دسته‌ها
اخبار

نودل، سگ «روز استخوان/بدون استخوان» تیک‌توک، در ۱۴ سالگی درگذشت.


نودل، پاگ که در TikTok با پیش‌بینی اینکه آیا مردم باید یک داشته باشند به شهرت رسید “روز استخوان” یا “روز بدون استخوان” جاناتان گرازیانو، مالک وی، در TikTok اعلام کرد که روز جمعه در 14 و نیم سالگی درگذشت. بیش از 4.5 میلیون نفر حساب این سگ را در این سرویس ویدیویی دنبال ،د. تا عصر شنبه، بیش از 10 میلیون نفر ویدئوی اعلامی را تماشا کرده بودند.

گرازیانو، که به ،وان jongraz در TikTok پست می کند، گفت نودل در آغوش صاحبش مرد.

@jongraz

این افتخار زندگی من بوده که در این 7 سال از نودل مراقبت کنم. شیرین ترین مردی که تا به حال بوده و خواهد بود. ❤️

♬ صدای اصلی – جاناتان

گرازیانو گفت: «این روزی است که همیشه می‌دانستم در راه است، اما هرگز فکر نمی‌کردم که فرا برسد. “اگرچه این بسیار ناراحت کننده است، می خواستم به شما اطلاع دهم و می خواستم شما را تشویق کنم که در حالی که ما در حال عبور از این غم هستیم، او را جشن بگیرید.”

او گفت که گرازیانو هفت سال مالک نودل بود.

@jongraz 🔮🦴🔮!! #پگ#استخوان ها#روز استخو،#هیچ استخو،#روز اول#نودلتوک♬ صدای اصلی – جاناتان

نودل و گرازیانو برای ویدیوهایی که در آن گرازیانو به پاگ سالخورده‌اش کمک می‌کند تا اول صبح در تخت سگش بایستد به شهرت رسیدند. اگر نودل انگار استخو، نداشت و دوباره در رختخوابش فرو می‌رفت، «روز بدون استخوان» اعلام می‌شد و گرازیانو بینندگان را تشویق می‌کرد که راحت باشند و بیشتر از خودشان مراقبت کنند. اگر نودل به ایستادن ادامه می‌داد، گرازیانو آن را «روز استخوان‌ها» اعلام می‌کرد و بینندگان را تشویق می‌کرد تا روزی پربار داشته باشند.

گرازیانو شروع کرد ارسال ویدیوهای نودل در TikTok پس از پیوستن به این پلتفرم در اوا، سال 2020، اما این کلیپ ها در اکتبر 2021 شروع به پخش شدن ،د و گاهی اوقات میلیون ها بازدید را به خود جلب ،د. گرازیانو نیز ع، های نودل را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت. هشتگ های #،sday و #no،sday در رسانه های اجتماعی پخش شد و مهندس نرم افزار جیک کاپلو حتی یک سایت ایجاد کرد که هر روز صبح به 13000 مش، خود اطلاع می داد که آیا نودل روز استخو، دارد یا خیر.

گرازیانو در پست اعلامیه خود نوشت: مراقبت از نودل در 7 سال گذشته افتخار زندگی من بوده است. “شیرین ترین مردی که تا به حال بوده و خواهد بود.”




منبع: https://www.cnet.com/culture/noodle-the-،sno-،s-day-dog-of-tiktok-dies-at-age-14/#ftag=CAD590a51e