران را شگفت زده کرده است.

من قبلاً اکانت threads خود را غیرفعال کردم، اما معلوم شد که نمی‌تو،د اکانت Threads خود را *بدون حذف اکانت اینستاگرام* خود حذف کنید، بنابراین شاید فقط ثبت نام نکنید!

— امیلی هیوز ✨ (@emilyhughes) 6 جولای 2023

Threads، یک برنامه مکالمه مبتنی بر متن، جایگزین پرمخاطبی برای پلتفرم رسانه اجتماعی توییتر متعلق به ایلان ماسک است.

اینستاگرام، پلتفرم محبوب اشتراک‌گذاری ع، با بیش از ۲ میلیارد کاربر، روز چهارشنبه Threads را برای کاربران بیش از ۱۰۰ کشور جهان منتشر کرد. به نظر می رسد این اپلیکیشن که جدیدترین برنامه از سری رقبای توییتر است که به سرعت در حال رشد هستند، مطلوب ترین تا کنون بوده است.

زاکربرگ روز پنجشنبه گفت که این اپلیکیشن تنها در هفت ساعت 10 میلیون ثبت نام را جذب کرده است و یک ایموجی را به اشتراک گذاشت که نشان می‌دهد ذهن او از استقبال منفجر شده است. سرعت تا 10 میلیون Threads را تبدیل می کند ارائه سریع ترین رشد مصرف کننده.

تعدادی از برندها از جمله نتفلی،، آمازون، NFL، پپسی نیز با ثبت نام در اپلیکیشن، رای اعتماد خود را به Threads اعلام کرده اند. با این حال، بسیاری از نام‌های اصلی – گوگل، اپل، گلدمن ،س، مورگان استنلی و دیزنی – حداقل تا زمان انتشار به‌طور مرموزی وجود ندارند.




منبع: https://techcrunch.com/2023/07/06/threads-delete-profile-instagram-meta/