دسته‌ها
اخبار

مایکروسافت قول داده است که «ندای وظیفه» را به کنسول‌های نینتندو بیاورد


مایکروسافت قول می دهد که بیاورد ندای وظیفه به نینتندو و در صورتی که ،ید Activision Blizzard به پایان برسد، به مدت 10 سال به عرضه آن بر روی کنسول های این دومی ادامه دهد. فیل اسپنسر، مدیرعامل مایکروسافت گیمینگ، این کار را انجام داده است اعلام کرد تعهد این شرکت در توییتر، و اضافه کرد که “مایکروسافت متعهد است که به ارائه بازی های بیشتر برای افراد بیشتری کمک کند – هر طور که آنها بازی کنند.” اسپنسر قبلا در طی مصاحبه ای گفته بود که این شرکت قصد دارد برای درمان ندای وظیفه پسندیدن ماین کرافت که در همه پلتفرم‌ها در دسترس است و او دوست دارد ببیند [the game]تعهد 10 ساله به طور بالقوه به این م،ی است که این فرنچایز برای جانشینان فعلی سوییچ نیز منتشر خواهد شد.

علاوه بر این، اسپنسر در توییتر اعلام کرده است که مایکروسافت به ارائه ادامه خواهد داد CoD در استیم، در کنار ای، با،، پس از بسته شدن معامله. مانند مجله نیویورک تایمز می‌گوید، این اعلامیه می‌تواند حرکتی برای جلب رضایت کمیسیون تجارت فدرال و جلب نظر تنظیم‌کننده‌ها در کنار آنها باشد. این نشریه می‌گوید انتظار می‌رود FTC در نشستی غیرعلنی در روز پنج‌شنبه درباره این ،ید بحث کند، جایی که آژانس تصمیم خواهد گرفت که آیا اقداماتی برای جلوگیری از این معامله انجام دهد یا خیر.

گزارش اخیر Politico ادعا می‌کند که مایکروسافت نتوانست کارکنان FTC را که در حال بررسی ،ید بودند را با استدلال‌های خود متقاعد کند و این کمیسیون احتمالاً در این ماه یک شکایت ضد تراست برای مسدود ، آن ارائه خواهد کرد. طبق گزارشات، FTC نگران است که ،ید مزیت ناعادلانه ای به مایکروسافت بدهد و رقابت در بازار را کاهش دهد.

در یک نظر نوشته شده برای رو،مه وال استریتبرد اسمیت، رئیس مایکروسافت، از این ،ید دفاع کرد و استدلال کرد که این ،ید برای گیمرها خوب است. او گفت که شکایت FTC برای جلوگیری از معامله “یک اشتباه بزرگ خواهد بود” و در عوض به رقابت در صنعت آسیب می رساند. اسمیت همچنین گفت که مایکروسافت به سونی، بلندترین صدای مخالف برای ادغام، یک قرارداد 10 ساله پیشنهاد داد که همه چیز جدید را تضمین کند. CoD نسخه های منتشر شده در همان روزی که برای ای، با، عرضه می شوند، در پلی استیشن در دسترس خواهند بود. او نوشت: «ما آماده ارائه تعهد مشابه به سایر پلتفرم‌ها و اجرای قانونی آن توسط قانون‌گذاران در ایالات متحده، بریت،ا و اتحادیه اروپا هستیم.» اینکه آیا این تلاش‌ها برای اطمینان دادن به قانون‌گذاران مبنی بر اینکه این ،ید برای صنعت مضر نیست کافی است یا خیر، باید دید.

همه محصولات توصیه شده توسط Engadget توسط تیم تحریریه ما، مستقل از شرکت مادر انتخاب می شوند. برخی از داستان های ما شامل پیوندهای وابسته است. اگر چیزی را از طریق یکی از این پیوندها ،یداری کنید، ممکن است کمیسیون وابسته را دریافت کنیم. تمامی قیمت ها در زمان انتشار صحیح می باشد.




منبع: https://www.engadget.com/microsoft-call-of-duty-nintendo-consoles-053027619.html?src=rss