دسته‌ها
اخبار

آیا می خواهید یک برنامه آیفون 10000 دلاری بخرید؟


آیفون 13 پرو در دست گرفته شده است

تصویر: سارا تیو / CNET

اپل امتیازات قیمت اپ استور خود را به شدت افزایش داده است تا به توسعه دهندگان کنترل بیشتری بر نحوه قیمت گذاری برنامه های خود با 45 ارز در 175 ویترین فروشگاه بدهد.

اپل می‌گوید که تغییرات در قیمت‌گذاری اپلیکیشن‌ها با هدف ارائه انعطاف‌پذیری بیشتر به توسعه‌دهندگان در نحوه قیمت‌گذاری اپلیکیشن‌ها در سراسر جهان است. 700 امتیاز قیمت جدید و همچنین ابزارهای قیمت‌گذاری را در سیستم پرداخت خود اضافه می‌کند تا قیمت‌ها را در هر کشور یا منطقه App Store تعیین کند و نرخ ارز خارجی را مدیریت کند.

این اقدام پس از آن صورت می گیرد که اپل در سال گذشته به یک شکایت دسته جمعی توسط توسعه دهندگان iOS در مورد ممنوعیت اپل در ممنوعیت برنامه هایی که سیستم پرداخت اپل را برای ،یدهای درون برنامه ای دور می زنند، رسیدگی کرد. یکی از شروط تسویه حساب این بود که اپل تعداد امتیازهای قیمتی را که در اختیار توسعه دهندگان برای اشتراک و ،یدهای درون برنامه ای قرار می دهد، افزایش دهد. توسعه دهندگان همچنین از حداقل 0.99 دلار در اپ استور شکایت کرده بودند.

همچنین: این هدست شگفت‌انگیز آیفون به من نگاهی اجمالی به آینده AR اپل داد

اکنون، توسعه‌دهندگان 900 امتیاز قیمت برای برنامه‌های مختلف، از جمله اشتراک و ،ید یک‌باره، دارند. 600 امتیاز قیمت جدید و همچنین 100 امتیاز قیمت بالاتر بین 1000 تا 10000 دلار وجود دارد که در صورت درخواست اپل در دسترس هستند. امتیاز قیمت از 29 تا 10000 دلار متغیر است. قبلاً این محدودیت 1000 دلار بود.

“مراحل قیمت” جدید شامل 10c، 50c، 1 دلار، 5 دلار، 10 دلار و 100 دلار است. انتخاب اضافی از نقاط قیمت می تواند به طور تدریجی در محدوده قیمت افزایش یابد. نمونه های اپل در ج، زیر شامل هر 10c تا 10 دلار، هر 50c بین 10 تا 50 دلار و هر 1 دلار بین 100 تا 200 دلار است.

به‌علاوه، توسعه‌دهندگان می‌توانند به جای 0.99 پایان‌های قیمتی گرد داشته باشند. و توسعه‌دهندگان برنامه‌های اشتراکی که در چندین ویترین فروشگاه و ارز به فروش می‌رسند، می‌توانند ویترین محلی را که بهترین می‌دانند، به ،وان مبنایی برای تولید خودکار قیمت‌ها انتخاب کنند. در بهار سال 2023، همه اپلیکیشن ها این قابلیت قیمت گذاری را خواهند داشت.

اپل می‌گوید: «قیمت‌گذاری پایه‌ای برای این قابلیت‌ها بوده است، و توسعه‌دهندگان را قادر می‌سازد تا از بین مدل‌های مختلف ،ب‌وکار، مانند ،یدهای یک‌باره و چند نوع اشتراک، انتخاب کنند.» در یک بی،ه مطبوعاتی می گوید.

این افزایش قیمت‌های جدید از امروز برای برنامه‌هایی که اشتراک‌های تجدیدپذیر خودکار ارائه می‌کنند، و برای سایر برنامه‌ها و ،یدهای درون‌برنامه‌ای در بهار 2023 در دسترس خواهند بود و به همه توسعه‌دهندگان انعطاف‌پذیری و کنترل بی‌سابقه‌ای برای قیمت‌گذاری محصولاتشان در 45 ارز در 175 فروشگاه می‌دهند. ”

apple-app-store-pricing-flexibility-united-states-markets

منبع: اپل


منبع: https://www.zdnet.com/article/would-you-buy-a-10000-ip،ne-app/#ftag=RSSbaffb68