دسته‌ها
اخبار

وصله «پروتکل Callisto» تلاش می‌کند تا مشکلات عملکرد رایانه شخصی را برطرف کند


یک روز پس از انتشار پروتکل کالیستو توسعه دهنده استودیو Striking Distance در حال انتشار یک پچ برای رفع مشکلات لکنت نسخه PC است. استودیو وعده داده است رفع فوری “عملکرد را بهبود می بخشد” و اضافه می کند که “تعدادی به روز رس، اضافی” در راه است.

از زمان انتشار آن، بازیکنان رایانه شخصی به یوتیوب، ردیت و سایر انجمن های آنلاین برای شکایت از آنها مراجعه کرده اند پروتکل کالیستو مسائل مربوط به عملکرد در استیم، بازی در حال حاضر پس از نزدیک به 10000 بررسی بازیکن، امتیاز “مخلوط” را به خود اختصاص داده است و ا،ر پست های منفی از نقص فنی بازی شکایت دارند.

جزئیات مشکلات را در ویدیوی اخیر خود در مورد بازی شرح می دهد. به گزارش ،وجی، پروتکل کالیستو سایه بان های خود را از پیش کامپایل نمی کند. این یک نه بزرگ برای یک بازی Unreal Engine 4 در رایانه شخصی است. تقریبا هر بار پروتکل کالیستو دارایی‌های جدید را معرفی می‌کند یا چیزی را برای اولین بار نشان می‌دهد، بازیکنان می‌توانند انتظار لکنت گسترده را داشته باشند، که تأثیر آن بر رایانه‌های شخصی با پردازنده‌های قدیمی‌تر و ضعیف‌تر بدتر است.

گفتن اینکه چقدر اولین وصله مشکل کامپایل شیدر را برطرف می کند، سخت است. برخی از کاربران توییتر تفاوت “بزرگ” را گزارش می کنند، اما توجه داشته باشید که این مشکل به طور کامل برطرف نشده است. تماشای ویدیوهایی که نشان می‌دهند چگونه به‌روزرس، بر عملکرد تأثیر می‌گذارد، هنوز هم می‌تو،د لکنت‌های کوچک زیادی را ببینید. اگر می خواهید بازی کنید پروتکل کالیستو در رایانه شخصی، من می گویم بهترین شرط شما این است که قبل از ،ید بازی صبر کنید.

همه محصولات توصیه شده توسط Engadget توسط تیم تحریریه ما، مستقل از شرکت مادر انتخاب می شوند. برخی از داستان های ما شامل پیوندهای وابسته است. اگر چیزی را از طریق یکی از این پیوندها ،یداری کنید، ممکن است کمیسیون وابسته را دریافت کنیم. تمامی قیمت ها در زمان انتشار صحیح می باشد.




منبع: https://www.engadget.com/the-callisto-protocol-patch-performance-patch-225131596.html?src=rss