دسته‌ها
اخبار

تکنولوژی یعنی چه و اجزای اصلی آن چیست؟! فیبز، خدمات آنلاین کسب و کار

به دلیل همین حق انتخاب زیاد، بسیاری از کاربران ریسک نمی‌کنند و ترجیح می‌دهند یک پاوربانک ساخت برند مشهور را خریداری کنند. این نرم افزار ها می توانند مکاتبات آینده با مشتریان را اتوماتیک سازی کنند و هنگامی که یک مراجع به یک مشتری تبدیل می شود به شما اطلاع بدهند. هنگامی که مشتریان بالقوه، به مشتریان دست به نقد تبدیل می شوند، نرم افزار به بخش رضایت مشتری اطلاع می دهد، و این بخش می تواند از روند سفارش تا تحویل مشتری را پیگیری کند. توجه داشته باشیم وقتی دربارۀ «تکنولوژی» می‌اندیشیم، نمی‌توانیم از تکنولوژی به منزلۀ صرفاً مجموعه‌یی از ابزارها، به منزلۀ امری صرفاً علمی و تکنیکی، به مثابه امری صرفاً اجتماعی، سیاسی یا امری دارای تاثیرات روان‌شناختی، یا… سخن بگوییم. از تراشه قدرتمند A17 Bionic گرفته تا دکمه‌های غیرمکانیکی، ویژگی‌های هستند که ظاهراً تنها خریداران گوشی‌های گران اپل سال آینده می‌توانند تجربه کنند. در جعبه ابزار این هفته به سراغ معرفی بهترین اپلیکیشن‌ها برای دنبال کردن نتایج و اخبار مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر رفته‌ایم.

  • ابزار جمع‌آوری داده‌ها پرسشنامه‌ای مشتمل بر سه متغیر بازارگرایی، یادگیری‌گرایی و عملکرد سازمانی بود که پایایی آن با ضریب آلفای کرونباخ تمامی‌متغیرها بیشتر از حداقل مقدار استاندارد (0/7) و روایی آن از طریق بیش از 0/4 تایید شد.
  • اما این روش سختی‌ها و چالش‌های زیادی دارد و در حال حاضر 35 کشور با سرمایه‌ای معادل 50 میلیارد دلار در حال کار روی این پروژه هستند.
  • برای رشد در کشورهای فقیر، رشد بخش اجتماعی نیز به همان مقدار مهم است ،چرا که “پیشرفت”شامل رشد اقتصادی، پیشرفت اجتماعی و رشد شخصی می باشد.
  • پس از آن، صنعت شیمیایی با تبدیل آنچه که امروزه کربن دی‌اکسید را به محصولات با ارزش تبدیل می‌کند، گامی بزرگ‌تر برای تبدیل شدن به بخشی از یک اقتصاد آزاد و عاری از زباله خواهد برداشت.
  • طبیعتا تکنولوژی بخشی اساسی از زندگی ما شده و استفاده از آن برای هر کسب و کاری ضروری به نظر می رسد.
  • اعتماد به نفس ناشی از دید بسیار یک طرفه و مثبت از توانایی های خود می باشد، در حالی که خودشناسی به معنای باور یک شخص به توانایی انجام یک کار در شرایط معلوم می باشد.

توسعه سریع تکنولوژی و عمر کوتاه تکنولوژی‌ها، عامل مؤثر در پیچیدگی تکنولوژی است. ما مرکز علمی و آموزشی پرسش ، پویش ، پردازش را با برند آکادمی 2050 نامگذاری کردیم تا در راستای افزایش سطح علمی و مهارتی ایرانیان سراسر دنیا قدمی نوین برداشته باشیم. ما در صفحه تکنولوژی و علم دیجی‌کالا مگ تلاش می‌کنیم با آشنا کردن مخاطب ایرانی با جدیدترین فناوری‌های روز دنیا او را برای برخورد با چالش‌های زندگی مدرن در دوران شکوفایی و سلطه‌ی دانش و فناوری بیشتر از پیش آماده کنیم. در زمینه‌ی اسپیکرهای باکیفیت و اقتصادی، سونی SRS-XB13 و انکر Mini 3 Pro از بهترین‌ها محسوب می‌شوند. گفتنی است این دو اسپیکر برای کاربرانی مناسب هستند که در وهله‌ی اول کیفیت صدا برای آن‌ها اهمیت زیادی دارد ولی به دنبال حجم صدای بسیار زیادی نیستند. اگر به دنبال خرید پاوربانک هستید، با توجه به بودجه‌ای که در اختیار دارید می‌توانید از بین گزینه‌های زیادی دست به انتخاب بزنید.

