دسته‌ها
اخبار

از دست دادن درآمد تبلیغاتی توییتر در طول جام جهانی


برای شرکتی که برای ادامه حیات به درآمد تبلیغاتی متکی است، از دست دادن درآمد تبلیغاتی گفته شده چیز بسیار بدی است. متاسفانه برای الون ماسکجدیدترین سرمایه گذاری، این دقیقاً همان چیزی است که اتفاق می افتد. زم، که جام جه، فوتبال در 20 نوامبر در قطر آغاز شد، درآمد تبلیغات ایالتی توییتر 80 درصد کمتر از حد انتظار بود. گزارش نیویورک تایمز.

همچنین ببینید:

ایلان ماسک آماده «جنگ» با اپل بر سر اختلاف توییتر است

اینها فقط انتظارات یک هفته ای هستند، توجه داشته باشید، اما آنها تصویر خوبی از آنچه در حال حاضر در توییتر می گذرد به تصویر نمی کشند. جام جه، بزرگترین ویترین برای محبوب ترین ورزش جهان است و فقط هر چهار سال یکبار برگزار می شود. باید زم، برای توییتر درآمد هنگفت تبلیغاتی باشد. با این حال، به گفته تایمز، اینطور نبوده است. به گفته تایمز، پیش‌بینی درآمد داخلی توییتر برای سه ماهه پای، سال 2022 از 1.4 میلیارد دلار به 1.1 میلیارد دلار کاهش یافته است.

توضیح این موضوع این است که از زم، که ماسک در اوا، اکتبر به قدرت رسید، تبلیغ‌کنندگان به طور دسته جمعی از توییتر فرار ،د. نیمی از تبلیغ کنندگان برتر سایت هستند طبق گزارش ها رفته استاز جمله مهاجمان سنگین مانند چیپوتل، فورد و شورلت. ماسک دوباره به خدمت گرفته است اکانت های ممنوعه جنجالی و خط مشی اطلاعات نادرست COVID سایت را ببندید، و فکر این است که برندهای بزرگ نمی خواهند تبلیغات آنها در کنار توییت های توهین آمیز دیده شود.

همچنین ببینید:

ویژگی مورد علاقه ایلان ماسک در توییتر این است که توسط برتری خواهان سفیدپوست مسلح شده است

گزارش جداگانه ای از تایمز نشان داد که سخنان نفرت انگیز به شدت افزایش یافته است از زمان تصاحب ماسک در توییتر نیز.

با ادامه مالکیت ماسک بر توییتر، مطمئناً جالب خواهد بود که ببینیم آیا مطلق گرایی آزادی بیان او در نهایت باید جای خود را به حس خوب تجاری بدهد یا خیر.




منبع: https://mashable.com/article/twitter-world-cup-ad-revenue