دسته‌ها
اخبار

گلکسی واچ 5 سامسونگ به پایین ترین حد خود رسیده است


با نزدیک شدن به رویداد Galaxy Unpacked سامسونگ، احتمال اینکه خیلی زود ساعت هوشمند جدید سامسونگ را ببینیم زیاد است. اگر تا آن زمان نمی تو،د صبر کنید، Samsung Galaxy Watch 5 در چندین ،ده فروش به پایین ترین حد خود رسیده است. در حال حاضر، می تو،د پوشیدنی 40 میلی متری مجهز به بلوتوث را از اینجا ،یداری کنید آمازون، بهترین ،ید، و مستقیم از سامسونگ در پیکربندی‌های انتخابی که از 199 دلار شروع می‌شود (80 دلار تخفیف). همچنین می‌تو،د نوع 44 میلی‌متری آن را که صفحه نمایش و باتری بزرگ‌تری ارائه می‌دهد، با قیمت حدود 229 دلار (81 دلار تخفیف) ،یداری کنید. آمازون، بهترین ،ید، و والمارت.

ساعت سبک وزن آندروید تمام ویژگی‌های استاندارد سلامت، تن، اندام و ردیابی خواب را که انتظار دارید، همراه با برخی ویژگی‌های اضافی منحصر به فرد، از جمله تجزیه و تحلیل ،یب بدن، ارائه می‌کند. همچنین می‌تواند دمای پوست شما را اندازه‌گیری کند، با یک پوشش شیشه‌ای کریستالی یاقوت کبود جدید برای دوام بهتر ارائه می‌شود و عمر باتری بهتری نسبت به مدل قبلی خود ارائه می‌دهد. فقط به خاطر داشته باشید که برخی از ویژگی‌ها وجود دارد که فقط دارندگان تلفن سامسونگ می‌توانند از آن‌ها بهره ببرند، که واقعاً فقط اگر قبلاً یک تلفن سامسونگ دارید، Watch 5 را به بهترین ردیاب تن، اندام تبدیل می‌کند.

جدیدترین افسانه زلدا بازی مشابه نسخه قبلی خود است نفس وحشی، هم در داستان و هم در گیم پلی آن. با این حال، آن را با برخی از ابزار ساختمان جدید، که مردم استفاده می کنند به روش های بسیار سرگرم کننده – و گاهی اوقات کاملا عجیب و غریب است.

اگر از دست دادید مک بوک ایر 15 اینچی معاملاتی که ما در مدت کوتاهی پس از معرفی لپ تاپ دیدیم، نگران نباشید که آنها بازگشته اند. در حال حاضر، شما می تو،د ،ید مک بوک ایر 15 مجهز به M2 در آمازون و ع، B&H با 8 گیگابایت حافظه، 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی، یک پردازنده مرکزی هشت هسته ای و یک پردازنده گرافیکی 10 هسته ای با قیمت 1199 دلار (100 دلار تخفیف)، که با بهترین قیمت لپ تاپ تا به امروز مطابقت دارد.

اگر به دنبال صفحه نمایش زیاد هستید اما نمی خواهید یکی از مک بوک پروهای گران قیمت و بالاتر را ،یداری کنید، جدیدترین مک بوک ایر لپ تاپ من،ی است. این مدل کاملاً همان سطح قدرت مدل‌های Pro را ارائه نمی‌دهد، اما بیش از حد قادر به مدیریت متوسط ​​حجم کاری و بیشتر نیازهای سرگرمی شماست. در عین حال، نسبتاً مقرون به صرفه است، با صفحه نمایش بزرگتر و آرایه بلند،ای بهتر نسبت به مک بوک ایر 13 اینچی سال گذشته.

هنوز نرو…


منبع: https://www.theverge.com/good-deals/2023/7/6/23784295/samsung-galaxy-watch-5-tears-of-the-kingdom-apple-macbook-air-deal-sale