تکنولوژی جدید که آینده جهان را متحول می‌کنند

اگرچه صنعت ساخت‌و‌ساز به‌دلایل مختلف که ایمنی و قابلیت اطمینان جزو مهم‌ترین این موارد است، معمولا در‌برابر تغییر مقاوم است؛ اما فشار برای کاهش سهم این صعنت در تغییرات آب‌و‌هوایی ممکن است مقاومت این صنعت را درهم بشکند. بتن، پرکاربردترین ماده‌ی ساخت بشر، بیشتر دنیای ساخته‌شده در اطراف ما را تشکیل داده است. به‌گفته‌ی اتاق فکر چاتهام هاوس، ساخت یکی از اجزای اصلی بتن، یعنی سیمان‌، حدود ۸ درصد از انتشار گاز دی‌اکسید‌کربن در کل جهان را تشکیل می‌دهد.

اولین نمایشگر گیمینگ سوپر فوق‌عریض QD-OLED دنیا با نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز معرفی شد

نتایج تحقیق نشان می­دهد بین ابعاد مدیریت­دانش شامل کسب­دانش، خلق­دانش، کاربرد ­دانش، انتقال ­دانش، حفظ دانش، نوآوری در مدیریت ­دانش و مستند­سازی نتایج مدیریت ­دانش با مدیریت خلاقیت و نوآوری سازمانی رابطه معناداری وجود دارد. همچنین ضریب پیرسون برای فرضیه­های تحقیق نشان از شدت این رابطه و همسویی دارد. این نتایج توجه مدیران را برای بهبود نوآوری در سازمان به ابعاد مدیریت ­دانش ضروری می­نماید. چکیدهپژوهش حاضر با هدف بررسی تاثیر ابعاد فرهنگ سازمانی بر توسعه و بهبود تکنولوژی سازمانی انجام گرفته است. روش تحقیق حاضر از نوع کاربردی می‌باشد و از لحاظ ماهیت از نوع توصیفی-پیمایشی است. جامعه آماری را تعداد کل شرکت‌های دانش‌بنیان نوپا در کشور ایران تشکیل داده است که در زمان جمع‌آوری داده‌های تحقیق تعداد آنها بالغ بر 2221 شرکت بوده است و از بین آنها با توجه به جدول مورگان تعداد 327 شرکت به عنوان حجم نمونه انتخاب شده است.

تلفن های همراه، اینترنت، اپلیکیشن های موبایلی همه و همه در عصر امروزی در اختیار ما قرار می گیرند تا در هر زمان و مکانی به راحتی با افراد مختلفی ارتباط برقرار کنیم. با داشتن این امکانات و تکنولوژی ها با حداقل محدودیت ها کارها و فعالیت های روزمره و کسب کاری افراد با سرعت بیشتری پیش می رود. با توجه به این که استفاده کاربران از اینترنت بیشتر شده است ، AMP فناوری است که توسعه دهندگان از آن استقبال می کنند. علاوه بر این ، پیاده سازی AMP به شرکت ها اجازه می دهد که در هزینه های UX صرفه جویی کرده و حتی کاربران با سرعت اینترنت ضعیف را جذب کنند. این فناوری برای تشویق مشاغل کوچک و با ایجاد وب سایت هایی که به راحتی در دستگاه های تلفن همراه کار می کنند ارائه شده است.