دسته‌ها
اخبار

هاوی مندل یک دوقلو دیجیتالی از هوش مصنوعی DeepBrain دریافت کرد


آیا جلسه ای از GamesBeat Summit Next 2022 را از دست داده اید؟ همه جلسات اکنون برای مشاهده در کتابخانه درخواستی ما در دسترس هستند. برای شروع تماشا اینجا را کلیک کنید.


هوی مندل در حال قدم گذاشتن به فراجهان است. هوش مصنوعی DeepBrain یک نسخه کاملا واقعی هوش مصنوعی از کمدین و بازیگر ماندل ساخته است.

هوش مصنوعی مغز عمیق، مستقر در کره ج،ی و پالو ،و، کالیفرنیا، ایجاد خود را “AI Howie” می نامد و یک انسان مجازی و دیجیتال دوقلوی تعاملی برای تجربه های همه جانبه و شخصی شده طرفداران است. AI Howie از VentureBeat نام می برد و در ویدیوهای پیوست با من صحبت می کند.

برخلاف «دیپ‌فیک‌های» تام کروز و دیگر بازیگران، هوی مندل واقعی با هوش مصنوعی DeepBrain همکاری کرد تا ماکت مجازی انسان‌های مصنوعی کمدین، بازیگر، مجری و علاقه‌مند به فناوری را بسازد. ما در رویداد اخیر متابیت خود در سانفرانسیسکو از شخصیت هوش مصنوعی «پاریس مجازی» استفاده کردیم.

مندل در بی،ه‌ای گفت: «من به همان اندازه هیجان‌زده، هیجان‌زده و وحشت‌زده هستم که در نهایت توانایی نشان دادن و انجام کارها را بدون رفتن به جایی یا انجام کاری دارم. “متش،، DeepBrain.”

هوش مصنوعی DeepBrain از فناوری یادگیری عمیق برای ایجاد انسان های مجازی بیش از حد واقعی از طریق استودیوهای هوش مصنوعی و پلتفرم های هوش مصنوعی انسان استفاده می کند. این انسان های مجازی دوقلوهای دیجیتالی شخص واقعی هستند، با همان ظاهر، صدا، حرکات و رفتارهای ظریف. پلتفرم AI Studios نرم افزار اسکریپت به ویدئو را فعال می کند که محتوای ویدئویی پویا را در چند ث،ه ،یب می کند و سریع ترین و بیشترین سرعت را تولید می کند.
ویدیوهای واقعی تولید شده توسط هوش مصنوعی ویرایشگر اسکریپت به ویدئو انتخاب یک مدل را برای مشتریان آسان می کند و سپس آن را وادار می کند چیزی را بر اساس یک اسکریپت بیان کند. در عرض یک دقیقه یا بیشتر ویدیو ساخته می شود.

این یک ابزار ارتباطی و بازاریابی قدرتمند برای افراد مشهور، ورزشکاران حرفه ای، مجریان اخبار و حتی سیاستمداران است. قبل از همکاری با هووی مندل، تیم هوش مصنوعی DeepBrain دوقلوهای دیجیتالی سون هیونگ مین، فوق ستاره فوتبال لیگ برتر، چندین مجری اخبار در سراسر آسیا و رئیس جمهور کره ج،ی یون سوک یول را ایجاد کرد.

جو مورفی، مدیر توسعه ،ب‌وکار DeepBrain AI، در مصاحبه‌ای با VentureBeat گفت که Howie مجازی یک مدل مکالمه‌ای است که شما با سؤالات مواجه می‌شوید. هوش مصنوعی DeepBrain این انسان های مجازی را با هدف ایجاد دوقلوهای دیجیتالی (مانند هاوی مندل)، افراد دیجیتال و آواتارها طراحی و توسعه می دهد.

برای ایجاد یک دوقلو دیجیتال هووی ماندل، حدود چهار هفته کار یادگیری ماشینی طول می کشد.

مورفی گفت: ما مدل هایی از افراد واقعی می سازیم. ما همچنین انسان های مجازی کاملا مصنوعی داریم. این همان چیزی است که ما به آن افراد دیجیتال می گوییم. و سپس آواتارها فقط نوع اصلی آواتارهای Roblox هستند. اما جایی که فناوری ما با دوقلوهای دیجیتالی وارد می‌شود، این است که ما از طریق یک فرآیند یادگیری عمیق برای شبیه‌سازی صدای افراد، رفتارها، چهره‌ها، نحوه حرکت چشم‌ها، نحوه حرکت لب‌ها می‌رویم.»

او افزود: «بنابراین ما چیزی را ایجاد می‌کنیم که به آن دوقلوی دیجیتالی یک شخص واقعی می‌گوییم با تمام منحصر به فرد بودن آن شخص. ماموریت ما استفاده از این فناوری است که در سراسر آسیا توسعه داده‌ایم و آن را به آمریکا بیاوریم.»

