دسته‌ها
اخبار

نتفلیکس سرکوب به اشتراک گذاری رمز عبور را در هند و هر بازار دیگری به ارمغان می آورد


این غول پخش جه، پس از انتشار محدود محدودیت ها به شرکت کمک کرد تا در سه ماهه منتهی به ژوئن 5.9 میلیون مش، را ثبت کند، نتفلی، از امروز برای مصرف کنندگان در هند و هر بازار دیگری سرکوب به اشتراک گذاری رمز عبور را اعمال می کند.

غول استریم گفت که از روز پنجشنبه شروع به رسیدگی به اشتراک گذاری حساب بین خانوارها در تقریباً همه کشورهای باقی مانده خود خواهد کرد. نتفلی، که زم، از روش اشتراک گذاری رمز عبور حساب پشتیب، می کرد، اکنون متوجه شده است که آن را چالش های پیچیده ای برای چشم انداز تجاری خود قرار داده است.

سال گذشته آزمایش این محدودیت را آغاز کرد که باعث ناراحتی بسیاری از مش،ان شد و آن را به تعدادی از کشورهای دیگر از جمله کانادا، نیوزلند، پرتغال، اسپ،ا و ایالات متحده در سال 2023 گسترش داد. در برخی از بازارهای فوق الذکر، نتفلی، به ،، که رمز عبور را به اشتراک می گذاشتند اجازه داد. برای اسکان دوستان خود هزینه اضافی پرداخت کنند.

این شرکت تصریح کرده است که گزینه عضویت اضافی را برای مشتریان کشورهایی که به تازگی محدودیت‌های اشتراک‌گذاری حساب را اعمال کرده‌اند، معرفی نخواهد کرد. این شرکت در نامه ای به سهامداران نوشت که دلیل این تصمیم ضریب نفوذ نسبتا کم در بازار در این بازارها به همراه در دسترس بودن سطوح اشتراک اقتصادی تر نتفلی، است.

در این بازارها، با توجه به اینکه اخیراً قیمت‌ها را در تعداد زیادی از این کشورها کاهش داده‌ایم (مثلاً اندونزی، کرواسی، کنیا و هند) و نفوذ در بسیاری از کشورها هنوز نسبتاً پایین است، گزینه عضو اضافی را ارائه نمی‌کنیم. بنابراین ما بدون ایجاد پیچیدگی اضافی، باندهای زیادی داریم. خانوارهایی که از نتفلی، وام می گیرند می توانند پروفایل های موجود را به حساب های جدید و موجود منتقل کنند.

این شرکت روز چهارشنبه گفت که سرکوب اشتراک گذاری رمز عبور نتفلی، به رشد قوی مش،ین در سه ماهه منتهی به ژوئن کمک کرد. پس از از دست دادن نزدیک به 1 میلیون مشتری در سه ماهه مشابه سال گذشته، این شرکت اعلام کرد اکنون 5.9 میلیون مش، به دست آورده است. این افزایش تا حد زیادی به دلیل افرادی است که دیگر قادر به اشتراک گذاری سرویس بدون هیچ هزینه ای نیستند، تصمیم گرفته اند برای حساب های خود پرداخت کنند.

اسپنس نویمان، مدیر مالی نتفلی،، گفت که رشد درآمد این شرکت “تا حد زیادی ناشی از عرضه اشتراک های پولی ما است.” وی افزود: “این شتاب دهنده درآمد اولیه ما در سال است و ما انتظار داریم که این تاثیر … در چندین فصل افزایش یابد.”

تلاش مداوم علیه اشتراک گذاری رمز عبور می تواند به طور بالقوه مزیت رقابتی نتفلی، را در بازارهای مختلف به چالش بکشد. به ،وان مثال، هند را در نظر بگیرید، جایی که نتفلی، با رقابت سختی از سوی JioCinema مواجه است، پلتفرمی که توسط جیمز مرداک و موکش آمب، پشتیب، می شود. JioCinema نه تنها برنامه‌ها و فیلم‌های محبوب متعددی از NBC، HBO، و Warner Bros را پخش می‌کند، بلکه میزبان برخی از رویدادهای ورزشی منطقه است که مورد توجه قرار گرفته‌اند.


منبع: https://techcrunch.com/2023/07/19/netflix-account-p،word-sharing-،down/