علاوه بر قابلیت‌های اسکریپت به ویدئو، این شرکت تجربیات کاملاً مکالمه‌ای را با نرم‌افزار AI Human خود ارائه می‌کند. راه حل AI Human به طرفداران این امکان را می دهد تا با پرسیدن سؤالات ساده با AI Howie تعامل داشته باشند. به ،وان مثال، هنگامی که از شما پرسیده شد: “اکشن مورد علاقه شما در AGT در این فصل چه بود؟” مدل AI Howie در زمان واقعی برای پشتیب، از تجربیات تعاملی، سرگرم کننده و جذاب طرفداران پاسخ می دهد.

انسان‌های هوش مصنوعی در اپلیکیشن‌های موبایل، مرورگرهای وب یا کیوسک‌های فعال‌شده با صدا در دسترس هستند.

اریک جانگ، مدیر عامل هوش مصنوعی DeepBrain گفت: «دیدگاه ما انس، ، تجربیات دیجیتال و توانمندسازی تیم‌های خلاق برای تولید محتوای فراگیر در مقیاس است. کار با هاوی مندل یک تجربه سرگرم کننده بود و ما هیجان زده هستیم که ببینیم همکاری هوش مصنوعی هووی چگونه با طرفداران او در سراسر جهان ارتباط برقرار خواهد کرد.

DeepBrain AI، (Money،in سابق)، یک استارت‌آپ هوش مصنوعی محاوره‌ای مستقر در سئول، کره ج،ی، ۴۴ میلیون دلار در دور سری B به رهبری بانک توسعه کره با ارزش‌گذاری ۱۸۰ میلیون دلاری پس از پول جمع‌آوری کرده است. این شرکت در سال 2016 شروع به کار کرد و تا به امروز 54 میلیون دلار جذب کرده است. این شرکت 130 کارمند دارد.

این هوش مصنوعی برای مجریان اخبار هوش مصنوعی در کره ج،ی و چین در چهار شبکه تلویزیونی مختلف استفاده می شود. شبکه ها نشان می دهند که لنگر یک آواتار هوش مصنوعی است تا ،ی گیج نشود.

هووی مندل واقعی حدود یک روز را صرف فیلمبرداری با هوش مصنوعی DeepBrain کرد.

در حالی که چندین شرکت روی انسان های مجازی کار می کنند، آواتارهای DeepBrain AI بیش از حد واقعی هستند. یکی از بزرگترین شرکت های بیمه آسیا نیز از آن استفاده می کند، همانطور که “سفیر برند” برای یک تیم فوتبال است.

مورفی گفت: «زم، که با هاوی مندل کار می‌کردیم، به استودیوی او در لس‌آنجلس رفتیم، فیلمنامه‌ای تهیه کردیم و داده‌های آموزشی خود را به شبکه عصبی خود وارد کردیم.

برای تولید اولین مدل هوش مصنوعی حدود یک روز طول کشید تا یک فیلمبرداری با مندل انجام شود و حدود سه تا چهار هفته زمان یادگیری ماشینی روی رایانه‌ها زمان برد.

در ماه ژانویه، DeepBrain AI دفتر خود را در پالو ،و، کالیفرنیا افتتاح کرد و در حال گفتگو با شرکای خود در سیلی، ولی و بقیه ایالات متحده است. در کره ج،ی، کیوسک ها در مکان هایی مانند بانک ها با آواتارهای دو بعدی و سه بعدی ظاهر می شوند.

با گذشت زمان، مورفی گفت که آواتارها در رفتارها، همگام سازی لب ها و حرکات ظریف بهتر شده اند. سرعت پاسخ‌های بلادرنگ در مکالمات نیز سریع‌تر شده است. این شرکت در مورد انجام کارهای بیشتر با شرکت های بازی سازی و برندهای بزرگ صحبت می کند.

عقیده GamesBeat وقتی صنعت بازی را پوشش می دهد “جایی که اشتیاق با تجارت روبرو می شود.” این ی،ی چی؟ ما می خواهیم به شما بگوییم که اخبار چقدر برای شما اهمیت دارد — نه فقط به ،وان یک تصمیم گیرنده در یک استودیوی بازی، بلکه به ،وان یک طرفدار بازی. خواه مقالات ما را می خو،د، به پاد،ت های ما گوش می دهید یا ویدیوهای ما را تماشا می کنید، GamesBeat به شما کمک می کند تا در مورد صنعت بیاموزید و از تعامل با آن لذت ببرید. جلسات توجیهی ما را کشف کنید.


منبع: https://venturebeat.com/games/،wie-mandel-gets-a-di،al-twin-from-deep،in-ai/